SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door CherryLips op 06-07-2025 00:11:05 (GOD GLOEIENDE) ]Tap tap tap
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen zonder ad block?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 6 juli 2025 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawerkt die ook op Youtube?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
*meldt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen zonder ad block?
Ja, al loopt momenteel YT wel een beetje te kutten dat die video's wat trager in laadtquote:
Hier werken ze ook gewoonquote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaIk weet niet precies wat ik gebruik, het houdt niet alles tegen maar wel op YouTube dus dat is goed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Hmm, als ik op die link van de foto klik geeft die ook image not found, zal die nog wel in de cache hebben gezetenquote:Op zondag 6 juli 2025 00:04 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij doet hij het nu ook niet meer.
@:kwiwi heeft de foto verwijderd
Ik was al bezigquote:
Eeh ja dat is wel zo'n beetje hoe dat gaatquote:Op zondag 6 juli 2025 00:06 schreef Koen66 het volgende:
in alle voorgaande topics is ie ook weg daardoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |