Er zijn mannen zat die het wel best vinden zolang ze maar kunnen n**kenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:15 schreef Jenn1806 het volgende:
Als het echt waar is dat die dates van Nathalie wisten dat ze zich bewust probeerde te bezwangeren zijn ze stuk voor stuk oerstom. Ik geloof er alleen niks van dat ze op voorhand zegt wat ze van plan is. Al denk ik dat de types die zij datet gebruikt sowieso niet de helderste lichten zijn.. Mannen van NL wees gewaarschuwd want ze wil dolgraag nog een baby! Waar ze helemaal geen plek voor heeft maar dat is voor haar blijkbaar niet belangrijk 🙄
Zij doet het nog gratis zonder voorbehoedsmiddel. In de betaalde scene is dat tegenwoordig verboden.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:54 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Er zijn mannen zat die het wel best vinden zolang ze maar kunnen n**ken
Echt dit niveauquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, en als je dunne armpjes hebt en schoenen met een gesp draagt, ben je waarschijnlijk homo, in de ogen van sommige mensen. 🤪
Je zag ook 2 meisjes met enorme hoodies aan en wijde jeans. Het was dus heel divers en er liepen zeker een aantal zo casual bij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:31 schreef Lodelie het volgende:
Het gaat er niet eens om wat je aantrekt naar een diplomauitreiking, maar wel dat je moeite doet. Dus opfrissen, omkleden, haren netjes en nette, schone schoenen. Dat kunnen niet zo goed sneakers zijn, maar wel schoon en afgetrapt.
Je gaat niet in op regenlaarzen, ongekamde haren, kleding die je al de hele dag aan hebt en met een bolderkar.
Je ziet op de story van Am, ook dat de meiden uit de klas allemaal mooie, leuke jurken aan hebben.
We hadden een paar dagen geleden de diplomauitreiking en echt niemand zag er zo casual uit als de Geertsen.
Maar slonsig hoort bij haar 'image'.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je zag ook 2 meisjes met enorme hoodies aan en wijde jeans. Het was dus heel divers en er liepen zeker een aantal zo casual bij.
Maar AM had wel even de haren van de meisjes kunnen kammen en Jet gewone schoenen aan kunnen doen.
Maarten zijn taak 😆quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je zag ook 2 meisjes met enorme hoodies aan en wijde jeans. Het was dus heel divers en er liepen zeker een aantal zo casual bij.
Maar AM had wel even de haren van de meisjes kunnen kammen en Jet gewone schoenen aan kunnen doen.
Dat filmpje staat er nog. Insta heeft de laatste tijd moeite met filmpjes opnieuw laden als je ze al eens hebt gezien.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:18 schreef Cyan het volgende:
Reality_fbi deelde net het filmpje waarin je Michelle naar een man toe ziet lopen en waaruit je zou kunnen opmaken dat ze staan te zoenen. Dat filmpje is opeens weer weg uit zijn stories.
Of ze nu wel/geen affaire had en of de poly bubbel is gebarsten of niet, het is mij wel duidelijk dat het daar allemaal niet zo geweldig is als ze graag doen voorkomen. Ik denk dat dat boek over die poly niet meer komt.
Ik vind dit dus echt bullshit. Mijn man en ik zijn al 16 jaar gelukkig samen vanaf de middelbare school. Wij zijn geen feestbeesten en nooit geweest. Ik heb geen behoefte gehad om rond te sletten. Dat zit niet echt in ons karakter.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:12 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ik herken dat ook, wel in mindere mate gelukkig. Het is vaak wel te jong al te volwassen willen zijn/doen (kids, koophuis, trouwen). Iedereen zou in zn 20s even moet slettebakken en uitrazen, serious life komt wel
Dit meen je niet? Sorry maar als dit waar is vind ik dit veilig thuis waardig. Zo'n jong meisje met de zorg over zo'n jong kind. 😓quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:39 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Niemand past op die kids, ze heeft ook eens gezegd dat haar ouders haar niet willen helpen. Toen de tweeling een kerstdiner hadden op school werd Jayda alleen thuis gelaten met Zayn die alleen maar lag te huilen in zijn bedje.. Deelde ze toen zelfs beelden van, krijsende Zayn met een radeloze Jayda erbij 😔
Ja dit is waar, ze heeft dit zelf in haar stories laten zien toenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Sorry maar als dit waar is vind ik dit veilig thuis waardig. Zo'n jong meisje met de zorg over zo'n jong kind. 😓
Blijkbaar was dit voor MB niet weggelegd. Ik denk namelijk dat het voor veel mensen wel zo is, een soort keurslijf dat je door je omgeving wordt opgelegd.. Midlifecrisis is ook niet voor niets een dingquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:31 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt bullshit. Mijn man en ik zijn al 16 jaar gelukkig samen vanaf de middelbare school. Wij zijn geen feestbeesten en nooit geweest. Ik heb geen behoefte gehad om rond te sletten. Dat zit niet echt in ons karakter.
Iedereen is anders qua karakter en mijn man en ik zijn beide hele rustige mensen en ik denk niet dat wij de enige zijn.
Daarbij heeft MB nogal veel behoefte aan aandacht. En dat klef en bef gedrag op feestjes, die enorme onrust.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:45 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Blijkbaar was dit voor MB niet weggelegd. Ik denk namelijk dat het voor veel mensen wel zo is, een soort keurslijf dat je door je omgeving wordt opgelegd.. Midlifecrisis is ook niet voor niets een ding
Haha nee bij een nichterig loopje denk ik meer aan iets a la Martin Meiland, van die trippelpasjes met zo'n wapperend handje 🤣quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Das als je loopt met een te strakke tanktop, gestylde mullet, een rood zakdoekje uit je kontzak, en een roze driehoek op je borstzakje.
En de heletijd moet je "joehoe" roepen.
Denk dat
Over haar vriendinnen gesproken , ik denk dat zij moeite heeft met trouw zijn aan zichzelf en aan anderen. Ik volg haar vanaf haar bloggerstijd en daar blogde ze toen dat ze geen vrienden had , misschien is die blog nog wel terug te vinden. En ineens had ze een mega vriendinnen groep jaren lang bevriend en klef enz enz. En soms uit het niet hoor je er niks meer over . Ik hoop dat ze hulp gaat zoekenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:51 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Daarbij heeft MB nogal veel behoefte aan aandacht. En dat klef en bef gedrag op feestjes, die enorme onrust.
Ik vind dit gevaarlijk en dieptriest. Er zou maar iets plaatsvinden waarbij 1 van de 2 ineens iets overkomt. Bah, daar moet je toch niet aan denken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:37 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dit is waar, ze heeft dit zelf in haar stories laten zien toen
Nee maar jij zegt in je bericht dat iedereen dit had moeten doen. Niet iedereen is een type daarvoor. Net zoals ook niet iedereen blijkbaar het type is voor monogamie. Iedereen die wilt rondsletten moet dat vooral doen maar ik heb deze behoefte nooit gevoeld. En ik geloof mijn man ook niet want anders was het wel anders gelopen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:45 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Blijkbaar was dit voor MB niet weggelegd. Ik denk namelijk dat het voor veel mensen wel zo is, een soort keurslijf dat je door je omgeving wordt opgelegd.. Midlifecrisis is ook niet voor niets een ding
Dat kan, zijn er echter weinig die vanaf heel jong al een vaste relatie hebben op de leeftijd van 40 a 45 nog samen zijn is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:31 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt bullshit. Mijn man en ik zijn al 16 jaar gelukkig samen vanaf de middelbare school. Wij zijn geen feestbeesten en nooit geweest. Ik heb geen behoefte gehad om rond te sletten. Dat zit niet echt in ons karakter.
Iedereen is anders qua karakter en mijn man en ik zijn beide hele rustige mensen en ik denk niet dat wij de enige zijn.
Ze heeft ook regelmatig op insta besproken dat ze deze vriendinnen pas later ontmoet heeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:17 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Over haar vriendinnen gesproken , ik denk dat zij moeite heeft met trouw zijn aan zichzelf en aan anderen. Ik volg haar vanaf haar bloggerstijd en daar blogde ze toen dat ze geen vrienden had , misschien is die blog nog wel terug te vinden. En ineens had ze een mega vriendinnen groep jaren lang bevriend en klef enz enz. En soms uit het niet hoor je er niks meer over . Ik hoop dat ze hulp gaat zoeken
Maar ze wil aandacht en bewondering hoe goed ze het wel niet doet met zoveel kinderen..quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:42 schreef Iknietjij88 het volgende:
Ik snap niet waarom Natalie liegt, we wonen in hetzelfde dorp.
Grappig want ik woon ook in dat dorp .quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:42 schreef Iknietjij88 het volgende:
Dat ben ik niet met je eens , ik ben op twee aparte scholen geweest en op beide waren de meisjes in jurken en de jongens netjes aangekleed . De meeste ouders zaten er niet bij dat ze van de supermarkt afkwamen .quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:58 schreef Flipperkast_007 het volgende: [..] Ik heb echt een ander beeld van diploma-uitreikingen van middelbare scholen. Ik ga al jaren naar diploma-uitreikingen en echt hoor 80% van de mensen loopt er 'gewoon' bij. Bij de examenkandidaten wisselt het sterk. Sommige kleden zich zoals Guus, andere doffen zich op en weer andere zitten ertussenin. Publiek zit er niet opgedoft bij. De meeste ouders en gezinsleden zien er uit zoals ze ook naar de supermarkt gaan. Ik vind dit echt zoeken naar iets om maar negatief over te zijn bij AM. Ik vind het voor Guus jammer dat alleen Jet en Lot mee zijn. Verder ziet het er uit als een hele normale, doorsnee diplomering.
- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:42 schreef Iknietjij88 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |