Een scheet laten zie jij al als "op neerkijken"quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:20 schreef Cupfighter het volgende:
Deze TS zegt radicaal links te zijn maar kijkt behoorlijk neer op anderen, nu weer de dikke medemens die het moet ontgelden, volgens mij is het stiekem gewoon een FVD of PVV stemmer
Je bent gewoon een neppert, of een act zoals ze dat hier zeggenquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een scheet laten zie jij al als "op neerkijken"
Dat meen je nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je bent gewoon een neppert, of een act zoals ze dat hier zeggen
En hoeveel weegt dat wel niet?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef Plompzakker het volgende:
Niet zeiken. Jij mag gratis extra mentale bagage meenemen
En wat als er een hele club gratenpakhuizen zonder bagage gaat vliegen? Dan kan het niet uit voor de vliegmaatschappijquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hiermee straf je niet alleen de dikke medemens maar ook de goed getrainde spierbundels. Een goed gespierd iemand kan ook snel 100kg wegen
Net zoals je evenveel betaald voor een hoodie in maatje S en 3XL. Het leven is niet eerlijk.
Hoewel ik zeker fan ben van een kilogram systeem:
Je betaald voortaan per kilogram.
Dan krijg je advertenties zoals deze:
Ga nu naar Mallorca voor maar ¤4 per KG
Als je 75kg weegt zal dit je 300 kosten voor een retourtje. Weeg je 120kg dan kost dit je 480 euro
Ook goed voor kindjes toch. Heb je een baby van 2kg, dan zal dit je 8 euro kosten een kleuter van 10kg zal je 40 euro kosten.
Vind het wel een eerlijk systeem. Bagage kost je 2 euro per kilogram
Een koffer van 20kg mee? 40 euro extra
Voorbeeld:
Stel je voor: een gezin gaat op reis naar Mallorca met het "¤4 per kilogram advertentie"
Moeder heeft wat overgewicht en weegt 95 kg
Vader is normaal gebouwd en weegt 80 kg
Tienerzoon van 15 jaar weegt 65 kg
Kleuter van 5 jaar weegt 20 kg
Ze nemen twee koffers mee:
Eén van 15 kg
Eén van 30 kg
Totaal bagagegewicht: 45 kg
Vliegkosten per persoon:
Moeder: 95 kg × ¤4 = ¤380
Vader: 80 kg × ¤4 = ¤320
Zoon: 65 kg × ¤4 = ¤260
Kleuter: 20 kg × ¤4 = ¤80
Bagagekosten:
45 kg × ¤2 = ¤90
Totaal voor het gezin:
Personen: ¤380 + ¤320 + ¤260 + ¤80 = ¤1.040
Bagage: ¤90
Eindtotaal: ¤1.130 voor het hele gezin, heen en terug.
Ze worden al gestraft doordat hun kleding 2x zo groot (en dus zwaar) is, dus ze kunnen maar de helft aan kledingstukken meenemenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:01 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom mogen dikke mensen evenveel bagage bij hebben als mensen met een normaal gewicht??
Als iemand van 120 kilo nog 10 kilo bagage mee mag, dan zou iemand van 60 kilo ook gratis 70 kilo bagage mee moeten mogen
Beter een vetmetingquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hiermee straf je niet alleen de dikke medemens maar ook de goed getrainde spierbundels. Een goed gespierd iemand kan ook snel 100kg wegen
Net zoals je evenveel betaald voor een hoodie in maatje S en 3XL. Het leven is niet eerlijk.
Als je 75kg weegt zal dit je 300 kosten voor een retourtje. Weeg je 120kg dan kost dit je 480 euro
Ook goed voor kindjes toch. Heb je een baby van 2kg, dan zal dit je 8 euro kosten een kleuter van 10kg zal je 40 euro kosten.
Voorbeeld:
Stel je voor: een gezin gaat op reis naar Mallorca met het "¤4 per kilogram advertentie"
Eén van 15 kg
Eén van 30 kg
Vliegkosten per persoon:
Bagagekosten:
45 kg × ¤2 = ¤90
Totaal voor het gezin:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef Plompzakker het volgende:
Jij bent echt vet dikke papzakquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:01 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom mogen dikke mensen evenveel bagage bij hebben als mensen met een normaal gewicht??
Als iemand van 120 kilo nog 10 kilo bagage mee mag, dan zou iemand van 60 kilo ook gratis 70 kilo bagage mee moeten mogen
Het antwoord is supersimpel, en dat had jij ook wel kunnen bedenken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:01 schreef Mikeytt het volgende:
Dikke (en lange) mensen mogen minder bagage meenemen dan dunne en kleine mensen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:01 schreef Mikeytt het volgende:
Lang zijn kun je niets aan doen, dik zijn wel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Lange mensen hebben meer beenruimte nodig. Daarvoor moet de afstand tussen de stoelen groter zijn, en passen er dus minder stoelen in de cabine. Het zou dus eerlijk zijn als lange mensen ook meer zouden betalen dan korte mensen.
Lange mensen zijn een van de oorzaken waarom de KLM een relatief dure luchtvaartmaatschappij is. KLM heeft uiteraard veel Nederlandse passagiers, en Nederlanders zijn zo ongeveer de langste mensen ter wereld. De beenruimte in de machines van de KLM is meer dan bij welke andere maatschappij dan ook afgestemd op lange Nederlanders.
Het zal niet echt toeval zijn dat de afkorting KLM niet alleen staat voor Koninklijke Luchtvaart Maatschappij, maar ook voor Klub Lange Mensen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Klub_Lange_Mensen
De meningen verschillen of je wel of niet iets kan doen aan dik zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:58 schreef Hogwarts het volgende:
Lang zijn kun je niets aan doen, dik zijn wel.
Dat kan/mag het feit is dat er niet valt te twisten over de lengte van iemand.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De meningen verschillen of je wel of niet iets kan doen aan dik zijn.
Dat zal niet passen onder de stoel voor 'mquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef Plompzakker het volgende:
Bij je lokale nachtapotheker wat Ozempic scoren. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De meningen verschillen of je wel of niet iets kan doen aan dik zijn.
Sowieso terminal kanker faken en daarna ook nog een donatie faken...quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:20 schreef Cupfighter het volgende:
Deze TS zegt radicaal links te zijn maar kijkt behoorlijk neer op anderen, nu weer de dikke medemens die het moet ontgelden, volgens mij is het stiekem gewoon een FVD of PVV stemmer
Ja daar mag ik niks meer over zeggen, heb daar een waarschuwing voor gehad wat ik begrijp.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sowieso terminal kanker faken en daarna ook nog een donatie faken...
Dat zegt genoeg, zo niet alles, over wat voor een persoon het is.
Ik hoop van harte dat karma hem/haar ooit inhaalt en hij daadwerkelijk deze ziekte krijgt.
Kijken of ie het nog steeds leuk vindt om er mee te spotten.
Bizar en de omgekeerde wereldquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja daar mag ik niks meer over zeggen, heb daar een waarschuwing voor gehad wat ik begrijp.
Vind het wel jammer dat het gedrag van TS alsof hij hier God in Frankrijk is niet wordt afgestraft
Ik kreeg de mededeling dat hij daarvoor een ban had gehad en dat ik daar niet steeds op terug mocht komenquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bizar en de omgekeerde wereld
Dat een kanker faker 'beschermd' wordt door hogerhand, en degene die daar wat van zegt een waarschuwing krijgt
Ik vind dat iemand die zoiets laagst en schofterigs gedaan heeft, daar niet vaak genoeg aan herinnerd kan worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kreeg de mededeling dat hij daarvoor een ban had gehad en dat ik daar niet steeds op terug mocht komen
Mee eens maar ik hoop dat je snapt dat ik mijn vingers hier niet meer aan ga branden, deze gast is mij geen ban waard, gaat hopelijk vanzelf een keer flink op zijn bekquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand die zoiets laagst en schofterigs gedaan heeft, daar niet vaak genoeg aan herinnerd kan worden.
Oké manlet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Lange mensen hebben meer beenruimte nodig, en kopen dus ook langere auto's die dus ook meer ruimte nodig hebben om te parkeren.
Die hebben een zwaar geweten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:47 schreef GerryDV het volgende:
Overigens houden ze ook rekening met mensen die kanker hebben en door chemo afgevallen zijn, die wegen minder. Dat weegt dan weer op tegen dikkere mensen die beweren kanker te hebben gehad en gedoneert hebben aan het kankerfonds maar waar helemaal niks van waar is. Die wegen vaak meer.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Lange mensen hebben meer beenruimte nodig. Daarvoor moet de afstand tussen de stoelen groter zijn, en passen er dus minder stoelen in de cabine. Het zou dus eerlijk zijn als lange mensen ook meer zouden betalen dan korte mensen.
Dat zou onrechtmatige discriminatie zijn! Dikke mensen kunnen afvallen. Lange mensen kunnen niet korter worden!quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Lange mensen zijn een van de oorzaken waarom de KLM een relatief dure luchtvaartmaatschappij is. KLM heeft uiteraard veel Nederlandse passagiers, en Nederlanders zijn zo ongeveer de langste mensen ter wereld. De beenruimte in de machines van de KLM is meer dan bij welke andere maatschappij dan ook afgestemd op lange Nederlanders.
Het zal niet echt toeval zijn dat de afkorting KLM niet alleen staat voor Koninklijke Luchtvaart Maatschappij, maar ook voor Klub Lange Mensen.
Air Lingus staat bekend als de airline met de meeste beenruimte. Gevolgd door BA als tweede. KLM staat 5e in da t lijstje. (is wel een onderzoek van de The Mirror dus.................quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hello!
moet je wel in een rij achter zo'n fattie gaan zitten, en dat is niet altijd mogelijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:43 schreef Het_Bokje het volgende:
Omdat in geval van een crash deze mensen fungeren als airbags voor non-corpulente personen. Daar mag best wat tegenover staan zeikkous.
Boeie, een beetje vent neemt toch niet meer dan 2 t-shirts mee op reis.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ze worden al gestraft doordat hun kleding 2x zo groot (en dus zwaar) is, dus ze kunnen maar de helft aan kledingstukken meenemen
Je hoeft geen alinea voor elke zin te maken hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voorbeeld:
Eén van 15 kg
Eén van 30 kg
Vliegkosten per persoon:
Bagagekosten:
45 kg × ¤2 = ¤90
Totaal voor het gezin:
Je hebt wel een obsessie met dikke mensen valt me op. Wat zit daarachter?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:01 schreef Mikeytt het volgende:
Dat is waar. Is de veiligste plek in een vliegtuig dan helemaal achterin met 2 rijen fatties voor je? Of zou dat het vliegtuig in onbalans brengen bij "rotate!"?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
moet je wel in een rij achter zo'n fattie gaan zitten, en dat is niet altijd mogelijk
Laat ze gewoon voor 2 stoelen betalen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:01 schreef Mikeytt het volgende:
Pardon juffrouw, mag ik u wat vragen? Heeft u toevallig een stoel achter iemand met een slecht zelfbeeld en gebrekkige discipline?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
moet je wel in een rij achter zo'n fattie gaan zitten, en dat is niet altijd mogelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |