Ja, dat heb ik daarna wel weer gedaan.quote:
en gruwelijk natquote:
gelukkig geen 35 oidquote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
Heerlijk dit weer. Nog even genieten volgende week zie ik weer eeen dag met 30 graden staan.
Moet er niet aan denken, al ben ik bang dat het ons deze zomer nog we gegeven wordt die hoge temperaturen.quote:
Het is gewoon koudquote:
Lekker fris, ben je gelijk wakker als je buiten komtquote:
gisteravond op de bank had ik ook wel spijt dat ik een korte broek en geen sokken aan hadquote:
Ik zat gisterochtend te twijfelen om in korte broek naar kantoor te gaan. Uiteindelijk wel blij mee dat ik een lange broek aan had gedaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond op de bank had ik ook wel spijt dat ik een korte broek en geen sokken aan had
Vond het wel lekker om vannacht onder het dekbed te kruipen, was net 18 graden in de slaapkamerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond op de bank had ik ook wel spijt dat ik een korte broek en geen sokken aan had
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
Heerlijk dit weer. Nog even genieten volgende week zie ik weer eeen dag met 30 graden staan.
Dat staan ze heel het jaar door bovenquote:
Echt, ik zat gewoon in een luchtig jurk, ramen open in de woonkamer hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Flink pak sneeuw verwacht in Oostenrijk
Een opvallend bericht tussen alle berichten over hitterecords: in de komende 48 uur wordt in de Oostenrijkse Alpen sneeuw verwacht. Op sommige plekken kan wel 40 tot 70 centimeter sneeuw vallen, meldt Weerplaza.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-sneeuw~a30189b2/
Ik hoop dat die nog verdwijnt, zit er ook niet op te wachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |