Dat klopt maar ik heb regelmatig een branderig gevoel bij condooms van Durex, daarnaast heb ik nog geen kinderwens.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef Optimizer het volgende:
De beste condoom voor een man (en vrouw) is toch wel geen condoom, of anders een vrouwencondoom,
er gaat niets boven elkaar au naturel verkennen.
Kinderen zijn juist een verrijking voor je leven.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:59 schreef Poezenbeest1492 het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik heb regelmatig een branderig gevoel bij condooms van Durex, daarnaast heb ik nog geen kinderwens.
Durex van breder formaat, qua lengte maakt het niet uit maar gaat makkelijker om en blijft goed zitten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:54 schreef Poezenbeest1492 het volgende:
Wat voor condooms gebruiken jullie mannen het liefst mbt genot en zijn het meest vrouwvriendelijk?
Je krijgt er heel veel voor terugquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kinderen zijn juist een verrijking voor je leven.
Ik zeg niks.quote:
Geloof je meteen hoor ben daar nog niet aan toe eerst trouwen enzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kinderen zijn juist een verrijking voor je leven.
Nou, dat is een leuk idee voor morgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:55 schreef Poezenbeest1492 het volgende:
[..]
Geloof je meteen hoor ben daar nog niet aan toe eerst trouwen enzo.
Welke precies?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:32 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Durex van breder formaat, qua lengte maakt het niet uit maar gaat makkelijker om en blijft goed zitten.
En daardoor minder pauze / rolt makkelijker af.
Qua vrouw vriendelijkheid weet ik niet of een condoom echt verschil geeft. Misschien een met meer glijmiddel als de vrouw niet zo goed nat kan worden.
Gewoon Durex original.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:54 schreef Poezenbeest1492 het volgende:
Wat voor condooms gebruiken jullie mannen het liefst mbt genot en zijn het meest vrouwvriendelijk?
Hopelijk kan ze hem dan wel vinden gr grquote:
Durex xl en xxl hebben meer omtrek maar zijn niet langer. Heb je meer variatie nodig in lengte/ dikte dan zijn wingman condooms beter.quote:
dat is ook nodig dat ze strak zitten, dan glijd ie er niet vanaf als je je vriend aan het kontneuken bent.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:44 schreef SuperNeger het volgende:
Ik haal ze altijd per 100 bij condoom anoniem die beppy en yoursize of zo (ze zitten natuurlijk wel erg strak bij mij)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |