Ah, balen zeg dat jij ook weer had. Gelukkig wel weg nuquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij het helemaal voorstellen, het is niet niets zo lang![]()
Hebben ze een idee hoe dat nu komt?
Ik heb zondag de hele dag, of de hele dag is overdreven van 4 tot 15 uur AFB gehad
Ik duim voor je dat iets later beginnen en je lekker dan uitslapen
Niet fijn dus, en ze hebben geen idee hoe dat komt zo ineens?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, balen zeg dat jij ook weer had. Gelukkig wel weg nu
En die duur helpt niet, deels is/was wel alleen verhoogde hartslag. Dus niet onder de 60 in rust maar rond de 100. In beweging een stuk meer wel.
Vreemd dat ze je zo laten lopen. Hoe makkelijk is dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
Is ook nog niet naar gekeken, misschien volgende week bij het volgende consult.
Moet nu dagelijks twee keer een soort ecg maken via mijn mobiel, raar vooral.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd dat ze je zo laten lopen. Hoe makkelijk is dat tegenwoordig
Zelf aan dokteren, zelf meten. Moet je dat dan opsturen of als je op consult moet laten zien?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet nu dagelijks twee keer een soort ecg maken via mijn mobiel, raar vooral.
De app stuurt het meteen in als het goed is.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf aan dokteren, zelf meten. Moet je dat dan opsturen of als je op consult moet laten zien?
O dat is wel handig, ze hebben er dus wel controle opquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De app stuurt het meteen in als het goed is.
O we gaan nog meer in sbe snijdenquote:
Ja, hij heeft al gepostquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
O we gaan nog meer in sbe snijden![]()
Is hij al wakker trouwens?
quote:
Sinaasappelcreme doet wonderen!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die heeft iets te lang in de zon gelegen zo te zien.
Gelukkigquote:
Was toch hier. Of ben ik nu gekquote:
Geen idee.quote:
Of ik ben in de war. Je poste gelijk daarna vingereend?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee.heb niet alles gevolgd dan blijkbaar
huh?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ik ben in de war. Je poste gelijk daarna vingereend?
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, een sneetje in mijn vinger.
quote:
Ik dacht dat dat gisteren wasquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ik ben in de war. Je poste gelijk daarna vingereend?
ingewikkeld ook met twee eendtopicsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gisteren was![]()
Druk dagje
Beter is ie weer up and running voor het volgende topic anders ga ik er nog een moeten makenquote:
kwakking aroundquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter is ie weer up and running voor het volgende topic anders ga ik er nog een moeten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |