abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218128045
Er zullen vast meerdere mensen hebben gereageerd op de geruchten. En nu zegt hij iemand uit eerste hand..
Fijne vrienden/familie
pi_218128111
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 12:57 schreef Felinecat het volgende:
Er zullen vast meerdere mensen hebben gereageerd op de geruchten. En nu zegt hij iemand uit eerste hand..
Fijne vrienden/familie
Wie van de besties, favorietjes of pareltjes zou het zijn? :')
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218128114
Waar haalt Michelle de tijd vandaan joh 7 kinderen 2 partners een bedrijf een enorme verbouwing 100x omkleden per dag en dan óók nog een affaire?
Daar kan AM nog een puntje aan zuigen qua plannen, ik stel voor dat MB een boek daar over gaat schrijven 🤣
pi_218128139
Dat over Koen snap ik ergens wel, mensen zien dingen soms anders en geven daar hun eigen invulling aan. Het is voor mij ook absoluut geen aantrekkelijke man, ik hou van wat ruiger, steviger uiterlijk maar wel met een zacht karakter en laat ik die nou thuis hebben 🤪🤣
Michelle haar onrust en lust herken ik, dat komt ooit tot rust maar nu nog even niet.
pi_218128145
Je ziet die vaste BFF's van Michelle ook veel minder in beeld. Met zo'n fijne nieuw huis incl tuin zou je verwachten dat dat de nieuwe hangout van je vriendengroep is?

En dat filmpje destijds van PSV was zeker als dubieus.... en het feit dat er geen aandacht werd besteed aan het 10jarig huwelijk van K+M had ik hier ook al benoemd recent.
pi_218128152
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 12:57 schreef Felinecat het volgende:
Fijne vrienden/familie
Vraag ik me ook altijd af. Wie zegt zoiets… met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.

Maximaal genaaid.
pi_218128156
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:05 schreef Missinglink24 het volgende:
Waar haalt Michelle de tijd vandaan joh 7 kinderen 2 partners een bedrijf een enorme verbouwing 100x omkleden per dag en dan óók nog een affaire?
Daar kan AM nog een puntje aan zuigen qua plannen, ik stel voor dat MB een boek daar over gaat schrijven 🤣
Toch handig die slaapproblemen van haar. Ze besteed de nachten vast nuttig als ze wakker ligt 😜
pi_218128174
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat over Koen snap ik ergens wel, mensen zien dingen soms anders en geven daar hun eigen invulling aan. Het is voor mij ook absoluut geen aantrekkelijke man, ik hou van wat ruiger, steviger uiterlijk maar wel met een zacht karakter en laat ik die nou thuis hebben 🤪🤣
Michelle haar onrust en lust herken ik, dat komt ooit tot rust maar nu nog even niet.
Ik herken dat ook, wel in mindere mate gelukkig. Het is vaak wel te jong al te volwassen willen zijn/doen (kids, koophuis, trouwen). Iedereen zou in zn 20s even moet slettebakken en uitrazen, serious life komt wel
pi_218128179
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:07 schreef Holaa het volgende:
Je ziet die vaste BFF's van Michelle ook veel minder in beeld. Met zo'n fijne nieuw huis incl tuin zou je verwachten dat dat de nieuwe hangout van je vriendengroep is?

En dat filmpje destijds van PSV was zeker als dubieus.... en het feit dat er geen aandacht werd besteed aan het 10jarig huwelijk van K+M had ik hier ook al benoemd recent.
En dat hele psv gebeuren was ook uitgegaan als een nachtkaars
pi_218128186
Ik snap ook niet waarom je als vrienden/familie de behoefte zou hebben om zulke dingen te delen met een juicekanaal. Of t nou gebeurd is of niet, zoiets zou je dan toch gewoon bij je houden? Tenminste ik zou niet de behoefte hebben dat met zo'n kanaal te delen.

Ik vraag me ook wel af waar MB dan de tijd vandaan zou halen. Ik heb 2 kinderen, een parttime baan en 1 man en zelfs ik zie niet in waar ik de tijd (en energie) vandaan zou moeten halen om een affaire te beginnen haha.

Aan de andere kant Jacqueline kwam er ook bij na een affaire toch? Dus misschien gaat de poly gewoon uitbreiden 😉
pi_218128192
Als het echt waar is dat die dates van Nathalie wisten dat ze zich bewust probeerde te bezwangeren zijn ze stuk voor stuk oerstom. Ik geloof er alleen niks van dat ze op voorhand zegt wat ze van plan is. Al denk ik dat de types die zij datet gebruikt sowieso niet de helderste lichten zijn.. Mannen van NL wees gewaarschuwd want ze wil dolgraag nog een baby! Waar ze helemaal geen plek voor heeft maar dat is voor haar blijkbaar niet belangrijk 🙄
pi_218128216
Reality_fbi deelde net het filmpje waarin je Michelle naar een man toe ziet lopen en waaruit je zou kunnen opmaken dat ze staan te zoenen. Dat filmpje is opeens weer weg uit zijn stories.

Of ze nu wel/geen affaire had en of de poly bubbel is gebarsten of niet, het is mij wel duidelijk dat het daar allemaal niet zo geweldig is als ze graag doen voorkomen. Ik denk dat dat boek over die poly niet meer komt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218128224
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:15 schreef Jenn1806 het volgende:
Als het echt waar is dat die dates van Nathalie wisten dat ze zich bewust probeerde te bezwangeren zijn ze stuk voor stuk oerstom. Ik geloof er alleen niks van dat ze op voorhand zegt wat ze van plan is. Al denk ik dat de types die zij datet gebruikt sowieso niet de helderste lichten zijn.. Mannen van NL wees gewaarschuwd want ze wil dolgraag nog een baby! Waar ze helemaal geen plek voor heeft maar dat is voor haar blijkbaar niet belangrijk 🙄
Misschien gaat de oudste binnenkort het huis uit. En anders een stapelbed in haar kamer 🤪

En haar zwangerschappen kwamen misschien tijdens haar ‘figurantenwerk’, want voor daten heeft ze weinig tijd.

Ben trouwens benieuwd wie er op een handvol kinderen past, zo nodig.
pi_218128330
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:12 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
En dat hele psv gebeuren was ook uitgegaan als een nachtkaars
Er was toch iets vreemds met 'de box' die ze hadden bij Psv? Iets met ruzie en dat ze voorrang hadden gehad op zo'n box te huren en dat het toen uit de hand liep?
En ook die samenwerking aan het begin van JolieNoé met die compagnons (meid en kerel), dat was ook ineens over en in de doofpot.
Tezamen met dat tokkie gedrag op vakantie (volgens de reviews van het hotel) houden zij denk ik echt heel veel schone schijn op naar de buitenwereld.
pi_218128358
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:07 schreef Holaa het volgende:

Wat is het PSV fimpje? Please enlighten me …
pi_218128403
Wat is er gebeurd toen met hun skybox? Uit het niets hadden ze het en daarna niets meer over gehoord…
pi_218128444
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:34 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Wat is er gebeurd toen met hun skybox? Uit het niets hadden ze het en daarna niets meer over gehoord…
Wat ik mij herinner is dat er een wachtlijst is voor zo’n box en dat zij voorrang hadden gekregen. Daar was over geklaagd.
pi_218128452
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien gaat de oudste binnenkort het huis uit. En anders een stapelbed in haar kamer 🤪

En haar zwangerschappen kwamen misschien tijdens haar ‘figurantenwerk’, want voor daten heeft ze weinig tijd.

Ben trouwens benieuwd wie er op een handvol kinderen past, zo nodig.
Niemand past op die kids, ze heeft ook eens gezegd dat haar ouders haar niet willen helpen. Toen de tweeling een kerstdiner hadden op school werd Jayda alleen thuis gelaten met Zayn die alleen maar lag te huilen in zijn bedje.. Deelde ze toen zelfs beelden van, krijsende Zayn met een radeloze Jayda erbij 😔
pi_218128456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat ik mij herinner is dat er een wachtlijst is voor zo’n box en dat zij voorrang hadden gekregen. Daar was over geklaagd.
En daarom is het nu weg?
pi_218128480
Jet helemaal blij dat ze al stukje in galop heeft gereden,gelukkig goed gegaan, maar dit doe je toch niet
met een onervaren leerling.
pi_218128498
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:39 schreef Bubbeltjeswater het volgende:

[..]
En daarom is het nu weg?
Ja, dat was van korte duur. Denk dat nr. 1 van de wachtlijst de box nu heeft. Op volgorde zoals het hoort.
pi_218128650
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja, dat was van korte duur. Denk dat nr. 1 van de wachtlijst de box nu heeft. Op volgorde zoals het hoort.
Ze hadden het helemaal gerestyled
pi_218128660
Nou AM is niet helemaal lekker dus ze gaat na de lunch even kijken of ze haar bed in gaat.
Ik hoop maar niet dat M ook ziekjes word anders kan ze daar weer commentaar op hebben dat die ziek is net als de vorige keer 😂
pi_218128682
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:50 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Ja klopt het was helemaal ingericht met logo van bedrijf kosten gemaakt alles en daarna zagen we er niks meer van idd.
Was dat alweer vergeten maar is vreemd, daar moet iets gebeurd zijn.
Dat filmpje met die man had ik trouwens al wel eerder gezien.
pi_218128690
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 13:50 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Uiteraard. Ook weer maximaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')