quote:Op maandag 14 juli 2025 13:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]![]()
Is echt zo. En niet eens alleen maar druk met naar buiten kijken
Aan je kont krabben ook nietquote:
Stom.quote:
StQm?quote:
Neuspeuteren is wel de ultieme hobby!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb zojuist eenzijdig besloten dat mijn collega niet meer op vakantie mag. Taffesdruk de hele tijd. Kom niet meer aan neuspeuteren en naar buiten kijken toe
Werken zul jequote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb zojuist eenzijdig besloten dat mijn collega niet meer op vakantie mag. Taffesdruk de hele tijd. Kom niet meer aan neuspeuteren en naar buiten kijken toe
Klinkt als feest.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga even een DrMarten doen;
Ik denk echt dat ik op een sociale werkplaats ben beland. Mijn hemel wat een dom volk loopt er rond. Heb een collega die geld wil verrekenen bij iemand die dood is en geen geld meer ontvangt. Dan wijs je hem daarop en omdat hij in discussie gaat hoeft hij zijn eigen fouten niet te herstellen?! Dus ik zo oh dus we belonen mensen die slecht presteren door het ze nog gemakkelijker te maken? Goed dat ik dat weet. Nog een half jaar uitzitten dan is het tijd voor een nieuwe werkgever.
Frustrerend is dat he?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik denk echt dat ik op een sociale werkplaats ben beland. Mijn hemel wat een dom volk loopt er rond. Heb een collega die geld wil verrekenen bij iemand die dood is en geen geld meer ontvangt. Dan wijs je hem daarop en omdat hij in discussie gaat hoeft hij zijn eigen fouten niet te herstellen?! Dus ik zo oh dus we belonen mensen die slecht presteren door het ze nog gemakkelijker te maken? Goed dat ik dat weet. Nog een half jaar uitzitten dan is het tijd voor een nieuwe werkgever.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wil hier heel erg graag "hold my beer" zeggen, maar ik heb geen bierquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klinkt als feest.
Ik vandaag al 3 mensen aan de telefoon gehad die hun 'virtuele omgeving' niet konden vinden. Het blijkt dat het icoontje een andere kleur heeft gekregen
Hardop gelachenquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klinkt als feest.
Ik vandaag al 3 mensen aan de telefoon gehad die hun 'virtuele omgeving' niet konden vinden. Het blijkt dat het icoontje een andere kleur heeft gekregen
Als je bedenkt dat deze mensen een modaal salaris ontvangen dan ja. Dan mag je verwachten dat ze hun hersenen effectief inzetten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Frustrerend is dat he?
Ik werk zelf via de Sociale werkvoorziening, dus mijn collegae zijn vaak niet de meest slimste..
en ikzelf dus ook niet...
Ah nee he.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dan mag je verwachten dat ze hun hersenen effectief inzetten.
Ja dat snap ik helemaal.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klinkt als feest.
We hebben allerlei storingen die volgende week pas worden opgelost. Nu komen ze met workarounds waarvan ik denk, die ga ik echt niet uitleggen aan mensen die een programma al niet kunnen vinden omdat het een ander kleurtje heeft gekregen. 1 grote shitshow momenteelquote:
Het is idd wel erg veel gevraagd jaquote:
Een ander kleurtje kan ook ECHT niet, DAT KAN TOCH GEEN MENS MEER SNAPPEN?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
We hebben allerlei storingen die volgende week pas worden opgelost. Nu komen ze met workarounds waarvan ik denk, die ga ik echt niet uitleggen aan mensen die een programma al niet kunnen vinden omdat het een ander kleurtje heeft gekregen. 1 grote shitshow momenteel
Hoest met je flexwerkplek in de kantoortuin? Heeft 1 van de schoonmakers je post-it blokje weer eens links ipv rechts van je monitor neergelegd na het schoonmaken?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Een ander kleurtje kan ook ECHT niet, DAT KAN TOCH GEEN MENS MEER SNAPPEN?![]()
![]()
Denken dat je een post-it blokje mag laten liggen met de huidige clean desk policyquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoest met je flexwerkplek in de kantoortuin? Heeft 1 van de schoonmakers je post-it blokje weer eens links ipv rechts van je monitor neergelegd na het schoonmaken?
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Een ander kleurtje kan ook ECHT niet, DAT KAN TOCH GEEN MENS MEER SNAPPEN?![]()
![]()
Anno 2025 moet alles gewoon digitaal hoor OOK postitsquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoest met je flexwerkplek in de kantoortuin? Heeft 1 van de schoonmakers je post-it blokje weer eens links ipv rechts van je monitor neergelegd na het schoonmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |