Fissabonquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:35 schreef jigggy het volgende:
Lisboa is oprecht een van de tofste steden van Europa
Heel Portugal is mooi, het ligt er maar net aan wat je wilt. Kijk ook eens naar Coimbra en Tomar.quote:
Treinkaartjes kan je makkelijk online kopen bij cp.pt Treinen zijn frequent en betrouwbaar. En het landschap waar je doorheen rijdt is mooi.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:58 schreef eenjongen... het volgende:
Ik wil mogelijk eind augustus Porto-Lissabon-Algarve doen, waarbij ik het liefst van Porto naar Lissabon en van Lissabon naar Faro met de trein wil. Is dat aan te raden en zo ja, hoe kan ik dat het beste regelen qua tickets?
Laatst van Faro naar Tavira gegaan. Kaartje kan je gewoon op het station kopen.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:58 schreef eenjongen... het volgende:
Ik wil mogelijk eind augustus Porto-Lissabon-Algarve doen, waarbij ik het liefst van Porto naar Lissabon en van Lissabon naar Faro met de trein wil. Is dat aan te raden en zo ja, hoe kan ik dat het beste regelen qua tickets?
Doorgaans is het prima weer daar in oktober. Je kan Sintra ook even aan doen, erg mooi en een fantastisch uitzicht.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:51 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik wil in de eerste week van oktober naar Portugal gaan, omgeving Lissabon.
Is het weer dan nog ok? Of is de kans op regen zo groot dat je toch beter naar september kan kijken?
Iemand ervaring?
Omgeving Alvor:quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:13 schreef eenjongen... het volgende:
Overnachtingen in Porto, Lissabon en Alvor geboekt, ben erg benieuwd. Iemand nog specifieke tips voor deze plekken qua activiteiten en restaurants?
Ik heb ooit in Porto de portproeverij van Calem gedaan, die was top. Is er een andere ook aan te raden inclusief rondleiding etc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |