Optimizer | zaterdag 5 juli 2025 @ 12:19 |
https://nos.nl/artikel/25(...)liegtuig-op-mallorcaBeuken, trekken en duwen, het beste recept om dood te gaan ![]() | |
Lothiriel | zaterdag 5 juli 2025 @ 12:21 |
Gemiddelde reiziger op een Ryanairvlucht | |
Piles | zaterdag 5 juli 2025 @ 13:02 |
Dat staat nergens? Er besloten wat mensen via de overwing exit het vliegtuig te verlaten. Wat ik me kan voorstellen bij een brandalarm in een volgetankt vliegtuig. Bij het op de grond springen wat verzwikte enkels. Nou poeh poeh. Liever dat dan dat hele ding in lichterlaaie met mensen binnen. Dan zegt iedereen: je springt toch gewoon uit het vliegtuig!? | |
Glazenmaker | zaterdag 5 juli 2025 @ 13:05 |
Uhm actually de meeste vliegtuigen zijn niet volgetankt. Ik doe wat met bowsers, dus ik kan het weten. | |
Nober | zaterdag 5 juli 2025 @ 13:05 |
Oh ik dacht Manchester in Polen. | |
Piles | zaterdag 5 juli 2025 @ 13:11 |
Nee dat weet ik. Afgetankt was beter geweest. Maar er zit net voor vertrek een stuk meer peut in dat net na de landing, dat was meer mn punt ![]() | |
Hiddendoe | zaterdag 5 juli 2025 @ 14:34 |
Weet jij eigenlijk de betekenis van 'blinde paniek' aangezien jijzelf deze term plaatst in je TT? | |
Lenny77 | zaterdag 5 juli 2025 @ 14:59 |
Hoe geraak je zelfs op de vleugels?? Ik begrijp het trouwens wel. Ben zelf erg bang in een vliegtuig dus was er ook wel uitgesprongen ![]() | |
Optimizer | zaterdag 5 juli 2025 @ 16:01 |
Nooddeur opentrekken ![]() ![]() | |
potjecreme | zaterdag 5 juli 2025 @ 16:17 |
We moeten beuken,trekken, duwen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan We kunnen nu niet blijven we kunnen nu niet langer blijven staan | |
Marsenal | zaterdag 5 juli 2025 @ 16:27 |
Die zullen zich wel aardig debiel hebben gevoeld, naderhand. Zit je bij de Eerste Hulp je enkels in te laten zwachtelen, hoor je dat het vals alarm was. Dan denk je nog eens terug aan de stewardess die zei dat je kalm moest blijven en via de glijbaan moest. Ik ben wel eens bij een groot ongeluk geweest waar meerdere mensen geholpen moesten worden. De grootste ergernis bij het reanimeren is niet dat je al aanvoelt dat het geen zin heeft, dat zijn de mensen die in een hysterische psychose de boel bij elkaar gillen omdat ze niet met stress kunnen omgaan. | |
Lenny77 | zaterdag 5 juli 2025 @ 16:31 |
Hm ok.. Nooit opgevallen. Waarschijnlijk omdat ik sowieso al in alle staten ben als ik moet vliegen ![]() | |
Kip_Frites_Appelmoes | zaterdag 5 juli 2025 @ 16:38 |
Sommige machines worden bewust helemaal volgetankt, niet omdat ze een volle tank nodig hebben om hun bestemming te bereiken, maar omdat de brandstof op de luchthaven van vertrek aanmerkelijk goedkoper is dan op de luchthaven van bestemming, en het prijsverschil kennelijk het hogere brandstofverbruik compenseert. Een voorbeeld van een machine die om deze reden helemaal volgetankt werd, was de LY1862 op 4 oktober 1992 op Schiphol. | |
ACT-F | zaterdag 5 juli 2025 @ 17:05 |
IWAB gespot. O yeah, actually: something with tankering as mentioned above... | |
Lospedrosa | zaterdag 5 juli 2025 @ 17:55 |
Als er niks keihard fikt, waarom dan in paniek raken? | |
Glazenmaker | zondag 6 juli 2025 @ 00:44 |
Je bent gewoon jaloers dat jij niet als eerste die opmerking had. | |
ACT-F | zondag 6 juli 2025 @ 01:16 |
Ik hoop dat je een grap maakt. | |
Hyaenidae | zondag 6 juli 2025 @ 15:46 |
Omdat je kunt stikken door koolstofmonoxide, ook als je niet direct vuur ziet. Of door Zyklon B. |