W.b. de sportjournalistiek: dat is altijd al zo geweest, op een doodenkele uitzondering na.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De artikels over het verleden van Gianetti vliegen je om de oren. Daarmee worden automatisch ook de prestaties van Pogacar in twijfel getrokken.
Verder laat ik het graag aan Pistolero over om je te vertellen dat de sportjournalistiek morsdood is. Een groot deel bestaat uit juichaapjes die alles mooi vinden. Fans met een microfoon, net als in het voetbal. Buiten het feit dat het ook gewoon lastig is, één kritische vraag aan Pogacar stellen en je krijgt meteen een boycot aan je broek. Zo gaat dat tegenwoordig ook natuurlijk.
Merckx moest veel meer renners serieus in de gaten houden dan Pogacar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:20 schreef Ericr het volgende:
Media keek ook heel lang weg bij Armstrong, op een paar na. Laatste renner van zijn kaliber waar ook na zijn carriere amper vraagtekens bij werden gezet is Lemond en ook daar kun je afvragen of hij echt clean was maar het straalde er niet zo vanaf als bij de aliens daarna.
Van Indurain t/m Froome zijn er implicaties van doping. Om het nog niet eens te hebben over de tijdperken waar niet opgekeken werd van een positief geval.
Pogacar zet bijna iedere dopeur uit het verleden in zijn schaduw. Merckxiaans is niet eens een goede term. Tegenstand van Merckx was niet van het kaliber waar Pogacar tegen strijdt maar Pogacar kan die tegenstand wel keer op keer vernederen.
Le histoire se repete. En een wandelend dopinglijk als ploegleider blijft hoe dan ook de grootste grap. Waarom kan die malloot na zijn capriolen überhaupt nog bestaan in de wielerwereld?
Dat is hier sowieso al jaren duidelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedere discussie hierover is natuurlijk wel nutteloos.
[...]
IK WIL DAT CEES BOL DE TOUR WINT!!quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een gezeik allemaal weer. Er is er gewoon eentje de beste. Verder willen we gewoon mensen door een mooi land zien fietsen. Welnu, dat krijgen we. Wat wil je nog meer??
[...]
Hm, gisteren was het nog heel beschaafd 'dagjesvolk'.quote:
Dan kun je beter Rail Away kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een gezeik allemaal weer. Er is er gewoon eentje de beste. Verder willen we gewoon mensen door een mooi land zien fietsen. Welnu, dat krijgen we. Wat wil je nog meer??
"nee ik wil dat ze dopingvrij zijn"
"nee ik wil dat ze geen motortje hebben"
"nee ik heb nog wat anders te janken"
Verwachtingen van zolderkamerautisten als jullie zijn nog killinger voor de sport dan gele kaarten en lafjes strafjes van de UCI. GENIET er gewoon eens van. Dat is de enige reden dat die kut tour überhaupt bestaat.
Is ook leuk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan kun je beter Rail Away kijken.
Oh ja. Oh. Okee. Zoeken we op.quote:
Er is precies niemand in dit hele forum die doet alsof UAE als enige ploeg aan de doping zit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zolang de discussie zich toespitst op 1 persoon/ploeg die zou doperen en de rest niet kan ik het niet serieus nemen.
Het is gewoon een kwestie van de juiste uitlaat vinden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja. Oh. Okee. Zoeken we op.
Hmm. Kan lastig worden. Naja, kleinigheidje hou je toch
Meer aandacht voor kasteeltjesquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan kun je beter Rail Away kijken.
Die zou willen dat hij aan de uitlaat mag hangen. Ik betwijfel zelfs of die nog astma-medicijnen gebruikt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van de juiste uitlaat vinden.
VROEM!
Hm, is-ie genezen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zou willen dat hij aan de uitlaat mag hangen. Ik betwijfel zelfs of die nog astma-medicijnen gebruikt.
Loop eens niet zo te janken over een al dan niet warm bad.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hm, is-ie genezen?
Ik houd van schaatsen en wielrennen (kijken).
Sporten voor astmapatiënten.
Dat is nou al de 4e rotziekte in een paar pagina's tijd.
Een warm bad.
Een warm bad kan trouwens wel helpen tegen luchtwegaandoeningen.
Hé Bugno!quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te janken over een al dan niet warm bad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |