abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2025 @ 00:33:41 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_218154553
Ja, dan ga je na lange tijd eens even naar de Mac, want dat kompt hooguit 2 keer per jaar voor, althans voor mij dan. Broer Tinus is menig maal klant van de week geweest, maar dat terzijde.
Maar dan komp je dus daar en zie je dat minstens 30% van de klanten obesitas is. Dus de vetrollen hangen er al bij en dan nog gaan ze een vette bek halen, dat snap je dan tog niet? Ben ik nauw zo slim of zijn hun nauw zo dom??

En dan hebben we het niet eens over het kostenplaatje. Al dat soort lui kost later een vermogen aan zorgkosten vanwege de scootmobielen, dotteren, stents en meer van diens zij.

Klacht: ze zouwen tog eigenlijks een snelle bloedtest aan de ingang van de Mac motten zetten. Is je polysterol te hoog komp je er gewoon niet in
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_218154573
Kijk, om er zelf nog een beetje profijt van te hebben, speel ik dit vaak af als ik in de rij sta bij de Mac achter een corpulozer:

Bekijk deze YouTube-video
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_218154576
Maccie :')
  dinsdag 8 juli 2025 @ 11:13:29 #4
510182 Optimizer
Heeft een kanarievacht
pi_218156732
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 00:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
want dat kompt hooguit 2 keer per jaar voor, althans voor mij dan
We geloven je :')
  dinsdag 8 juli 2025 @ 11:15:33 #5
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218156759
Je zou enorm veel indruk op me maken als je voortaan besluit om die toko te mijden.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218157262
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 11:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je zou enorm veel indruk op me maken als je voortaan besluit om die toko te mijden.
Als de pest.
Al ruim 20 jaar.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 13:02:05 #7
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218157534
terechte klacht: Zoals ik al een keer eerder zei, ben je dik dan mag je geen fastfood halen, net zoals je niet mag roken, drinken etc. onder bepaalde voorwaarde
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  dinsdag 8 juli 2025 @ 13:12:37 #8
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_218157651
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 11:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Voor mij nooit ook maar het geringste probleem geweest.
Die zooi daar is nog slechter te vreten dan het karton waar het in verpakt is. 🤮

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 08-07-2025 14:33:01 ]
  dinsdag 8 juli 2025 @ 13:27:03 #9
503714 SebbeSwensje
pi_218157804
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 12:30 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Als de pest.
Al ruim 20 jaar.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 13:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Voor mij nooit ook maar het geringste probleem geweest. Die zooi daar is is nog slechter te vreten dan het karton waar het in verpakt is.
Kijk, jullie maken tenminste wél indruk op me.
Appears.
pi_218158226
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 13:27 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
[..]
Nou ja, drukken hoefde na zo'n Big Mac meestal niet meer.
Na 10 minuten zat ik alweer op de wc en nog 2 keer terug voordat ik die zaak durfde te verlaten.
Elke keer weer.
Dat waren mij die ranzige burger, die rubber nuggets en die plastic frietjes niet waard.
Ik heb het maar zo gelaten.
De Double Whopper bij de BK is trouwens toch beter en de frietjes lijken tenminste nog op patat.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 14:22:54 #11
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218158256
Ik spuit met graffiti op elke McDondalds die ik tegenkom: VLEES IS MOORD.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 juli 2025 @ 14:33:34 #12
38148 crew  Innisdemon
pi_218158336
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 00:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja, dan ga je na lange tijd eens even naar de Mac, want dat kompt hooguit 2 keer per jaar voor, althans voor mij dan. Broer Tinus is menig maal klant van de week geweest, maar dat terzijde.
Maar dan komp je dus daar en zie je dat minstens 30% van de klanten obesitas is. Dus de vetrollen hangen er al bij en dan nog gaan ze een vette bek halen, dat snap je dan tog niet? Ben ik nauw zo slim of zijn hun nauw zo dom??

En dan hebben we het niet eens over het kostenplaatje. Al dat soort lui kost later een vermogen aan zorgkosten vanwege de scootmobielen, dotteren, stents en meer van diens zij.

Klacht: ze zouwen tog eigenlijks een snelle bloedtest aan de ingang van de Mac motten zetten. Is je polysterol te hoog komp je er gewoon niet in
Ze zouden een IQ- en taaltest bij het fokforum moeten introduceren. Scheelt een hoop kuttopics.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 8 juli 2025 @ 15:15:06 #13
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_218158668
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 14:18 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Nou ja, drukken hoefde na zo'n Big Mac meestal niet meer.
Na 10 minuten zat ik alweer op de wc en nog 2 keer terug voordat ik die zaak durfde te verlaten.
Elke keer weer.
Dat waren mij die ranzige burger, die rubber nuggets en die plastic frietjes niet waard.
Ik heb het maar zo gelaten.
De Double Whopper bij de BK is trouwens toch beter en de frietjes lijken tenminste nog op patat.
Eigenlijk is de klacht dus dat je lichaam niks aan kan?
Schrijf dat ook gewoon, wees eerlijk man! lekker anoniem op Fok!
Lachen joh.
pi_218158853
obese is.

Obesitas is de ziekte.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218159421
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 15:15 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Eigenlijk is de klacht dus dat je lichaam niks aan kan?
Schrijf dat ook gewoon, wees eerlijk man! lekker anoniem op Fok!
Nergens last, behalve daar.
  Moderator dinsdag 8 juli 2025 @ 19:31:25 #16
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218160990
Ach, wat heerlijk dat u, als zeldzame en dus moreel verheven bezoeker van de McDonald's, zich geroepen voelt om het plebs even de les te lezen. U komt er twee keer per jaar, dus natuurlijk bent u automatisch bevoegd om iedereen met een maatje meer te veroordelen — want uw friet ruikt natuurlijk moreel superieur.

Dat 30% van de klanten overgewicht heeft? Ongetwijfeld gebaseerd op een visuele scan met uw ingebouwde vetpercentagemeter. Wat een gave! Misschien kunt u binnenkort ook ter plekke een cholesteroltest afnemen met uw blikken, en desgewenst wat stents uitdelen bij de uitgang?

En dan het voorstel om een bloedtest aan de ingang te doen... Briljant. Laten we meteen ook een IQ-test invoeren, zodat mensen die dit soort betweterige klaagzangen schrijven er ook niet meer in mogen. Win-win.

Met vriendelijke groet,
Iemand die graag z’n burger eet zonder een morele audit van een zelfbenoemde gezondheidsridder.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218161173
"obesitas waren"

Hoe verneuk je de Nederlandse taal voor dummies
pi_218161182
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach, wat heerlijk dat u, als zeldzame en dus moreel verheven bezoeker van de McDonald's, zich geroepen voelt om het plebs even de les te lezen. U komt er twee keer per jaar, dus natuurlijk bent u automatisch bevoegd om iedereen met een maatje meer te veroordelen — want uw friet ruikt natuurlijk moreel superieur.

Dat 30% van de klanten overgewicht heeft? Ongetwijfeld gebaseerd op een visuele scan met uw ingebouwde vetpercentagemeter. Wat een gave! Misschien kunt u binnenkort ook ter plekke een cholesteroltest afnemen met uw blikken, en desgewenst wat stents uitdelen bij de uitgang?

En dan het voorstel om een bloedtest aan de ingang te doen... Briljant. Laten we meteen ook een IQ-test invoeren, zodat mensen die dit soort betweterige klaagzangen schrijven er ook niet meer in mogen. Win-win.

Met vriendelijke groet,
Iemand die graag z’n burger eet zonder een morele audit van een zelfbenoemde gezondheidsridder.
Doen alsof je geen dikke arbeider bent :')
  Moderator dinsdag 8 juli 2025 @ 21:43:33 #19
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218162561
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 19:49 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Doen alsof je geen dikke arbeider bent :')
Je moeder deed ook alsof
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 8 juli 2025 @ 22:54:23 #20
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_218163226
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 13:27 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
[..]
De band ken niet altijd gespannen staan, dus heul af en toe mot zo een uitspatting gewoon te doen zijn
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_218163612
Af en toe heb ik zin in koud eten, dan ga ik naar de Mac.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  woensdag 9 juli 2025 @ 05:08:51 #22
503714 SebbeSwensje
pi_218163942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 22:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
De band ken niet altijd gespannen staan, dus heul af en toe mot zo een uitspatting gewoon te doen zijn
Dan ga je maar naar de FEBO of De Lelie.
Appears.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')