quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:33 schreef jigggy het volgende:
27 jaar jonge god
Sport nogsteeds 5x per week ,merk alleen met katers dat ik ouder word
Lukt bewegen een beetje?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:18 schreef Saboo het volgende:
32 en ik voel me echt een oud wrak
Medicijnen geslikt waar ik 30 - 40 kg ben van aangekomen. Ik slik ze nu niet meer dus “kan” weer afvallen, maar ik vind het leven gewoon zoveel minder leuk op (streng) dieet. En ben ook niet in een maandje klaar met die 30 / 40 kilo .
De detox-sapjes-high die mensen hebben als ze een dieet weer drie weken volhouden ontgaat me echt volledig 🥲 .
Maargoed, ga er dit jaar toch aan geloven.
Zeker,quote:
Netjes! goed bezigquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Saboo het volgende:
[..]
Zeker,
Ik zit vrij consistent zo'n 3 a 4 uur per week op de tacx. En ik ga regelmatig de mountainbike track op (elektrisch, want ik krijg mezelf dus ook niet meer de helling op, maar op de vlakke stukken zet ik heel braaf de ondersteuning uit of op eco, wat dan weer zwaarder is dan een racefiets ofzo).
Sporten/fietsen/hiken is/was echt mijn passie, dus dat gewicht zit des te meer in de weg. Helaas heb ik gewoon echt een hekel aan hongerDus als ik mijn calorieën niet nauwkeurig bijhoud eet ik intuïtief en onbewust alles er precies weer bij
Mijn gewicht is ook echt op de kilo stabiel (ochtend/avondschommelingen niet meegenomen) ...
Maargoed, dit jaar tijd vrij gemaakt om er (heel) serieus mee aan de slag te gaan. Dus hopelijk levert dat iets opIk kijk er niet naar uit
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |