Ik ook niet eerst, dacht misschien dat het pre WO2 zou zijn. Maar gaat dus om Ronde van Spanje 1970-72. Wel raar dat zoveel mensen hier nooit van Pijnen hadden gehoord.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit viel mij ook gelijk op. Ik ook niet trouwens.
Van de groene trui is nog slechts een polsbandje overgeblevenquote:
Was vooral een zesdaagse renner, hield ook niet zo van grote rondes vanwege de lange wandeletappes en het betrekkelijk lage salaris ivm de pistesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:31 schreef franklop het volgende:
Pijnen won in 1971 nog 3 etappes in de Vuelta. Waren toen 3 tijdritten; van 4,2 KM om mee te beginnen, etappe 11b van 2,6km en de slotrit in Madrid (17b) van 5,3km. Pijnen won de proloog en slottijdrit
Ja net als eergisteren. En dan gauw weer Wim Tellens de volgende pukkeltjes over jagen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar als het al losgaat op de Belbeuf, dan is er nog steeds een grote kans dat hij hem 'per ongeluk' pakt.
Ik zou zeggen vanaf 16:15 à 16:30.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:54 schreef PippenScottie het volgende:
Vanaf hoe laat verwachten we spektakel?
Ja eens, ik besefte gister ook opeens hoe belangrijk onderling chemie / dynamiek is, ondanks dat beide commentatoren prima kerels zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Na een paar dagen moet ik wel toegeven dat Andries een tikje saai is, maar goed verder wel oke.
Ik wil ook wel eens wat.quote:
Ja en overmorgen zeker weer. Als ie dat wil heb ik een tip voor hem: Koop een staatslot.quote:
In dit soort etappes/koersen is Mathieu 90 procent van de tijd boven Wout geëindigd heb ik het idee. Wout is klasse, maar net niet het niveau van VD Poelquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:20 schreef Momo het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden als Wout weer op niveau Mathieu zou komen
Je hebt nog 10 minuten joh.quote:
Geen gouden koppel maar wel een zilveren koppel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja eens, ik besefte gister ook opeens hoe belangrijk onderling chemie / dynamiek is, ondanks dat beide commentatoren prima kerels zijn.
Matje heeft 2 ritzeges in de Tour en 1 in de Giro, Van Aert heeft 9 ritzeges in de Tour en 1 in de Giro. Van Aert heeft wel 2 Tourdeelnames meer. Matje heeft natuurlijk geen Vuelta gereden en Wout 1, daar heeft hij ook 3 ritzeges.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In dit soort etappes/koersen is Mathieu 90 procent van de tijd boven Wout geëindigd heb ik het idee. Wout is klasse, maar net niet het niveau van VD Poel
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Amiens Métropole? Dan verwacht je iets van 13.500.000 inwoners maar het zijn er 100x zo weinig.
Breda, Amersfoort of Arnhem zijn groter.
quote:A métropole (French pronunciation: [metʁɔpɔl] ⓘ; French for "metropolis") is an administrative entity in France, in which several communes cooperate, and which has the right to levy local tax, an établissement public de coopération intercommunale à fiscalité propre. It is the most integrated form of intercommunality in France, more than the communauté urbaine, the communauté d'agglomération and the Communauté de communes. The métropoles were created by a law of January 2014.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |