En dit?quote:Op zondag 6 juli 2025 12:06 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik weet niet of ik dit tanter lekker zou vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
quote:Op zondag 6 juli 2025 12:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
Deze plantaardig voedsel is vol met bewerkt ingrediënten. Om zwijgen dat soja uit Zuid-Amerika komen, van gekapt oerwoud gebieden en naar Europa transporteert.Is deze zin ook uit Zuid-Amerika komen en naar Europa transporteert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Waar worden Soja tegenwoordig verbouwd?quote:Op zondag 6 juli 2025 12:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is deze zin ook uit Zuid-Amerika komen en naar Europa transporteert?
Je typt als een asielzoeker.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:11 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Waar worden Soja tegenwoordig verbouwd?
Deze plantaardig voedsel is vol met bewerkt ingrediënten. Om zwijgen dat soja uit Zuid-Amerika komen, van gekapt oerwoud gebieden en naar Europa transporteert.Beetje een non-argument gezien een plantaardig dieet ecologisch vele malen beter is. In alle opzichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kappen van tropisch regenwoud is eerder om in diervoeder te voorzien dan om een paar geitenwollensokken te voeren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Deze plantaardig voedsel is vol met bewerkt ingrediënten. Om zwijgen dat soja uit Zuid-Amerika komen, van gekapt oerwoud gebieden en naar Europa transporteert.Het "verse" gehakt bij de lokale super komt ook uit Zuid-AmerikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
Deze plantaardig voedsel is vol met bewerkt ingrediënten. Om zwijgen dat soja uit Zuid-Amerika komen, van gekapt oerwoud gebieden en naar Europa transporteert.Vlees zit vol met pfas, pus, ziektes en antibiotica.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On topic, vlees is wat mij betreft nog altijd veel te goedkoop.
Oftewel 92% oerwoud vernietigingquote:Op zondag 6 juli 2025 12:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ingrediënten: 92% gehydrateerd soja-eiwit, azijn, gekaramelliseerde suiker, specerijen, aroma, natuurlijke aroma's, conserveermiddel (natriumacetaten [E262]), water, natrium gereduceerd zout, zout, ijzer, vitamine B12.
Waarvan toegevoegde suikers 0.3g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.48g per 100g.
Ik eet geen onethisch vlees, dus ook geen laboratoriumvlees, totdat dit volledig diervriendelijk kan.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:01 schreef Helenattenek het volgende:
Ga jij Lekker laboratoriumvlees eten met je skeere portemonnee
Deze plantaardig voedsel is vol met bewerkt ingrediënten. Om zwijgen dat soja uit Zuid-Amerika komen, van gekapt oerwoud gebieden en naar Europa transporteert.Ik zie alleen maar natuurlijke ingrediënten in het lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gekookte aardappelen zijn ook bewerkt. Bewerkt betekent niet per definitie ongezond.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Ik zal vandaag een extra ossenhaas bakken ter ere van jouw nobele inzetquote:Op zondag 6 juli 2025 12:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik eet geen onethisch vlees, dus ook geen laboratoriumvlees, totdat dit volledig diervriendelijk kan.
Meer dan driekwart van de soja wordt gebruikt voor voer voor je vlees, dus als het oerwoud belangrijk is, dan stop je met vlees eten.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:45 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Oftewel 92% oerwoud vernietiging
Vervolgens de rest is azijn en suiker, aanslagen voor tanden.
En de rest zit je specerijen te eten
Dezen echten vlees is oneindig veel lekkerder dan dierenvlees, want er zit geen moord in de smaakquote:Op zondag 6 juli 2025 12:06 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik weet niet of ik dit tanter lekker zou vinden
quote:Op zondag 6 juli 2025 12:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meer dan driekwart van de soja wordt gebruikt voor voer voor je vlees, dus als het oerwoud belangrijk is, dan stop je met vlees eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |