Ja, 25 geworden dit jaarquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Wat. Bini doet nog mee voor de jongerentrui?
Voor kleinere clubs is dat wel leuk. Net zoals het dat is voor renners die na de eerste berg of tijdrit geen schijn van kans meer maken op geel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:42 schreef Zorro het volgende:
Ik vind die obsessie met dat geel zwaar overdreven.
Alsof een voetbalclub een rondvaart doet omdat ze na de eerste competitieronde bovenaan staan.
Ja Feyenoord misschien
Oppassen nu maar wat betreft het eerste heb je gelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:42 schreef Zorro het volgende:
Ik vind die obsessie met dat geel zwaar overdreven.
Alsof een voetbalclub een rondvaart doet omdat ze na de eerste competitieronde bovenaan staan.
Ja Feyenoord misschien
Dat is toch ook geen renner die continu voorin zit? En er waren sowieso maar 2 UAE’s mee, die hadden hier de actie van Visma waarschijnlijk niet verwachtquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:46 schreef The_Undertone het volgende:
Almeida niet in de eerste waaier, ook wel bizar.
Ziek blijkbaarquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat was er aan de hand met Lenny M?
Hadden ze beter naar Thijs Zonneveld moeten luisterenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen renner die continu voorin zit? En er waren sowieso maar 2 UAE’s mee, die hadden hier de actie van Visma waarschijnlijk niet verwacht
Onder water zijn ze de laatste week idd al bezig met alles aanpassenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
Steef is helemaal gek geworden, uci punten in het grijs en zijn eigen systeem in het zwart
2012quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Oppassen nu maar wat betreft het eerste heb je gelijk.
quote:Volgens teamgenoot Geraint Thomas werd Ganna opgedragen om te stoppen, na een val op zijn hoofd, aldus Eurosport. Ploegleider Zak Dempster zei daarover: 'In eerste instantie ging het goed, maar Filippo vertoonde al snel wat symptomen die wezen op een hersenschudding. Daarna was er geen twijfel meer om hem uit koers te halen. We hadden deze hectiek verwacht en dat is uitgekomen.'
Wel goed dat ze dat doen.quote:
Wie dan wel he? Moeten ze haast wel een groep laten lopen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:35 schreef Faraday01 het volgende:
Er vanuit gaande dat Visma en UAE nog geen trek hebben in geel, heeft Van der Poel hier mogelijk ook een zaak gedaan voor de komende dagen.
Als ze morgen iemand uit de kopgroep van vandaag zien winnen is het voorlopig ok. Dan kom je snel uit bij Van der Poel of misschien Bini of Stuyven als die de laatste 10k overleven. En de tussensprint kan ook interessant zijn morgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie dan wel he? Moeten ze haast wel een groep laten lopen.
Wellicht Vauquelin nog?
Denk dat Pogi het liefst morgen geel pakt en die houdt t/m Parijs eigenlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:35 schreef Faraday01 het volgende:
Er vanuit gaande dat Visma en UAE nog geen trek hebben in geel, heeft Van der Poel hier mogelijk ook een zaak gedaan voor de komende dagen.
Er zijn geen secondes onderweg.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze morgen iemand uit de kopgroep van vandaag zien winnen is het voorlopig ok. Dan kom je snel uit bij Van der Poel of misschien Bini of Stuyven als die de laatste 10k overleven. En de tussensprint kan ook interessant zijn morgen.
Vergeet niet dat er morgen weer veel zijwind wordt voorspeld dus het kan ook heel anders uitpakken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Pogi het liefst morgen geel pakt en die houdt t/m Parijs eigenlijk
Maar met de finale morgen leek Mathieu me sowieso al favoriet
Akkoord maar context.quote:
Thymen had weer een goede eerste dag zie ikquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:51 schreef wimderon het volgende:
133 Arensman Thymen INEOS Grenadiers + 05:18
Dit is ook niks voor hem. Ik verwacht nog wel wat aanvallen in de echte bergen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Thymen had weer een goede eerste dag zie ik
Ik heb ook eigenlijk geen idee in welke rol die naar de tour is gekomen. Met Rodriguez en Thomas zal die wel niet voor het (schaduw)klassement er zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is ook niks voor hem. Ik verwacht nog wel wat aanvallen in de echte bergen.
Gewoon als knecht van Carlos, met mogelijkheid om af en toe voor eigen kans te gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb ook eigenlijk geen idee in welke rol die naar de tour is gekomen. Met Rodriguez en Thomas zal die wel niet voor het (schaduw)klassement er zijn.
Kan die mooi op La Plagne vlammen.
Ik heb n beetje het idee dat het beste er wel af is bij Woutquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:46 schreef buzz1291 het volgende:
Ik maak me wat ongerust over WvA. Is hij al binnen of heeft hij licht op z'n fiets
Won nog wel een redelijke rit eerder dit jaarquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb n beetje het idee dat het beste er wel af is bij Wout
Nu wel!quote:Op zondag 6 juli 2025 06:55 schreef franklop het volgende:
Wil ik de preview voor etappe 2 lezen, is die er nog niet
Je zou van een ploeg die ooit de beste in het voorjaar was beter verwachten.quote:Op zondag 6 juli 2025 07:11 schreef Fretwork het volgende:
Remco zit rond 30km en 18km ook echt fucking slecht gepositioneerd, alsof deze wind een verrassing was.
Maar de ploeg weet ook wel dat hij daar minder goed in is dan Vingegaard of Pogacar; dan moet je zorgen dat hij geholpen wordt om voorin te blijven op de cruciale momenten. Maar de ideale renners daarvoor, hadden gisteren andere prioriteiten (en zaten alsnog ook veel te ver)quote:Op zondag 6 juli 2025 07:11 schreef Fretwork het volgende:
Remco zit rond 30km en 18km ook echt fucking slecht gepositioneerd, alsof deze wind een verrassing was.
Tja ook niet echt toch?quote:Op zondag 6 juli 2025 12:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar de ploeg weet ook wel dat hij daar minder goed in is dan Vingegaard of Pogacar; dan moet je zorgen dat hij geholpen wordt om voorin te blijven op de cruciale momenten. Maar de ideale renners daarvoor, hadden gisteren andere prioriteiten (en zaten alsnog ook veel te ver)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |