We deden drie maanden met het vorige deel. Dus dat wordt net wel net nietquote:Op zondag 6 juli 2025 19:41 schreef mitt het volgende:
Maar zorgen dat deze er niet nog in oktober is
Doorrrrposten!quote:Op zondag 6 juli 2025 21:01 schreef borisz het volgende:
[..]
We deden drie maanden met het vorige deel. Dus dat wordt net wel net niet
14 oktober zijn Matt Le Tissier, Abe van den Ban en ik jarig.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:41 schreef mitt het volgende:
Maar zorgen dat deze er niet nog in oktober is
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:37 schreef borisz het volgende:
In 2026 weer de studieboeken in. Ik ga me aanmelden voor opleiding Bestuurssecretaris aan de VU.
Het is eigenlijk altijd een rol die ik pak, of dat nu op werk, politiek of vroeger binnen de sportclub was. De spin in het web. Het is tijd om dat uit te bouwen. En ik vind het ook een leuke rol.
NOu dat laat ik graag aan anderen ;-).quote:
tong heeft z'n rekening al 18 jaar niet betaald. Misschien kan je daar dan ook meteen wat aan doen.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:16 schreef borisz het volgende:
[..]
NOu dat laat ik graag aan anderen ;-).
Maar achter de schermen overzicht houden en aan de touwtjes trekken is wel mijn ding.
Welke rekeningquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:09 schreef mitt het volgende:
[..]
tong heeft z'n rekening al 18 jaar niet betaald. Misschien kan je daar dan ook meteen wat aan doen.
Vandaar z'n opleiding.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke rekening![]()
En Boris is een paar maanden geleden al bij me langs geweest. Toen had hij het nergens over wat dat betreft.
Goeiemorgen.
Ik begin er steeds minder van te begrijpen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:01 schreef mitt het volgende:
[..]
Vandaar z'n opleiding.
Zodat hij snapt dat jij die rekening nog moet betalen.
Misschien is zo'n opleiding iets voor jou. Nooit te oud om te leren.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begin er steeds minder van te begrijpen.
Ik ben nooit geslaagd voor welke opleiding dan ook. Ik leer waar ik op dat moment zin in heb.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:15 schreef mitt het volgende:
[..]
Misschien is zo'n opleiding iets voor jou. Nooit te oud om te leren.
Kan je van meer afvragenquote:
Klopt, maar Ole is één van de laatste Mohikanen, en heb ik ook buiten FOK! contact mee.quote:
Ik snapte 'm.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, maar Ole is één van de laatste Mohikanen, en heb ik ook buiten FOK! contact mee.
Tuurlijk, doe ik zo ook wel als ik niks hoor. Maar FOK! een beetje levend houden kan geen kwaad.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik snapte 'm.
Al kan je dan misschien sneller buiten FOK! om contact maken dan hier
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:02 schreef borisz het volgende:
Ziggy wil me echt niet kwijt.
Mag weer een jaar gratis ESPN Compleet kijken
Mn vorige jaar is net afgelopen. En nu ligt de nieuwe activatiemail al weer in mn mailbox
Op die manier heb ik Ziggo Sport totaal gratis en ook nog een half jaar korting op mijn gewone maandelijkse bedrag gekregen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:02 schreef borisz het volgende:
Ziggy wil me echt niet kwijt.
Mag weer een jaar gratis ESPN Compleet kijken
Mn vorige jaar is net afgelopen. En nu ligt de nieuwe activatiemail al weer in mn mailbox
Vorig jaar kreeg ik een telefonische enquete met als bedankje een jaar ESPN. Nu gewoon een mailtje met je bent lief hier een jaar ESPN.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:32 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Moet ik dreigen weg te gaan?
Wat ga je allemaal voor sporten doen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |