jij bent me er eendje chufiquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:55 schreef chufi het volgende:
Ik heb zo'n idee dat SBE zich niet meer meldt met al dat gedoe over hem hier ... laat hem met rust ... nu wel mooi geweest lijkt me .. We weten niet hoe erg zn situatie is/was, dus laten we het er verder niet meer over hebben ..
Gelukkig bepaal jij dat niet, en alles wat ik hier lees is vooral medeleven hoor, dus snap je probleem niet zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:55 schreef chufi het volgende:
Ik heb zo'n idee dat SBE zich niet meer meldt met al dat gedoe over hem hier ... laat hem met rust ... nu wel mooi geweest lijkt me .. We weten niet hoe erg zn situatie is/was, dus laten we het er verder niet meer over hebben ..
Ik geef een mening klaar ... dus begin nou niet weer tegen mij jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij dat niet, en alles wat ik hier lees is vooral medeleven hoor, dus snap je probleem niet zo.
ze heet Deesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geef een mening klaar ... dus begin nou niet weer tegen mij ja
Wie begint hier nou?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geef een mening klaar ... dus begin nou niet weer tegen mij ja
Jij ! Ik zou nu een probleem hebben omdat ik wat zeg van het overdone van al die eendjes tot aan zwartgeblakerd aan toe ... Over medeleven gesproken ..quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ! Ik zou nu een probleem hebben omdat ik wat zeg van het overdone van al die eendjes tot aan zwartgeblakerd aan toe ... Over medeleven gesproken ..
Geen grappen maken, daar kan chufi niet goed tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |