Die van mij is kapotquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een gigantische lintworm, gewoon blijven eten wat ik wil zonder gevolgen op de weegschaal
Die eerste is balen, maar die tweede is beter .quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van mij is kapot
De lintworm en de weegschaal
Dan komen de nare bijwerkingen er ook nog aan, juich je dan nog?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een gigantische lintworm, gewoon blijven eten wat ik wil zonder gevolgen op de weegschaal
Het voordeel van slaap is dat je de honger niet meer voeltquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed moet
Geen ideequote:Op woensdag 9 juli 2025 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan komen de nare bijwerkingen er ook nog aan, juich je dan nog?
En wel lekker kan dromen van etenquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het voordeel van slaap is dat je de honger niet meer voelt
Jaquote:
quote:
quote:De meeste mensen met een lintworminfectie hebben helemaal geen symptomen. Meestal merk je dus helemaal niets van een lintworm in je lichaam. Het kan voorkomen dat je jeuk hebt aan de anus, buikpijn hebt, diarree of gaat afvallen. Maar dat is meer een uitzondering dan de regel.
Je weet het eigenlijk niet als je er 1 hebt. Degene die ik kende die er 1 had was nogal een rauw gehakt snoeper en viel wel heel erg af.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh balen, dan heb ik dus geen lintworm
filet americain, biefstuk of tartaar niet goed doorgebakken kan ookquote:
geen stekje voor mijquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh balen, dan heb ik dus geen lintworm
Als ze maar kunnen scharrelen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin gaat investeren in een lintwormenboerderij
Vrije uitloop lintwormenquote:
Dan krijgen we allemaal een lintjequote:Op woensdag 9 juli 2025 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin gaat investeren in een lintwormenboerderij
Nee, jullie wisten al meer dan ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als daar afkoeling bij zit dan
Maar jij als hagedinges, weet jij niet hoe het met eentje is? Jullie kennen elkaar daar toch allemaal in dat dorp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |