Ze gaan soms echt ook behoorlijk snel op zo'n ding.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er gister ook weer eentje, die reed hier op het parkeerterrein toen ik aan het inparkeren was. Geen idee waar die naartoe wilde want dat parkeerterrein loopt dood, dus je verwacht er verder ook geen verkeer, en hij was heel snel bij me ineens.
Die gaat vanzelf wel een keer op de giechel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd laatst samen met hond op de stoep bijna aangereden door zo'n fatsige moeder op fatbike met nog 2 kinderen erbij op.
Haat aan fatbikes en scooters.
Ambar vindt het enge dingen vandaarquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
Scooters heb ik nooit echt problemen mee eigenlijk.
En een vrouwquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gespierde mannen met hun shirt uit?
Reed er vorige maand nog een tegen me aan in een winkelcentrumquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
Scooters heb ik nooit echt problemen mee eigenlijk.
Die mensen snappen ook niet dat ze hun snelheid moeten aanpassen aan hun omgeving. Dat je op de turbo kan wil niet zeggen dat je dat ook op de braderie op zaterdag moet doen Thea.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Reed er vorige maand nog een tegen me aan in een winkelcentrum
Je weet wel, zo'n plek waar iedereen in de weg loopt en slentert
Dat kun je niet met 7km/u doorheen met je scootmobiel trut
Of het boeit ze geen zakquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mensen snappen ook niet dat ze hun snelheid moeten aanpassen aan hun omgeving. Dat je op de turbo kan wil niet zeggen dat je dat ook op de braderie op zaterdag moet doen Thea.
Ik heb naast zo'n centrum gewoond, die kwam toen tijdelijk in de oude Bijlmer bajes.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er mis met je als je protesteert voor een groot azc in je wijk
Of het zal wel volk van de andere kant van Zwolle zijn geweest.
ik ook comfi joggingbroekquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Ik moet eigenlijk nog even naar buiten
Maar ik heb een comfi joggingbroek onder mijn jurk aan
Ik heb wel gedoucht vanmorgen dus ben niet ongewassenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ook comfi joggingbroek
en oversized shirt
dudje toch een gelukkig man dat hij thuis mag komen naar mijn slobberige ongewassen ik
Oh toch geen topic killquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:52 schreef Ama het volgende:
Ben bij mijn vader en we gaan patat bestellen. Heb er een kalfskroket en kaaskipcorn bij. Laatste nooit gehad maar klinkt lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |