SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gefietst of een shortcut genomenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
een zoon van een woonbegeleidster loopt vandaag de Kennedymars (weet niet of dat landelijk bekend is tbh, iig 80 km wandelen).
Zegt ze dat de snelste er 3.5 uur over gedaan heeft. Nou die heeft dus echt niet gewandeld.. Schijnt ook niet meer in de uitslag te staan...
Dit zijn toch hele redelijke en luxe ontbijttijden?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schreeuw dat je een bejaardenhotel bent zonder te zeggen dat je een bejaardenhotel bent.
Meestal is er ook een vroege optie. En is het vrij vroeg afgelopen. 6:30 - 9:30 of zo is veel gebruikelijker dan dit.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit zijn toch hele redelijke en luxe ontbijttijden?
Dat zijn geen vakantietijdenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal is er ook een vroege optie. En is het vrij vroeg afgelopen. 6:30 - 9:30 of zo is veel gebruikelijker dan dit.
Dat is de hel.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal is er ook een vroege optie. En is het vrij vroeg afgelopen. 6:30 - 9:30 of zo is veel gebruikelijker dan dit.
kan ik mee levenquote:Op zondag 6 juli 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ik toch nietquote:Op zondag 6 juli 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Als ik naar een hotel ga wil ik gvd uitslapen.
Heul niequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |