quote:Chantal Janzen sloopt fitnessapparaat in de sportschool: 'Te sterke billen'
Chantal Janzen (46) is zo fanatiek in de sportschool, dat zelfs het fitnessapparaat het niet meer aankan. De presentator trapte tijdens een workout letterlijk de bilspiermachine kapot en dat werd natuurlijk met gepaste hilariteit gedeeld op haar Instagram Stories.
'De dag die je wist dat zou komen', schrijft Chantal bij de video waarin ze met haar trainer te zien is. Hoe het apparaat precies gesloopt is, wordt al snel duidelijk. "Je hebt gewoon te sterke billen", zegt Chantals personal trainer lachend.
Chantal bekijkt aandachtig hoe er een poging wordt gedaan om het apparaat te repareren. "Jeetje, gewoon helemaal stuk gemaakt. Dit beest." Ze grapt: "Ja, ja ik ben klaar. Ik stop met mijn abonnement."
toegevoegd aan de OPquote:Op zondag 6 juli 2025 20:39 schreef Toine51 het volgende:
Filmpjes van de billen, anders geloven we het niet...
Joh ga gewoon naar xhamster .quote:
In die bips?quote:Op zondag 6 juli 2025 21:29 schreef Cruzinats het volgende:
Daar zit tegenwoordig ook heel wat botox in
quote:Op zondag 6 juli 2025 21:29 schreef Cruzinats het volgende:
Daar zit tegenwoordig ook heel wat botox in
Mensen weten volgens mij 9 van de 10 keer niet eens wat botox is. Het is juist 1 van de ingrepen die niet te zien is, want het is preventief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |