SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
ehh?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ja, beetje zoals sommige topics op Fok gaan.
huehuequote:
Dit kon niet met wat HG meuk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn goede middeltjes voor te verkrijgen. Hier in huis een muur onder de schimmel gehad omdat er een buis in de muur was gaan lekken en doortrok naar de kamer ernaast. Heb van dat HG meuk erop gespoten en na een paar uur was het weg.
de vraag was of je niets meer in de vriezer hadquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze twee wil ik sowieso en dan nog eentje van deze:
[ afbeelding ]
of gewoon raketjes
oke ik ga voor raketjes
als er 1 plekje ontstaat en je reageert er niet op wordt het hele topic vies van de drekquote:
Zwarte schimmel is ook het meest schadelijk voor de gezondheid, ze moesten dus wel. Maar wel goed opgelost want niets van te merken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit kon niet met wat HG meuk.Plafonds waren grotendeels zwart door de schimmel. Maar goed ze zeiden toen tijdens het kijken dat ze dat allemaal gingen oplossen voor ik de sleutel zou krijgen dus ik vond het best wel prima.
Het zag er niet bepaald gezond uit nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Zwarte schimmel is ook het meest schadelijk voor de gezondheid, ze moesten dus wel. Maar wel goed opgelost want niets van te merken.
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
de vraag was of je niets meer in de vriezer had
oh. Ik kom niet buiten de sc, klinkt gevaarlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
als er 1 plekje ontstaat en je reageert er niet op wordt het hele topic vies van de drek
Ik weet wel een plek waar dat gebeurtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
als er 1 plekje ontstaat en je reageert er niet op wordt het hele topic vies van de drek
Zal ik je handje vasthouden? Gaan we samen kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
[..]
oh. Ik kom niet buiten de sc, klinkt gevaarlijk
oke dan mag je 4 soorten halenquote:
quote:[..]
oh. Ik kom niet buiten de sc, klinkt gevaarlijk
kunnen we dit langzaam opbouwen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik je handje vasthouden? Gaan we samen kijken
Heel langzaam je handje vasthouden?quote:
O_oquote:
quote:
Zucht.quote:ik beveel dit product aan
prima, ik heb hem nog niet hoeven gebruiken maar ziet er goed uit.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:43 schreef Nizno het volgende:
https://www.threads.com/@:ben.mbanjwa/post/DLvWY7dMBCG
[ afbeelding ]
uiteraard stellen de reacties niet teleur.
[ afbeelding ]
tss had je je gayshirt aan moeten trekkenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dtrh is een super gay festival trouwens, had mn gaybandje om maar niks gescoord![]()
quote:
De gaydar even ijken voor vertrek.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss had je je gayshirt aan moeten trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |