@DJMO was jij dat toevallig?quote:Op maandag 7 juli 2025 19:11 schreef papierentijdschrift het volgende:
Misschien was jij het wel. Kort pittig kapsel opgestapt van perron 3 Wormerveer om 10:26, ik weet niet meer welk wagon jij had een fok label op je rugtas en wou zitten bij de toilet ik stond in de weg met mijn fiets. En jij zat ook op FOK! op dat moment. Nou ja doei he.
PS ik heb mijn AVB behaald.
Oh goeie effe denken of ik mij dat nog kan herinneren. Een oranje werkjas of met reflecterende stukken. Ik vroeg nog aan het betreffende persoon (misschien was jij dat) wilt u daar zitten. En ik zag nog een digitale brief op de telefoon van het ZMC dit zal wel voldoende info zijn.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:09 schreef DJMO het volgende:
Welke kleur jas had die persoon aan en wat voor tas had diegene bij zich? Ik heb een blankwit vermoeden dat je inderdaad mij gezien hebt.
Dit kan niet meer missen. Dat was ik idd.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:38 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Oh goeie effe denken of ik mij dat nog kan herinneren. Een oranje werkjas of met reflecterende stukken. Ik vroeg nog aan het betreffende persoon (misschien was jij dat) wilt u daar zitten. En ik zag nog een digitale brief op de telefoon van het ZMC dit zal wel voldoende info zijn.
Hallooowtjes haha leuk even gezien te hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit kan niet meer missen. Dat was ik idd.
Grappig om een user gezien en 'gesproken' te hebben zonder dat ik het wist hahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:49 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Hallooowtjes haha leuk even gezien te hebben.
Ik was die Surinamer met die fiets met fietstassen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Grappig om een user gezien en 'gesproken' te hebben zonder dat ik het wist hahaha
Ja, ik kan je me nog heel goed herinneren (het voorval althans) hoe je er precies uitzag weet ik niet, ik was bezig met het maken van een afspraak om hechtingen na een operatie te laten verwijderen, daarom zocht ik ook een zitplaats. Dat zoekt makkelijker naar informatie dan wanneer je staat in een slingerende trein.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:51 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Ik was die Surinamer met die fiets met fietstassen.
Afgesproken!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik kan je me nog heel goed herinneren (het voorval althans) hoe je er precies uitzag weet ik niet, ik was bezig met het maken van een afspraak om hechtingen na een operatie te laten verwijderen, daarom zocht ik ook een zitplaats. Dat zoekt makkelijker naar informatie dan wanneer je staat in een slingerende trein.
Een volgende keer mag je me gerust aanspreken. Ik luister het best naar Mo, of DJ (in het laatste geval weet ik meteen dat ik met een user te maken heb)
Doet me denken aan de uitspraak ik rook niet, dronk niet en ik vloek nooit. Gvd, laat ik m'n leuk in m'n bier vallenquote:
Deze opmerking heeft me wel even aan het denken gezet. Voortaan toch maar iets voorzichtiger zijn met het opzoeken of bekijken van privacy gevoelige zaken in het openbaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:38 schreef papierentijdschrift het volgende:
En ik zag nog een digitale brief op de telefoon van het ZMC
Dat is zeker waar. Nu is het goed bedoeld. Ideetje Hele topic wissen? Dan bestaat de info ook niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Deze opmerking heeft me wel even aan het denken gezet. Voortaan toch maar iets voorzichtiger zijn met het opzoeken of bekijken van privacy gevoelige zaken in het openbaar.
Als jij al met gemak ziet dat ik een brief van het ziekenhuis aan het lezen ben, dan is het voor kwaadwillende personen een eitje om het saldo van m'n bankrekening te zien om maar een zijstraat te noemen.
Welnee, nergens voor nodig. Het is een goede eye-opener geweest op een leuke manier. Laat andere mensen daar ook maar van profiterenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:45 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Nu is het goed bedoeld. Ideetje Hele topic wissen? Dan bestaat de info ook niet meer.
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:43 schreef hoechst het volgende:
Ik zie Roos94 soms in het egt bij de ah. We wonen in het zelfde stadje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |