SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Ben je ambtenaar geworden?quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel laatste dag voor het weekend
Nee, m'n voorraad is op.quote:
Ohja die moeten ook mee.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je lekker paar weken weg met de kids?
Een interessante ervaring is dat altijdquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dadelijk weer naar de huisarts voor 2e poging oren uit laten spuiten. Hopelijk zijn ze straks wel leeg
20-25 jaar geleden voor het laatst gedaan, dus ik vermoed dat het wel een klus wordtquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:34 schreef STING het volgende:
[..]
Een interessante ervaring is dat altijd
Gewoon aankomen bij een adults-only hotel en de kinderen dan aan een boom binden. Of je moet opa en oma ook meenemen, kun je ze daar laten als je echt leuke dingen gaat doenquote:
Als dat geen emmer vol wordtquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
20-25 jaar geleden voor het laatst gedaan, dus ik vermoed dat het wel een klus wordt
Moet aantal dagen opmaken. Maar ook veel dagen met gedoetjes helaas, dus geen rustige vakantie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ineens oneindige vrije dagen?
Waarschijnlijk staan ze nu klaar met waterdichte pakken en een hogedrukspuit.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dadelijk weer naar de huisarts voor 2e poging oren uit laten spuiten. Hopelijk zijn ze straks wel leeg
Dat is me de afgelopen week al een paar keer overkomen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben verslagen door een mug
Bij het doden bleek ie me al te pakken gehad te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |