Ik heb de LP besteld via Discogs, dus heb helaas geen telefonisch contact, maar ik kreeg dit als bericht terug: "I took a look at the tracking and it does appear to be caught up in customs for some reason. I haven’t received any information aside from what the tracking provides. If I do hear anything I’ll let you know right away." - ik bestel ontzettend vaak via Discogs en heb zelfs al eerder bij deze verkoper iets gekocht. Er is nog nooit iets dergelijks gebeurd...quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:47 schreef Optimizer het volgende:
Wat zei de vervoerder toen je ze belde en vroeg wat er aan de hand was en of ze iets voor je konden doen?
Dat is de verzender, ik zei de vervoerderquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:49 schreef appleimac het volgende:
[..]
Ik heb de LP besteld via Discogs, dus heb helaas geen telefonisch contact, maar ik kreeg dit als bericht terug: "I took a look at the tracking and it does appear to be caught up in customs for some reason. I haven’t received any information aside from what the tracking provides. If I do hear anything I’ll let you know right away." - ik bestel ontzettend vaak via Discogs en heb zelfs al eerder bij deze verkoper iets gekocht. Er is nog nooit iets dergelijks gebeurd...
Dat hij een topic hierover op FOK! moest openen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:47 schreef Optimizer het volgende:
Wat zei de vervoerder toen je ze belde en vroeg wat er aan de hand was en of ze iets voor je konden doen?
Hier weten we het natuurlijk exact wat er met zijn pakketje aan de hand is, niemand anders weet dit. Laten we afwachten tot het juiste antwoord komt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat hij een topic hierover op FOK! moest openen.
Maar momenteel lijkt de wachttijd bij de douane sowieso erg lang, dus dat je een week of 3/4 moet wachten is niet heel bijzonder.quote:Hebt u via internet iets besteld en kreeg u een bericht dat uw pakket bij de Douane ligt? Of ziet u dat via Track & Trace? Dit klopt niet: uw pakket ligt niet bij de Douane, maar in de loods van de koeriersdienst.
Met de verzender heeft OP niets te maken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:54 schreef Optimizer het volgende:
[..]
Dat is de verzender, ik zei de vervoerder
Even kijken of je niet een mail in je spam-box hebt om douanekosten af te rekenen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:45 schreef appleimac het volgende:
(Ik weet niet of dit de goede locatie is voor mijn post, zo niet; excuus...)
Ik heb een LP besteld vanuit Amerika, maar deze staat al geruime tijd vast bij de Nederlandse douane - zoals te zien is op de afbeelding. Moet ik contact opnemen met de douane? Of het gewoon afwachten? Wat kan ik het beste doen? De verzender heeft er ook (nog) niets over gehoord.
Schermafbeelding: https://imgur.com/a/GJibeFg.
TS.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met de verzender heeft OP niets te maken.
Of dat het gewoon gestorneerd wordtquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat hij een topic hierover op FOK! moest openen.
Nope, ik heb nog geen mail ontvangen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Heb je geen betaal mail gehad voor import?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |