abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218128692
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:15 schreef Jenn1806 het volgende:
Als het echt waar is dat die dates van Nathalie wisten dat ze zich bewust probeerde te bezwangeren zijn ze stuk voor stuk oerstom. Ik geloof er alleen niks van dat ze op voorhand zegt wat ze van plan is. Al denk ik dat de types die zij datet gebruikt sowieso niet de helderste lichten zijn.. Mannen van NL wees gewaarschuwd want ze wil dolgraag nog een baby! Waar ze helemaal geen plek voor heeft maar dat is voor haar blijkbaar niet belangrijk 🙄
Er zijn mannen zat die het wel best vinden zolang ze maar kunnen n**ken
pi_218128780
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Er zijn mannen zat die het wel best vinden zolang ze maar kunnen n**ken
Zij doet het nog gratis zonder voorbehoedsmiddel. In de betaalde scene is dat tegenwoordig verboden.
pi_218128789
Oh oh oh, die MB. Dat je je relatie verpest oké, maar er zijn ook kinderen bij betrokken. Dat vind ik heel kwalijk.

Voor de camera ziet alles er tiptop uit. Verzorgd, mooi huis, dikke auto, succesvol bedrijf, veel vrienden. Alles voor de bühne.

Waar zijn idd haar vriendinnen? Die Lotte?
pi_218128826
Ik vind het zo jammer dat de tweeling altijd snel snel kleding moet uitkiezen in de tijd die Am toevallig over heeft.

Waarom niet eens een gezellig gaan winkelen met die meiden, op hun gemakje in verschillende winkels kijken. Even wat drinken ed.

Zij heeft eigenlijk voor geen enkel kind, oprechte aandacht. Alles moet gaan zoals zij wil en in haar hoofd heeft. Voor iemand die zich profileert als "de mama van", zie ik weinig moederliefde en weinig moederen. Ik zie alleen een ceo influencer.
pi_218128890
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, en als je dunne armpjes hebt en schoenen met een gesp draagt, ben je waarschijnlijk homo, in de ogen van sommige mensen. 🤪
Echt dit niveau _O-
pi_218128930
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:31 schreef Lodelie het volgende:
Het gaat er niet eens om wat je aantrekt naar een diplomauitreiking, maar wel dat je moeite doet. Dus opfrissen, omkleden, haren netjes en nette, schone schoenen. Dat kunnen niet zo goed sneakers zijn, maar wel schoon en afgetrapt.

Je gaat niet in op regenlaarzen, ongekamde haren, kleding die je al de hele dag aan hebt en met een bolderkar.

Je ziet op de story van Am, ook dat de meiden uit de klas allemaal mooie, leuke jurken aan hebben.

We hadden een paar dagen geleden de diplomauitreiking en echt niemand zag er zo casual uit als de Geertsen.
Je zag ook 2 meisjes met enorme hoodies aan en wijde jeans. Het was dus heel divers en er liepen zeker een aantal zo casual bij.
Maar AM had wel even de haren van de meisjes kunnen kammen en Jet gewone schoenen aan kunnen doen.
pi_218128942
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 14:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Je zag ook 2 meisjes met enorme hoodies aan en wijde jeans. Het was dus heel divers en er liepen zeker een aantal zo casual bij.
Maar AM had wel even de haren van de meisjes kunnen kammen en Jet gewone schoenen aan kunnen doen.
Maar slonsig hoort bij haar 'image'.
pi_218128945
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 14:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maarten zijn taak 😆
pi_218128983
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:18 schreef Cyan het volgende:
Reality_fbi deelde net het filmpje waarin je Michelle naar een man toe ziet lopen en waaruit je zou kunnen opmaken dat ze staan te zoenen. Dat filmpje is opeens weer weg uit zijn stories.

Of ze nu wel/geen affaire had en of de poly bubbel is gebarsten of niet, het is mij wel duidelijk dat het daar allemaal niet zo geweldig is als ze graag doen voorkomen. Ik denk dat dat boek over die poly niet meer komt.
Dat filmpje staat er nog. Insta heeft de laatste tijd moeite met filmpjes opnieuw laden als je ze al eens hebt gezien.
pi_218128998
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:12 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Ik herken dat ook, wel in mindere mate gelukkig. Het is vaak wel te jong al te volwassen willen zijn/doen (kids, koophuis, trouwen). Iedereen zou in zn 20s even moet slettebakken en uitrazen, serious life komt wel
Ik vind dit dus echt bullshit. Mijn man en ik zijn al 16 jaar gelukkig samen vanaf de middelbare school. Wij zijn geen feestbeesten en nooit geweest. Ik heb geen behoefte gehad om rond te sletten. Dat zit niet echt in ons karakter. :')
Iedereen is anders qua karakter en mijn man en ik zijn beide hele rustige mensen en ik denk niet dat wij de enige zijn.
pi_218129032
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:39 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Niemand past op die kids, ze heeft ook eens gezegd dat haar ouders haar niet willen helpen. Toen de tweeling een kerstdiner hadden op school werd Jayda alleen thuis gelaten met Zayn die alleen maar lag te huilen in zijn bedje.. Deelde ze toen zelfs beelden van, krijsende Zayn met een radeloze Jayda erbij 😔
Dit meen je niet? Sorry maar als dit waar is vind ik dit veilig thuis waardig. Zo'n jong meisje met de zorg over zo'n jong kind. 😓
pi_218129041
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 14:35 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dit meen je niet? Sorry maar als dit waar is vind ik dit veilig thuis waardig. Zo'n jong meisje met de zorg over zo'n jong kind. 😓
Ja dit is waar, ze heeft dit zelf in haar stories laten zien toen
pi_218129107
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 14:31 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind dit dus echt bullshit. Mijn man en ik zijn al 16 jaar gelukkig samen vanaf de middelbare school. Wij zijn geen feestbeesten en nooit geweest. Ik heb geen behoefte gehad om rond te sletten. Dat zit niet echt in ons karakter. :')
Iedereen is anders qua karakter en mijn man en ik zijn beide hele rustige mensen en ik denk niet dat wij de enige zijn.
Blijkbaar was dit voor MB niet weggelegd. Ik denk namelijk dat het voor veel mensen wel zo is, een soort keurslijf dat je door je omgeving wordt opgelegd.. Midlifecrisis is ook niet voor niets een ding
pi_218129149
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 14:45 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Blijkbaar was dit voor MB niet weggelegd. Ik denk namelijk dat het voor veel mensen wel zo is, een soort keurslijf dat je door je omgeving wordt opgelegd.. Midlifecrisis is ook niet voor niets een ding
Daarbij heeft MB nogal veel behoefte aan aandacht. En dat klef en bef gedrag op feestjes, die enorme onrust.
pi_218129415
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 12:13 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Das als je loopt met een te strakke tanktop, gestylde mullet, een rood zakdoekje uit je kontzak, en een roze driehoek op je borstzakje.
En de heletijd moet je "joehoe" roepen.

Denk dat
Haha nee bij een nichterig loopje denk ik meer aan iets a la Martin Meiland, van die trippelpasjes met zo'n wapperend handje 🤣
pi_218129420
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 14:51 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Daarbij heeft MB nogal veel behoefte aan aandacht. En dat klef en bef gedrag op feestjes, die enorme onrust.
Over haar vriendinnen gesproken , ik denk dat zij moeite heeft met trouw zijn aan zichzelf en aan anderen. Ik volg haar vanaf haar bloggerstijd en daar blogde ze toen dat ze geen vrienden had , misschien is die blog nog wel terug te vinden. En ineens had ze een mega vriendinnen groep jaren lang bevriend en klef enz enz. En soms uit het niet hoor je er niks meer over . Ik hoop dat ze hulp gaat zoeken
pi_218129458
I
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 14:37 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dit is waar, ze heeft dit zelf in haar stories laten zien toen
Ik vind dit gevaarlijk en dieptriest. Er zou maar iets plaatsvinden waarbij 1 van de 2 ineens iets overkomt. Bah, daar moet je toch niet aan denken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 14:45 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Nee maar jij zegt in je bericht dat iedereen dit had moeten doen. Niet iedereen is een type daarvoor. Net zoals ook niet iedereen blijkbaar het type is voor monogamie. Iedereen die wilt rondsletten moet dat vooral doen maar ik heb deze behoefte nooit gevoeld. En ik geloof mijn man ook niet want anders was het wel anders gelopen. :') Die heeft meer een 2e relatie met zijn motor. Dikke prima.
pi_218129624
Ik snap niet waarom Natalie liegt, we wonen in hetzelfde dorp.

[ Bericht 64% gewijzigd door Deisyy op 05-07-2025 16:22:39 ]
pi_218129705
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 14:31 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dat kan, zijn er echter weinig die vanaf heel jong al een vaste relatie hebben op de leeftijd van 40 a 45 nog samen zijn is mijn ervaring.
pi_218129752
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 15:17 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Over haar vriendinnen gesproken , ik denk dat zij moeite heeft met trouw zijn aan zichzelf en aan anderen. Ik volg haar vanaf haar bloggerstijd en daar blogde ze toen dat ze geen vrienden had , misschien is die blog nog wel terug te vinden. En ineens had ze een mega vriendinnen groep jaren lang bevriend en klef enz enz. En soms uit het niet hoor je er niks meer over . Ik hoop dat ze hulp gaat zoeken
Ze heeft ook regelmatig op insta besproken dat ze deze vriendinnen pas later ontmoet heeft.
pi_218129860
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 15:42 schreef Iknietjij88 het volgende:
Maar ze wil aandacht en bewondering hoe goed ze het wel niet doet met zoveel kinderen..

[ Bericht 16% gewijzigd door Deisyy op 05-07-2025 16:23:19 (quote aangepast) ]
pi_218129878
quote:
Grappig want ik woon ook in dat dorp .

[ Bericht 21% gewijzigd door Deisyy op 05-07-2025 16:24:03 ]
pi_218130016
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 09:58 schreef Flipperkast_007 het volgende: [..] Ik heb echt een ander beeld van diploma-uitreikingen van middelbare scholen. Ik ga al jaren naar diploma-uitreikingen en echt hoor 80% van de mensen loopt er 'gewoon' bij. Bij de examenkandidaten wisselt het sterk. Sommige kleden zich zoals Guus, andere doffen zich op en weer andere zitten ertussenin. Publiek zit er niet opgedoft bij. De meeste ouders en gezinsleden zien er uit zoals ze ook naar de supermarkt gaan. Ik vind dit echt zoeken naar iets om maar negatief over te zijn bij AM. Ik vind het voor Guus jammer dat alleen Jet en Lot mee zijn. Verder ziet het er uit als een hele normale, doorsnee diplomering.
Dat ben ik niet met je eens , ik ben op twee aparte scholen geweest en op beide waren de meisjes in jurken en de jongens netjes aangekleed . De meeste ouders zaten er niet bij dat ze van de supermarkt afkwamen .
Ze moet het ook zelf weten maar waaarom de twee jongsten niet even thuislaten , Jet met haar laarzen en ongekamde haren, armoedig komt ze over , en dat hoeft niet, ze hebben zulke leuke kleren.
En Guus hoeft ook niet in gala , maar mijn zoon kon wel even andere schoenen aandoen , geen gezicht.Ik krijg het idee dat Am zelf graag negatief er uit komt dan wordt er meer over haar gepraat
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218130033
Oei wat zal er allemaal spelen rondom de Bollens ?

MB is net rupsje nooit genoeg. Heeft een “man”, een vrouw, 7 leuke kinderen, een goed lopend bedrijf (meerdere?), een prachtig huis, toegewijde ouders, leuke vrienden en geld. Maar toch mist er iets en is er een geheimzinnig figuur in beeld.

Ik volg haar niet zolang nog, pas sinds de geboorte van Lau welke net zo oud is als mijn dochter. Dus hoe zij vroeger was weet ik niet.
  Moderator zaterdag 5 juli 2025 @ 16:22:47 #100
184769 crew  Deisyy
pi_218130150
quote:

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')