quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn partij zou maar 1 doel hebben. 130 op de snelweg.
Ja mjaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest gniffelen omdat het zo'n 'fuck de rest' post was![]()
@:bitterbal
Klopt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja same maar mijn mening is ook dat men niet goed weet wat het beste is voor zichzelf dusja.
quote:
ja, en voor mensen met eigen bedrijf kan het ook wel chill zijnquote:
Precies. Als iemand op een bepaalde partij wil stemmen prima, eigen keuze. Hoeft echter niet te betekeken dat ik achter de standpunten van die partij sta en me soms afvraag; waarom?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]moest hierom gniffelen, geen kritiek trouwens. Nederland is een vrij land en dat is fantastisch
Ik heb het idee dat bijna elke partij tegen de samenleving is, elk op een andere manier.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dus is de vraag stem je voor jezelf of voor de samenleving
Samenleving, want simpelweg doet mijn welvaart er alleen voor mij toe. Terwijl de welvaart van een maatschappij er voor meer mensen toe doen en indirect ook voor mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dus is de vraag stem je voor jezelf of voor de samenleving
Nee maar bedoel je eigen motivatie. Stem je omdat je het voor iedereen beter wil hebben of stem je voor het verbeteren van je eigen situatiequote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat bijna elke partij tegen de samenleving is, elk op een andere manier.
En dat is prima, maar heb 't idee dat er redelijk wat mensen zijn die rechts stemmen uit gevoel. En dat mag uiteraard ook, maar je gaat die gevoelens niet oplossen door iemand de schuld te geven die niet verantwoordelijk is voor dat gevoel. En dat vind ik wel lastigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
Volgens mij heeft men daar wel onderzoek naar gedaan dat mensen die rechts stemmen voor zichzelf kiezen en linkse stemmers vaker voor het grote geheel kiezen en niet perse stemmen wat voor zichzelf het beste is.
Ik vind dat ook lastig.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat is prima, maar heb 't idee dat er redelijk wat mensen zijn die rechts stemmen uit gevoel. En dat mag uiteraard ook, maar je gaat die gevoelens niet oplossen door iemand de schuld te geven die niet verantwoordelijk is voor dat gevoel. En dat vind ik wel lastig
De waarom is juist een mooie vraag vind ik. En met elkaar in gesprek gaan juist als je het niet met elkaar eens bent is belangrijk. Om dat op een constructieve manier te doen bedoel ik dan, hard schreeuwen dat mensen dom zijn omdat ze een andere mening hebben oid heeft volgens mij niemand echt wat aanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Precies. Als iemand op een bepaalde partij wil stemmen prima, eigen keuze. Hoeft echter niet te betekeken dat ik achter de standpunten van die partij sta en me soms afvraag; waarom?
Oh echt? Dan mis ik die logica evenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lastig.
Grappig dat je gevoel zegt, omdat het beeld vaak is dat rechts stemmers vaak stemmen vanuit logica.
Ja meeste mensen verhuizen dan :pquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens heb ik niets aan mijn welvaart (in brede zin van het woord) als de buren elke dubbeltje 10 duizend keer moeten omdraaien en de leefomgeving naar de knoppen gaat.
Naar Mars?quote:
Nee dat zijn twee losse voorbeelden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Weinig geld = leefomgeving naar de knoppen.
Oké.
verbeterd wel je eigen situatiequote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naar Mars?
Tevens vind ik dat geen constructieve oplossing.
Hoeveel geld is VVD-geld?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Mensen die vvd stemmen omdat ze geld hebben wonen meestal niet in wijken waar men elk dubbeltje moeten omdraaien
Ja dat zie je op rotterdam zuid.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Weinig geld = leefomgeving naar de knoppen.
Oké.
Wel lekker rustig in de media tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FvD leek goed te gaan totdat Baudet een twat werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |