We geloven jequote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
want dat kompt hooguit 2 keer per jaar voor, althans voor mij dan
Als de pest.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je zou enorm veel indruk op me maken als je voortaan besluit om die toko te mijden.
Voor mij nooit ook maar het geringste probleem geweest.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je zou enorm veel indruk op me maken als je voortaan besluit om die toko te mijden.
quote:
Kijk, jullie maken tenminste wél indruk op me.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Voor mij nooit ook maar het geringste probleem geweest. Die zooi daar is is nog slechter te vreten dan het karton waar het in verpakt is.
Nou ja, drukken hoefde na zo'n Big Mac meestal niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Kijk, jullie maken tenminste wél indruk op me.
Ze zouden een IQ- en taaltest bij het fokforum moeten introduceren. Scheelt een hoop kuttopics.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja, dan ga je na lange tijd eens even naar de Mac, want dat kompt hooguit 2 keer per jaar voor, althans voor mij dan. Broer Tinus is menig maal klant van de week geweest, maar dat terzijde.
Maar dan komp je dus daar en zie je dat minstens 30% van de klanten obesitas is. Dus de vetrollen hangen er al bij en dan nog gaan ze een vette bek halen, dat snap je dan tog niet? Ben ik nauw zo slim of zijn hun nauw zo dom??
En dan hebben we het niet eens over het kostenplaatje. Al dat soort lui kost later een vermogen aan zorgkosten vanwege de scootmobielen, dotteren, stents en meer van diens zij.
Klacht: ze zouwen tog eigenlijks een snelle bloedtest aan de ingang van de Mac motten zetten. Is je polysterol te hoog komp je er gewoon niet in
Eigenlijk is de klacht dus dat je lichaam niks aan kan?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, drukken hoefde na zo'n Big Mac meestal niet meer.
Na 10 minuten zat ik alweer op de wc en nog 2 keer terug voordat ik die zaak durfde te verlaten.
Elke keer weer.
Dat waren mij die ranzige burger, die rubber nuggets en die plastic frietjes niet waard.
Ik heb het maar zo gelaten.
De Double Whopper bij de BK is trouwens toch beter en de frietjes lijken tenminste nog op patat.
Nergens last, behalve daar.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:15 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Eigenlijk is de klacht dus dat je lichaam niks aan kan?
Schrijf dat ook gewoon, wees eerlijk man! lekker anoniem op Fok!
Doen alsof je geen dikke arbeider bentquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach, wat heerlijk dat u, als zeldzame en dus moreel verheven bezoeker van de McDonald's, zich geroepen voelt om het plebs even de les te lezen. U komt er twee keer per jaar, dus natuurlijk bent u automatisch bevoegd om iedereen met een maatje meer te veroordelen — want uw friet ruikt natuurlijk moreel superieur.
Dat 30% van de klanten overgewicht heeft? Ongetwijfeld gebaseerd op een visuele scan met uw ingebouwde vetpercentagemeter. Wat een gave! Misschien kunt u binnenkort ook ter plekke een cholesteroltest afnemen met uw blikken, en desgewenst wat stents uitdelen bij de uitgang?
En dan het voorstel om een bloedtest aan de ingang te doen... Briljant. Laten we meteen ook een IQ-test invoeren, zodat mensen die dit soort betweterige klaagzangen schrijven er ook niet meer in mogen. Win-win.
Met vriendelijke groet,
Iemand die graag z’n burger eet zonder een morele audit van een zelfbenoemde gezondheidsridder.
Je moeder deed ook alsofquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doen alsof je geen dikke arbeider bent
De band ken niet altijd gespannen staan, dus heul af en toe mot zo een uitspatting gewoon te doen zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Kijk, jullie maken tenminste wél indruk op me.
Dan ga je maar naar de FEBO of De Lelie.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De band ken niet altijd gespannen staan, dus heul af en toe mot zo een uitspatting gewoon te doen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |