Ik denk dat alleen Ganna op regelmatige basis neuktquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik een sappig verhaal had gemist over een renner die bef beul is in bed.
Cor Vossed.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
valpartij. Lig je daar op de grond, gelijk zo'n fotograaf met zijn camera in je snuffert.
Heeft er nu nog eente denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:57 schreef hhh38 het volgende:
Evenepoel heeft geen ploeggenoot meer over zo
Had Steef ook al goed gezienquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het blijft zo link, dit gaat nog wel erger worden. Vooral het stuk na de Bonsecours zo wordt terror.
Steef heeft met z'n camper door deze straten moeten rijden, ook geen sinecure.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Had Steef ook al goed gezien
Steefgod
Kanarieramp-esque?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het blijft zo link, dit gaat nog wel erger worden. Vooral het stuk na de Bonsecours zo wordt terror.
Steef lijkt me echt iemand die de gehele medische encyclopedie tegen zn vooruit schreeuwtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Steef heeft met z'n camper door deze straten moeten rijden, ook geen sinecure.
Brambilla toen ook al kromquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Côte de Bonsecours
Wel een betere Alaphilippe dan we in tijden gezien hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flippert is erbij
Na een cartouche te hebben verschoten
Alleen maar beter, zorg er maar voor dat het op een lint zit hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:02 schreef The_Undertone het volgende:
Lekker de pees er op in een technische afdaling.
Wel stuk beter dan vorig seizoen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bagrijn heeft toch ook gewoon een best matig seizoen?
De adem afsnijden van VDP. Gaat ze vast lukkenquote:
Niet met mijn Marcoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:04 schreef hhh38 het volgende:
Laat zenuwpees Marco maar niet voorop rijden inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |