Nou, je kunt toch gewoon zeggen wat je tot nu toe zelf van vond?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:35 schreef Discombobulate het volgende:
Geen idee, denk dat we daar pas over een jaar of 20 iets zinnigs over kunnen zeggen en analyseren.
Een jaartje rust en daarna veel meer thuiswerken heeft me wel goed gedaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:08 schreef ChrisCarter het volgende:
Oprecht, het hele corona-debacle heeft er voor mij een hele valse start aan gegeven.
En hier lopen mensen achter het ene na het andere snoepje van de week aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
Kut, teveel gekken aan de macht in diverse landen
Timmermans?? Dat mee je niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:43 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik had gehoopt dat ze de uitkeringen fors zouden verhogen, maar ik heb goede hoop met Timmermans binnenkort aan het roer.
Gaapquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Niemand die een prima 5 jaren heeft gehad?
Snap je dan zelf niet dat je dan een jankerd bent?
In een van de meest comfortabele welvarende landen ter wereld. Mooie zomers, goede sporters, mooie vrouwen (voor de vrouwen: mannen)
Goede muziek, een zomernacht, de opkomst van de kamado, goed vlees, vakanties, seks, nieuwe technieken, auto’s, motoren, boten, hobby’s.
Niks gehaald in die 5 jaren?
Zonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |