Schijnt dat onder de douche poetsen minder goed resultaat geeft over het gemiddelde.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Onder de douche met oral die trilt na 30 seconden dus dan ander kwart
Ideaal precies 2 minuten dus
Waarom?quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Schijnt dat onder de douche poetsen minder goed resultaat geeft over het gemiddelde.
ja waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Schijnt dat onder de douche poetsen minder goed resultaat geeft over het gemiddelde.
Niet zelf een zandstraler hebben aangeschaftquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:11 schreef StateOfMind het volgende:
5 keer per dag een uur per keer, eerst met de hand, daarna met de polijstmachine eerst korrel 100 daarna korrel 1500
Zandstralen is zooooo 2015quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:34 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niet zelf een zandstraler hebben aangeschaft
Heel lang met de hand gepoetst. Sinds vorig jaar een eigen elektrische. Verschil is echt merkbaar. Heel fijnquote:
Dan poets je waarschijnlijk met je elektrische tandenborstel op dezelfde manier als met je handtandenborstel. Dus zoek eens een tutorial hoe je hoort te poetsen met een elektische tandenborstel. Net zoals veel mensen ook hun flosdraad verkeerd gebruiken. En langer poetsen is niet goed voor je mondgezondheid want je kan dan je tandvlees gaan beschadigen. Poets twee keer daags twee minuten op de juiste manier, gebruik floss en ragers vooraf en spoel na met een mondspoelwater zonder alcohol voor de allerlastigste plekjes.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:29 schreef roos94 het volgende:
Onlangs heb ik een elektrische borstel aangeschaft maar ik krijg daarmee een minder schoon gevoel dan bij een handtandenborstel terwijl het juist omgekeerd zou moeten zijn?
10 tot 15 minuten je tanden poetsen ?quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:03 schreef augurk2025 het volgende:
2x per dag poetsen en uiteraard elektrisch. Poets gemiddeld wel zo’n 10 a 15 minuten per keer, en het resultaat mag er zijn, heb stralend witte tanden
Zo'n timer heb ik ook, echt bloedirritant.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
2 minuten, timer in de tandenborstel.
vind het wel handig werkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo'n timer heb ik ook, echt bloedirritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |