abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218133211
Bij minibelle..Moet je je eens voorstellen, zit je hoog in je emotie vanwege ruzie met je zus draai je naar je moeder voor hulp en dan staat ze je te filmen voor het internet. Meisje zegt nog stop, maar moeders filmt lachend verder.
Wat bezielt die moeders toch?! Mega onveilig voor die kinderen, zulke ouders :N
  Moderator zaterdag 5 juli 2025 @ 20:22:35 #152
184769 crew  Deisyy
pi_218133277
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wat de influencers laten zien is denk ik wel vaker niet de waarheid. Ik geloof eerder de mensen die in haar dorp wonen.
Influencers laten maar een moment zien wat ze zelf willen laten zien.
Dat geloof ik ook best hoor, maar waar het hier om gaat is wat de fluflu's zelf laten zien.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zaterdag 5 juli 2025 @ 20:24:15 #153
184769 crew  Deisyy
pi_218133296
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 18:30 schreef Henrike het volgende:

[..]
Sorry maar ik ga echt geen influencer beschermen.
Dat is het risico als je alles maar deelt.
Ze leven er ook allemaal van toch?
Ik zal ook geen leugens verspreiden of dingen zeggen waar ik niet bij was.
Maar als er feiten en beelden worden gedeeld vind ik wel dagje je mening mag geven, mits je dit netjes doet.
Als die feiten en beelden gedeeld worden op social media is dat prima, maar als dat informatie is die je bij jouw in het dorp ziet gebeurengaan we dat niet doen.
  Moderator zaterdag 5 juli 2025 @ 20:26:08 #154
184769 crew  Deisyy
pi_218133311
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 20:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
En dat geschreeuw en aanstellen in dat bos om een bal, moeders lacht het weer weg.
Opvoeden moet ze.
[..]
[..]
Delen wat je delen wilt toch?
Nope!
pi_218133357
Ik vind Jorg van Sanny zo’n vreselijke vent. Kan er niks aan doen sorry. Die eeuwige “the mask lach van hem” brrr :{
pi_218133441
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 20:16 schreef Nieve het volgende:
Bij minibelle..Moet je je eens voorstellen, zit je hoog in je emotie vanwege ruzie met je zus draai je naar je moeder voor hulp en dan staat ze je te filmen voor het internet. Meisje zegt nog stop, maar moeders filmt lachend verder.
Ik had die story nog niet eens helemaal afgekeken, maar dat die moeder ook gewoon ‘mee’ gaat doen door de bal uit de handen van de oudste te slaan en dan ‘pakken!’ tegen de middelste. Die vervolgens een harde tik van de oudste krijgt. Zo de verkeerde volgorde allemaal…
pi_218133535
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 20:37 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik had die story nog niet eens helemaal afgekeken, maar dat die moeder ook gewoon ‘mee’ gaat doen door de bal uit de handen van de oudste te slaan en dan ‘pakken!’ tegen de middelste. Die vervolgens een harde tik van de oudste krijgt. Zo de verkeerde volgorde allemaal…
Zij heeft echt een rare manier van opvoeden, ik heb haar een tijdje geleden ontvolgd, kreeg er echt nare gevoelens bij
pi_218133537
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 20:30 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind Jorg van Sanny zo’n vreselijke vent. Kan er niks aan doen sorry. Die eeuwige “the mask lach van hem” brrr :{
Wie is dat?
pi_218133565
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 20:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zij heeft echt een rare manier van opvoeden, ik heb haar een tijdje geleden ontvolgd, kreeg er echt nare gevoelens bij
Misschien toch de Russische achtergrond die je dan ziet? En waar is de vader? Hem zie of hoor je nooit.
pi_218133569
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 20:50 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Misschien toch de Russische achtergrond die je dan ziet? En waar is de vader? Hem zie of hoor je bijna nooit.
pi_218133618
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 20:50 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Misschien toch de Russische achtergrond die je dan ziet? En waar is de vader? Hem zie of hoor je nooit.
Zeker de Russische achtergrond, heel erg streberig, moeten de beste zijn.
pi_218133646
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 20:16 schreef Nieve het volgende:
Wij hebben eens een keer een enorm emotionele bui van onze oudste zoon 'moeten' filmen voor de hulpverleners. Dat voelde al zo enorm slecht, we hebben het laten zien en meteen verwijderd. Dus ik snap deze moeders ook echt niet
pi_218133655
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 20:48 schreef Earring het volgende:

[..]
Wie is dat?
Sannyzoektgeluk
pi_218133672
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 20:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij hebben eens een keer een enorm emotionele bui van onze oudste zoon 'moeten' filmen voor de hulpverleners. Dat voelde al zo enorm slecht, we hebben het laten zien en meteen verwijderd. Dus ik snap deze moeders ook echt niet
Wat vreemd? Ik als hulpverlener accepteer juist geen filmmateriaal van ouders die de woedebui van hun kind op film hebben.
pi_218133788
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 21:00 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Wat vreemd? Ik als hulpverlener accepteer juist geen filmmateriaal van ouders die de woedebui van hun kind op film hebben.
Wij werden niet geloofd, omdat onze zoon heel goed is in sociaal wenselijk gedrag vertonen en thuis soms dan een heel ander kind is. Wij waren wanhopig en hebben het dus 1x gefilmd (vandaar het moeten tussen aanhalingstekens). De hulpverleners waar we nu bij lopen hebben ook gezegd dat dat echt niet hoeft (dat ze thuis komen observeren als ze dat nodig zouden achten) en ze uitgaan van wat wij hebben gezegd. We zijn nu een aantal jaar verder en onze zoon kan het nu zelf ook beter vertellen.

Edit; maar dat voelde dus zo naar en we voelde ons heel schuldig. Maar we waren ook wanhopig met een kind wat zichzelf pijn deed en echt ontroostbaar was, puur uit frustratie.
Hij blijkt een rugzakje te hebben, er vallen nu dingen op zijn plaats.
pi_218133821
Sanneke zegt nu ineens dat haar zoon sneller ontwikkelt dan gemiddeld, los van dat ik dat echt niet zie zou dat een reactie zijn op dat hier vanochtend werd gezegd dat hij zo weinig doet? Ze leest toch niet mee? :+
pi_218133863
Michelle post van alles wat ze gisteren heeft gedaan, waaronder de “werklunch op terras”
pi_218133985
Sam zou eens voor zijn minderjarige broer en zusjes op moeten komen. Hij kan zich er wel van distantiëren maar het misbruik gaat gewoon door. Wegkijken is dan geen optie.

Ik hoop dat 1 van de kinderen de foon van AM joept en in de sloot gooit. Nu is de kans.
pi_218134013
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 21:36 schreef Bo-KataN het volgende:
Sam zou eens voor zijn minderjarige broer en zusjes op moeten komen. Hij kan zich er wel van distantiëren maar het misbruik gaat gewoon door. Wegkijken is dan geen optie.

Ik hoop dat 1 van de kinderen de foon van AM joept en in de sloot gooit. Nu is de kans.
2minuten later heeft ze een nieuwe, die gaat helemaal in afkick modus als ze dr telefoon een paar minuten niet vast heeft.
En verder eens dat de meerderjarige kinderen (niet alleen Sam) moeten opkomen voor hun minderjarige broertjes en zusjes.
Maar we weten natuurlijk niet of dat wel of niet gebeurd. Denk dat AM zich nergens wat van aan zou trekken
pi_218134036
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 20:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Als die feiten en beelden gedeeld worden op social media is dat prima, maar als dat informatie is die je bij jouw in het dorp ziet gebeurengaan we dat niet doen.
Dus als ik iets zie gebeuren en het meld aan een juicechannel die het vervolgens plaatst mag er hier over gepraat worden, maar anders niet. Eerder mocht dat toch wel? Mits je het zelf hebt gezien, en niet gehoord van..? Niet dat er in de uithoek waar ik woon een influencer te spotten is, maar ik vind het een beetje gek.
  Moderator zaterdag 5 juli 2025 @ 21:47:51 #171
184769 crew  Deisyy
pi_218134105
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 21:41 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Dus als ik iets zie gebeuren en het meld aan een juicechannel die het vervolgens plaatst mag er hier over gepraat worden, maar anders niet. Eerder mocht dat toch wel? Mits je het zelf hebt gezien, en niet gehoord van..? Niet dat er in de uithoek waar ik woon een influencer te spotten is, maar ik vind het een beetje gek.
In beide topics, het familie- en de mommy's, heeft altijd in de OP (openingspost) gestaan, dat er alleen gereageerd wordt op wat de fluflu's laten zien. Prima als je het dan eerst aan een juicechannel wil melden, maar dan mag ik hopen dat zij eerst nog extra checken voordat zij het openbaren.
pi_218134184

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 21:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
2minuten later heeft ze een nieuwe, die gaat helemaal in afkick modus als ze dr telefoon een paar minuten niet vast heeft.
En verder eens dat de meerderjarige kinderen (niet alleen Sam) moeten opkomen voor hun minderjarige broertjes en zusjes.
Maar we weten natuurlijk niet of dat wel of niet gebeurd. Denk dat AM zich nergens wat van aan zou trekken
Tja, een verslaving maakt veel kapot. Annemarie Geerts (en Maarten) creëert voor haar gezin ren zeer onveilige omgeving om op te groeien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bo-KataN op 05-07-2025 22:09:40 (.) ]
  Moderator zaterdag 5 juli 2025 @ 21:58:40 #173
184769 crew  Deisyy
pi_218134210
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 21:55 schreef Bo-KataN het volgende:

[..]
Tja, een verslaving maakt veel kapot. Annemarie Geerts (en Maarten) is bezig met de vernietiging van haar gezin.
Prima dat je hier een mening over hebt, maar dit mag best wat minder.
pi_218134212
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 21:36 schreef Bo-KataN het volgende:

Het probleem is natuurlijk dat Annemarie vrij rücksichtslos is. Als ze hem verbant uit haar leven ziet hij zijn jongere zusjes niet meer. Ook hij is opgegroeid in de rare dynamiek van moeders wil is wet.
pi_218134247
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 21:59 schreef Shuri het volgende:

[..]
Het probleem is natuurlijk dat Annemarie vrij rücksichtslos is. Als ze hem verbant uit haar leven ziet hij zijn jongere zusjes niet meer. Ook hij is opgegroeid in de rare dynamiek van moeders wil is wet.
Zolang Annemarie influencer blijft, zal ze nooit een van haar kinderen verbannen vanuit zichzelf. Haar kinderen vormen namelijk voor een groot deel haar identiteit: Annemarie is moeder van een grooooot en druk gezin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')