abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2025 @ 21:47:08 #187
2651 svann
night-hawk
pi_218172166
Jammer, maar die overtreding was dom.
Al ging die Française geroutineerd neer.

[ Bericht 3% gewijzigd door svann op 09-07-2025 21:53:42 ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_218172198
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:52 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Nooit meer Jonker
Ik zou eerder zeggen nooit meer Nigel, de enige reden waarom hij daar zit is zijn huidskleur, letterlijk de zwarte Piet van Zeist.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218172219
Was idd geen buitenspel. Kijk maar naar de voeten.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_218172379
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik zou eerder zeggen nooit meer Nigel, de enige reden waarom hij daar zit is zijn huidskleur, letterlijk de zwarte Piet van Zeist.
Oh ja dat slaat al helemaal nergens op. Net als Marco van Basten als coach OF als analist
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 9 juli 2025 @ 22:14:21 #191
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218172408
Want het wetboek ken ik ook
  woensdag 9 juli 2025 @ 22:20:28 #192
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218172449
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:09 schreef RipCity het volgende:

[..]
Oh ja dat slaat al helemaal nergens op. Net als Marco van Basten als coach OF als analist
En dat slaat ook nergens op 🤓
"Hoka Hey!"
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 22:26:30 #193
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218172493
4-1

Alle Duitsers zijn homo over de speakers

🤨
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218172664
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Tussen 2017 en 2021 lukte het wel aardig anders.
Toen begon de hype en gingen al die meisjes op vrouwenvoetbal.. Er stopten er een paar die wel een klein beetje konden ballen en sindsdien is het ingestort.

Als je Monica Geuze ( :') ) al moet inhuren om zieltjes te winnen dan ben je echt op je retour.

https://www.ad.nl/voetbal(...)nica-geuze~adb9fdf8/
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218172728
Men was verrast las ik.

Dat vind ik een beetje gek, dit zag je toch gezien de resultaten de laatste tijd toch van mijlenver aankomen?
pi_218172833
Weer zo’n opstandig meisje… je zal er maar mee te dealen hebben :')

https://www.ad.nl/voetbal(...)al-genomen~a74b9b0e/
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  donderdag 10 juli 2025 @ 09:02:32 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218174017
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Men was verrast las ik.

Dat vind ik een beetje gek, dit zag je toch gezien de resultaten de laatste tijd toch van mijlenver aankomen?
Wie is men?

Bij goednieuwsshow NOS of bij de speelsters zelf? Dit zag je inderdaad al lang aankomen.
  Redactie Sport donderdag 10 juli 2025 @ 09:13:28 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218174087
quote:
Men was verrast las ik.

Je hebt vooral de pech dat Frankrijk van Engeland won, als dat niet zo was had je nog met een overwinning in de laatste pot door gekund. Nu moet je er daar 3 maken.

Enige hoop was dat Engeland matig zou zijn, niet zozeer dat Nederland er wat van zou bakken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218174543
De rest van de wereld is verder omhoog gegaan qua niveau, Nederland niet. Achteruit zelfs, de basis klopt niet eens meer. Ik heb niet de hele wedstrijd gezien maar volgens mij is er geen pass aangekomen. Het is hetzelfde bij de mannen, verdedigen is niet nodig (ja joh, zet er lekker een buitenspeler neer!) en zelfoverschatting qua techniek.

Leer eerst maar eens een keer een bal in de voeten aanspelen en zet er een trainer neer die daadwerkelijk verdedigers opstelt. Volgens mij is dat landenvoetbal helemaal niet zo ingewikkeld, zie ook Wiegman die puur de strategie van de lange bal hanteert omdat ze ook wel weet dat op die manier er vanzelf één invliegt.
pi_218174608
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Toen begon de hype en gingen al die meisjes op vrouwenvoetbal.. Er stopten er een paar die wel een klein beetje konden ballen en sindsdien is het ingestort.

Als je Monica Geuze ( :') ) al moet inhuren om zieltjes te winnen dan ben je echt op je retour.

https://www.ad.nl/voetbal(...)nica-geuze~adb9fdf8/
Het volgende viel mij op:

quote:
Dat de KNVB tegenwoordig voor meisjes tot en met 11 jaar geen meidencompetities meer aanbiedt en zij daardoor - net zoals het dochtertje van Geuze - tussen de jongetjes voetballen? Dat is volgens Van der Zee in elk geval géén oorzaak van de teruglopende aantallen.

,,We dachten van wel, maar we hebben dat onderzocht en dat is dus niet waar. Meisjes hebben daar helemaal geen problemen mee. En bovendien mogen er nog steeds teams met alleen meisjes zijn, maar ze voetballen dan wel tegen jongens én meisjes.”
Ik weet vrij zeker dat ze dit compleet verkeerd hebben. Alle onderzoeken die ik ken wijzen er naar dat meisjes langer blijven voetballen als ze samen kunnen blijven zonder jongens. Ja, voor de puberteit zijn de verschillen klein maar alsnog zijn jongens aggressiever en vaak al groter en sterker. Daarnaast vinden jonge kinderen het over het algemeen fijner om met kinderen van hun eigen geslacht om te gaan.

En dat is allemaal voor 6-9 jaar, als meisjes 10-11 worden zijn de verschillen al helemaal merkbaar en dan zijn er ook andere factoren zoals (aanstaande) puberteit die het onaantrekkelijk maken voor meisjes om nog met (en tegen) jongens te voetballen. Ik heb geen idee wat voor 'onderzoek' de KNVB gedaan heeft hier.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 juli 2025 @ 10:48:20 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_218174779
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:54 schreef XDo het volgende:

[..]
Haak.
Iglo Nico Haak.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 10 juli 2025 @ 10:48:54 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_218174786
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:15 schreef XDo het volgende:

[..]
Wat leeft er dan volgens jou?
De hond in de pot.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 10 juli 2025 @ 10:49:41 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_218174793
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Met z'n Chrinta.:D :{

pi_218174808
quote:
Men was verrast las ik.

Kan in het rijtje Oekraïne referendum, Brexit, Trump's verkiezingswinst, PVV verkiezingswinst.

Mooi die bubbels.
pi_218174895
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 10:16 schreef MoreDakka het volgende:
De rest van de wereld is verder omhoog gegaan qua niveau, Nederland niet. Achteruit zelfs, de basis klopt niet eens meer. Ik heb niet de hele wedstrijd gezien maar volgens mij is er geen pass aangekomen.
Dat je keeper de meeste passes achter haar naam heeft, zegt genoeg.
Van de ene kant ben ik het wel eens dat het gat tussen Nederland en de toplanden in de loop der jaren groter is geworden. Van de andere kant: als je kijkt bij welke clubs de meiden spelen, dat zijn bijna allemaal Europese topclubs. En de meesten spelen in de basis. Hoe kan het verschil in niveau in snelheid, fysiek en intensiteit dan zo groot zijn? Redenen kunnen zijn: verkeerde instelling, overmoed, een verkeerd gameplan, en geen automatismen in het team door veel wisselingen de laatste maanden. Vooral die laatste 2 kan de bondscoach zich aanrekenen.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 09:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie is men?

Bij goednieuwsshow NOS of bij de speelsters zelf? Dit zag je inderdaad al lang aankomen.
Dit zag je inderdaad aankomen. Het 4-0 verlies tegen Duitsland eind mei was al een wake-up call. Maar Andries is hardleers. Laatste 10 wedstrijden tegen toplanden allemaal verloren. Het is gewoon structureel. Dit team is niet zo goed als iedereen denkt. We hebben een goede keeper, en Groenen en Miedema zijn nog altijd op niveau. De rest is te oud of moet nog een stap maken naar een hoger niveau. Tijd voor een frisse wind na het EK.

In de laatste aflevering van de NOS voetbalpodcast was de kritiek overigens niet zo mals:
https://www.nporadio1.nl/podcasts/nos-voetbalpodcast

Wat betreft het wel of niet spelen van Daniëlle: vreemd is gewoon dat de beslissing al de avond van tevoren wordt genomen. Je kunt beter de avond van tevoren even afwachten en een strijdplan bedenken zónder haar. Maar oke, zoals ze al in de ESPN podcast zeiden: met 11 Vd Donks hadden we ook niet gewonnen.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_218174947
quote:
De rest van de wereld is verder omhoog gegaan qua niveau, Nederland niet. Achteruit zelfs, de basis klopt niet eens meer. Ik heb niet de hele wedstrijd gezien maar volgens mij is er geen pass aangekomen. Het is hetzelfde bij de mannen, verdedigen is niet nodig (ja joh, zet er lekker een buitenspeler neer!) en zelfoverschatting qua techniek.

Leer eerst maar eens een keer een bal in de voeten aanspelen en zet er een trainer neer die daadwerkelijk verdedigers opstelt. Volgens mij is dat landenvoetbal helemaal niet zo ingewikkeld, zie ook Wiegman die puur de strategie van de lange bal hanteert omdat ze ook wel weet dat op die manier er vanzelf één invliegt.
Nederland is vergelijkbaar met het België bij de mannen, gouden generatie die te lang is blijven hangen en Jonker die nog nooit van doorselecteren gehoord heeft. Je moet voor de grap eens kijken naar de selectie bij de finale in 2017, die is gewoon voor meer dan de helft hetzelfde als gisteren.
pi_218175971
21:00 Finland Zwitserland NPO1, Ketnet, BBC One
21:00 Noorwegen IJsland NPO3, VRT Canvas
  donderdag 10 juli 2025 @ 14:35:42 #208
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218176387
quote:

Ze hadden ook geen idee waar ze moesten lopen gisteren, of wie welke tegenstander moest oppakken. Kippen zonder kop.
pi_218177138
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:15 schreef XDo het volgende:

[..]
Wat leeft er dan volgens jou?
Dat de opstelling niet klopt, dat er geen vaste speelwijze is, dat niet de juiste speelsters spelen, dat mensen niet extra meters maken die in topvoetbal nodig zijn (Jill fucking Roord, scoort 1 keer per 20 wedstrijden, hoeft niet mee te verdedigen).
Dat er te lang aan bepaalde mensen wordt vastgehouden, dat sommige nieuwelingen (Leuchter) er nooit in komen doordat Jonker via hen de 'harde trainer' wil acteren.

En tenslotte (maar verre van de laatste factor): dat alle speelsters weten dat ze met een tweederangs acteur als trainer/coach zitten opgescheept, die als bloedzuiger van Van Gaal en met een sterk aangezet Amsterdams accent een grote imposter is. Niemand is ooit beter geworden onder Jonker, niemand heeft ooit herkenbaar en vernieuwend voetbal gezien onder Jonker.
De dames weten dat ze met de B-categorie zitten opgescheept, een afdankertje uit het mannenvoetbal. Dat motiveert totaal niet.
Je kunt veel zeggen van de vrouwen van Oranje, maar ze doen niet aan bullshit. Ze zijn redelijk nuchter en willen gewoon strijden en voetballen. Als de trainer/coach dan een en al poppenkast (=bullshit) is dan matcht dat dus totaal niet.
...
  Trouwste user 2022 donderdag 10 juli 2025 @ 16:20:57 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_218177214
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 13:47 schreef 3rr0r het volgende:
21:00 Finland Zwitserland NPO1, Ketnet, BBC One
21:00 Noorwegen IJsland NPO3, VRT Canvas
Als je hier niet warm voor loopt.

Redactie Sport donderdag 10 juli 2025 @ 19:00:57 #211
pi_218178208
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 11:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nederland is vergelijkbaar met het België bij de mannen, gouden generatie die te lang is blijven hangen en Jonker die nog nooit van doorselecteren gehoord heeft. Je moet voor de grap eens kijken naar de selectie bij de finale in 2017, die is gewoon voor meer dan de helft hetzelfde als gisteren.
Er zouden daar nog 3 dames van moeten spelen en that’s it
pi_218178247
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 11:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Deel noodgedwongen denk ik. Zo enorm goede aanwas is er ook niet. Zie hierboven ook een post dat de selectie redelijk nuchter is en gewoon wil strijden, maar er zijn ook wel een paar luxe-paardjes die vooral willen aanvallen en ook pas lekker lijken te kunnen voetballen bij een 3-0 voorsprong.
Vorig EK vonden de dames de coach ook al niet goed (te verdedigend), maar als je aanvallend probeert te spelen met dit materiaal is het achterin open huis.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  donderdag 10 juli 2025 @ 19:10:03 #213
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218178267
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:10 schreef Obiekulu het volgende:

[..]
Dat de opstelling niet klopt, dat er geen vaste speelwijze is, dat niet de juiste speelsters spelen, dat mensen niet extra meters maken die in topvoetbal nodig zijn (Jill fucking Roord, scoort 1 keer per 20 wedstrijden, hoeft niet mee te verdedigen).
Dat er te lang aan bepaalde mensen wordt vastgehouden, dat sommige nieuwelingen (Leuchter) er nooit in komen doordat Jonker via hen de 'harde trainer' wil acteren.

En tenslotte (maar verre van de laatste factor): dat alle speelsters weten dat ze met een tweederangs acteur als trainer/coach zitten opgescheept, die als bloedzuiger van Van Gaal en met een sterk aangezet Amsterdams accent een grote imposter is. Niemand is ooit beter geworden onder Jonker, niemand heeft ooit herkenbaar en vernieuwend voetbal gezien onder Jonker.
De dames weten dat ze met de B-categorie zitten opgescheept, een afdankertje uit het mannenvoetbal. Dat motiveert totaal niet.
Je kunt veel zeggen van de vrouwen van Oranje, maar ze doen niet aan bullshit. Ze zijn redelijk nuchter en willen gewoon strijden en voetballen. Als de trainer/coach dan een en al poppenkast (=bullshit) is dan matcht dat dus totaal niet.
Het is ook geen wonder dat Roord onder Wiegman vooral invalster was. Net zoals Beerensteyn.
  Redactie Sport donderdag 10 juli 2025 @ 20:48:07 #214
pi_218179212
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 19:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het is ook geen wonder dat Roord onder Wiegman vooral invalster was. Net zoals Beerensteyn.
Roord was later wel vaak basisspeelster. Beerensteyn had en heeft betere spelers voor zich.

Ook buiten Nederland is het maar een saai EK. De groepsfase had schriftelijk afgedaan kunnen worden. Ja, Frankrijk dat waarschijnlijk boven Engeland gaat eindigen is een kleine verrassing. Wellicht dat Finland nog kan stunten
  donderdag 10 juli 2025 @ 21:04:20 #215
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218179420
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Roord was later wel vaak basisspeelster. Beerensteyn had en heeft betere spelers voor zich.

Ook buiten Nederland is het maar een saai EK. De groepsfase had schriftelijk afgedaan kunnen worden. Ja, Frankrijk dat waarschijnlijk boven Engeland gaat eindigen is een kleine verrassing. Wellicht dat Finland nog kan stunten
Verschillen tussen de betere landen en de groep erachter zijn nog steeds te groot. Eigenlijk heeft alleen Spanje de laatste pakweg 3 jaar de stap kunnen zetten. Nederland is achteruit gegaan. Verder zijn de toplanden nog steeds Engeland, Duitsland, Frankrijk en in iets mindere mate Zweden.
pi_218179496
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 19:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is ook geen wonder dat Roord onder Wiegman vooral invalster was.
Nee, terecht ook. Sterker nog, vandaag de dag zou ik haar ook wissel zetten. Groenen, Kaptein. Pelova en Van de Donk zijn nou eenmaal betere middenvelders. Gister ook weer, ze heeft 45 minuten lang gewandeld en lucht staan dekken. Je hebt er bij balverlies niks nada noppes aan.

Hup Zwitserland trouwens.
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 10 juli 2025 @ 21:22:11 #217
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218179564
Het is bij allebei toch een beetje vrouwen en kinderen eerst verdedigen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')