quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:23 schreef Saekerhett het volgende:
Van de Donk gaat 25 minuten meedoen tegen Duitsland, aldus commentator.
😒quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:25 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Plakplaatjes voor je.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt uit Friesland maar praat als een nep-Amsterdammer.
Off-day, kop d'r veur tegen Frankrijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:27 schreef Zorro het volgende:
Ik kan niet wachten om te horen hoe de NOS dit positief gaat laten klinken.
Komt door de andere media uiteraard. En de zon. Van Basten weet duidelijk niet dat je daar ook op moet letten als aanvoerder.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:27 schreef Zorro het volgende:
Ik kan niet wachten om te horen hoe de NOS dit positief gaat laten klinken.
quote:
quote:21 Jun 2022 — De voetballers van het Nederlands vrouwen- en mannenteam worden vanaf 1 juli met dezelfde basispremies beloond.
Gras neem ik aanquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:30 schreef Saekerhett het volgende:
Waar trainen ze in godsnaam op? Als ik om half zes straalbezopen uit de kroeg kom, speel ik een betere wedstrijd dan wat ze hier laten zien
Beter om niet de kwartfinale te halen want van Duitsland of Zweden ga je ook (dik) verliezen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Obv deze wedstrijd verdien je ook niet deze poule door te komen. Maar ik vraag me af of dat überhaupt nog kan, want van Wales zullen zowel Engeland als Frankrijk dik winnen. Alleen als Oranje wint van de Fransen (geen idee hoe) kunnen ze nog door, maar er wordt eerst naar het onderlinge resultaat gekeken, en dan helpt deze nederlaag dus niet.
Ik snap wel dat Willem thuis is gebleven.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Dit krijg je dus als Willem niet komt en William wel
Jawel, maar die hebben een andere nationaliteit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:37 schreef Saekerhett het volgende:
Lopen er nou echt geen betere meisjes rond die beter met een voetbal om kunnen gaan dan dit brandhout?
Die is zeker bootje varen in Griekenlandquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Willem thuis is gebleven.
Willem was er zaterdag ook niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Dit krijg je dus als Willem niet komt en William wel
Verder is de koning van Engeland er ook niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die is zeker bootje varen in Griekenland
[ afbeelding ]
Voetbal is net wat te mannelijk voor de meeste vrouwen denk ik, die kiezen eerder een andere sportquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:37 schreef Saekerhett het volgende:
Lopen er nou echt geen betere meisjes rond die beter met een voetbal om kunnen gaan dan dit brandhout?
Die had shirtje laten signeren met dat we er allemaal voor gaan. Gozer kan werkelijk niets.quote:
Die is ziekjesquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verder is de koning van Engeland er ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |