“Sfeer” 🤣quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:49 schreef LXIV het volgende:
Qua sfeer is eind najaar wel ok als het auschwitz betreft
Je kunt ook gewoon met de trein naar Auschwitz.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:58 schreef Solispolar het volgende:
Vliegen op Krakow is handig maar verder ben ik vooral benieuwd naar tips voor wat betreft accommodatie/tourorganisaties etc.
Je wil toch iets ervaren/voelen. In het geval van auschwitz lijkt me dat beter matchen bij de herfst dan bij de zomerquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:55 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
“Sfeer” 🤣
Je gaat toch niet voor de fucking sfeer naar auschwitz
Hmm, ik ben er ruim 10 jaar geleden een keer in de zomer geweest en dan voelt de sfeer nog steeds bedrukt. Ik denk niet dat het veel invloed heeft. Het blijft indrukwekkend.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je wil toch iets ervaren/voelen. In het geval van auschwitz lijkt me dat beter matchen bij de herfst dan bij de zomer
Liefhebbers van wat? Massavernietigingskampen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Sinds een aantal jaren wordt er door een groep liefhebbers jaarlijks een citytrip per spoor gehouden. Die vindt dan meestal plaats in april. Misschien is Krakow en Katowice een leuke bestemming voor de jaarlijkse citytrip. Met uiteraard een bezoek aan Auschwitz.
Liefhebbers van citytrips per spoor.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:09 schreef LXIV het volgende:
Liefhebbers van wat? Massavernietigingskampen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |