Respectquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Misschien heb je wel aangeklikt dat ze de tijd mogen nemen om zo efficiënter te kunnen werken. Die mogelijkheid heb je bij Zooplus ook en daar maak ik ook gebruik van. Ik ben een goed mens.
Bedankt broederquote:
Welke debiel?quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt broedervrijdag ook weer bloed doneren en zaterdag vrijwilligerswerk bij de kringloop. Wat wil die debiel nu eigenlijk nog zeggen over me?
Ja die rare vent die alleen maar zit te zeiken op me, maar zelf geen knip voor de neus waard is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Welke debiel?
Jij krijgt straks soberso 77 maagden
Kweet niet wie je bedoeld broerquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja die rare vent die alleen maar zit te zeiken op me, maar zelf geen knip voor de neus waard is.
Is ook niet zo boeiend, wil hem zelf ook niet kennen. Gewoon lekker mijn eigen ding doen en schijt hebben aan wat een ander ervan vindtquote:
Bestel dan bij Temu of Alibaba als het snel moet!quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:57 schreef FrenchDuck het volgende:
Ik had iets kleins nodig en de expert had dat op hun site staan, aangezien ik geen expert in mijn dorpje heb en ik niet in de auto wilde koop ik het online en neem ik de verzendkosten voor lief. (Niet dat het product in de winkelvoorraad ligt)
Afijn: bestel je normaal via internet dan krijg je het de volgende dag met de pakketdienst, of anders de dag er na.
Niet bij de expert.
Op maandag besteld, gister werd het verzonden, vandaag kwam het aan bij de expert in de regio, die moeten het vervolgens weer met de pakketdienst mee sturen, wat uiteraard na 5 uur pas bekend was, dus met een beetje mazzel heb ik vrijdag mijn product in huis.
Wat een service
Zo ga je wel failliet
Lekker bezig Sebbe! #justiceforSebbequote:Op woensdag 9 juli 2025 20:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt broedervrijdag ook weer bloed doneren en zaterdag vrijwilligerswerk bij de kringloop. Wat wil die debiel nu eigenlijk nog zeggen over me?
Take a look at me now!quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:06 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Lekker bezig Sebbe! #justiceforSebbe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |