PostNL is weer in z'n nopjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb net post verstuurd
Komt wel dichtbij zo
Hier koeienbellenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Hmm weer een event hiernaast met een goede bass
Heb je je nieuwe kindle al besteld?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)s_room_for_one_more/
Willik
Er was hier bij een gemeente in de buurt wel iemand die maar 1 standpunt had: inzage in de stukken rondom de verkoop van het zwembad.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn partij zou maar 1 doel hebben. 130 op de snelweg.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Hmm weer een event hiernaast met een goede bass
Mijn situatie verbeteren impliceert het verbeteren van de situatie van mijn hele generatie.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar bedoel je eigen motivatie. Stem je omdat je het voor iedereen beter wil hebben of stem je voor het verbeteren van je eigen situatie
Shit niet gevierd.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oeh cherrylips
Moest gisteren nog aan je denken
Was wereld chocolade dag
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oeh cherrylips
Moest gisteren nog aan je denken
Was wereld chocolade dag
quote:Enschede bindt de strijd met fatbikes aan. Als het aan vier fracties ligt, wordt de elektrische fiets met dikke banden verboden in de binnenstad, want 'het stadserf is geen circuit'.
Ik dacjt even dat ik vandaag nog helemaal geen chocola heb gehadquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Het is elke dag de lokale dag van de chocola.
Ik had er gister ook weer eentje, die reed hier op het parkeerterrein toen ik aan het inparkeren was. Geen idee waar die naartoe wilde want dat parkeerterrein loopt dood, dus je verwacht er verder ook geen verkeer, en hij was heel snel bij me ineens.quote:
Dat heb ik hier dus als ik beneden naar buiten stapquote:"Maar ik wil in ieder geval opkomen voor de mensen die een winkel uitstappen, en bijna omver worden gereden door een fatbike. En vaak krijgen ze er een grote bek bij."
Gespierde mannen met hun shirt uit?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn wandeling bevat vandaag blijkbaar een oefening van de brandweer
Prima vermaak
Ze gaan soms echt ook behoorlijk snel op zo'n ding.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er gister ook weer eentje, die reed hier op het parkeerterrein toen ik aan het inparkeren was. Geen idee waar die naartoe wilde want dat parkeerterrein loopt dood, dus je verwacht er verder ook geen verkeer, en hij was heel snel bij me ineens.
Die gaat vanzelf wel een keer op de giechel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd laatst samen met hond op de stoep bijna aangereden door zo'n fatsige moeder op fatbike met nog 2 kinderen erbij op.
Haat aan fatbikes en scooters.
Ambar vindt het enge dingen vandaarquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
Scooters heb ik nooit echt problemen mee eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |