abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218127248
W
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:45 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Helemaal eens! Kwestie van tijd, ik gun ze eigenlijk ook best een leuk offline leven
ens je ziet dat de liefde gewoon anders is , eerste verliefdheid en spanning is eraf en nu gaat het mis . Heel pijnlijk voor alle partijen. Het lijkt ook alsof broer en ouders van mb weer even op een veel lager pitje staan , ik denk dat dat ook niet goed is voor haar mentale toestand
pi_218127252
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:12 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Hocuspocus: ik zeg niet dat hij vrouwelijk ís, ik zeg dat ik hem vrouwelijk vind. Hij loopt zo nichterig, zijn armen zijn dun, hij draagt van die suède schoentjes met zo’n gesp erover heen. Ik vind dat vrouwelijk. Maar dat is een mening. Waar dit forum voor bedoeld is. Maar het is geen feit of aanname dat hij het daadwerkelijk is
Hij loopt nichterig? Probeer me ff voor te stellen hoe dat dan eruit ziet, ik zal eens beter opletten wanneer hij in beeld komt 🙃
Ik vind Koen zo'n typische voetbalman, niet perse mijn typ maar dat hoeft ook niet gelukkig 😅
pi_218127254
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:12 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Hocuspocus: ik zeg niet dat hij vrouwelijk ís, ik zeg dat ik hem vrouwelijk vind. Hij loopt zo nichterig, zijn armen zijn dun, hij draagt van die suède schoentjes met zo’n gesp erover heen. Ik vind dat vrouwelijk. Maar dat is een mening. Waar dit forum voor bedoeld is. Maar het is geen feit of aanname dat hij het daadwerkelijk is
Nichterig als je dunne armpjes hebt 😂, zoals ik al zei, wat een onzin.
pi_218127285
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:18 schreef Fenne het volgende:

[..]
Nichterig als je dunne armpjes hebt 😂, zoals ik al zei, wat een onzin.
Ja, en als je dunne armpjes hebt en schoenen met een gesp draagt, ben je waarschijnlijk homo, in de ogen van sommige mensen. 🤪
pi_218127315
Zoveel mensen, zoveel meningen ;) ik ga me verder niet verdedigen. Ik vind hem vrouwelijk. Absoluut geen stoere vent. Gelukkig zijn er ook vrouwen die hem wel een stoere vent vinden
pi_218127351
Ik had vanaf het begin het idee dat J een soort fangirl van Michelle was. Ze plaatste ook altijd al allerlei slijmende comments onder haar foto’s voordat ze elkaar ontmoet hadden. Ik kreeg het idee dat J Michelle graag wilde zijn. Volgens mij is M helemaal hoteldebotel op J geworden terwijl J vooral haar leven wilde. Ik zie het wat dat betreft dus wel gebeuren dat J en K samen verder gaan. Tussen hen zie ik de laatste tijd veel meer liefde dan tussen hen en M.

Dit leek me vanaf het begin wel het grootste probleem van de poly. Als je met z’n tweeën een relatie hebt en 1 iemand wil niet meer dan is het simpel, je gaat uit elkaar. Maar wat nou als er in de Poly iemand niet meer wil? Stel J wil niet meer met M maar wel met K (hier kan je iedere willekeurige naam invullen natuurlijk), hoe moet het dan verder?
pi_218127352
Ik weet niet meer of ik het laatst hier las of elders, maar deze uitspraak over de Bollen-clan vond ik raak:
'Het zijn gewoon de Bellinga's met een filter' 😂
pi_218127360
Het gaat er niet eens om wat je aantrekt naar een diplomauitreiking, maar wel dat je moeite doet. Dus opfrissen, omkleden, haren netjes en nette, schone schoenen. Dat kunnen niet zo goed sneakers zijn, maar wel schoon en afgetrapt.

Je gaat niet in op regenlaarzen, ongekamde haren, kleding die je al de hele dag aan hebt en met een bolderkar.

Je ziet op de story van Am, ook dat de meiden uit de klas allemaal mooie, leuke jurken aan hebben.

We hadden een paar dagen geleden de diplomauitreiking en echt niemand zag er zo casual uit als de Geertsen.
pi_218127361
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:26 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Zoveel mensen, zoveel meningen ;) ik ga me verder niet verdedigen. Ik vind hem vrouwelijk. Absoluut geen stoere vent. Gelukkig zijn er ook vrouwen die hem wel een stoere vent vinden
Ik snap wel wat je bedoeld maar dan kan je het beter omschrijven dat hij je type niet is.

Ik val ook op stoere mannen, haren wilder, baardje, werkhanden en wat breder.
pi_218127475
quote:
Of er zijn heel veel vrouwen die gewoon niet op een “stoere vent” vallen, kan ook gewoon. Of homo’s die wel een op zogenaamde “stoere vent” vallen, kan ook zomaar. Misschien een eye opener maar het is echt zo.
pi_218127575
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:30 schreef Moondance het volgende:
Ik had vanaf het begin het idee dat J een soort fangirl van Michelle was. Ze plaatste ook altijd al allerlei slijmende comments onder haar foto’s voordat ze elkaar ontmoet hadden. Ik kreeg het idee dat J Michelle graag wilde zijn. Volgens mij is M helemaal hoteldebotel op J geworden terwijl J vooral haar leven wilde. Ik zie het wat dat betreft dus wel gebeuren dat J en K samen verder gaan. Tussen hen zie ik de laatste tijd veel meer liefde dan tussen hen en M.

Dit leek me vanaf het begin wel het grootste probleem van de poly. Als je met z’n tweeën een relatie hebt en 1 iemand wil niet meer dan is het simpel, je gaat uit elkaar. Maar wat nou als er in de Poly iemand niet meer wil? Stel J wil niet meer met M maar wel met K (hier kan je iedere willekeurige naam invullen natuurlijk), hoe moet het dan verder?
Goed script voor een zieke netflix serie wel
pi_218127600
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:53 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Goed script voor een zieke netflix serie wel
Ik krijg er wel meer thrillervibes van dan dat ik denk aan het romantische genre 😁
pi_218127667
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 09:58 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik heb echt een ander beeld van diploma-uitreikingen van middelbare scholen. Ik ga al jaren naar diploma-uitreikingen en echt hoor 80% van de mensen loopt er 'gewoon' bij. Bij de examenkandidaten wisselt het sterk. Sommige kleden zich zoals Guus, andere doffen zich op en weer andere zitten ertussenin.
Publiek zit er niet opgedoft bij. De meeste ouders en gezinsleden zien er uit zoals ze ook naar de supermarkt gaan.

Ik vind dit echt zoeken naar iets om maar negatief over te zijn bij AM. Ik vind het voor Guus jammer dat alleen Jet en Lot mee zijn. Verder ziet het er uit als een hele normale, doorsnee diplomering.
Nou voor mij niet, alle diplomeringen die ik gezien heb is allemaal opgedoft zoals jij het noemt.
Voor mij is een leuk jurkje en schoenen niet opdoffen, maar goed.
Een enkeling ziet eruit alsof die naar de supermarkt zou gaan.
Hier waren heel veel meiden in gala achtige jurken en de jongens in pak.
pi_218127682
quote:
Hij valt bij mij ook niet onder de categorie stoere vent hoor🤣
pi_218127689
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:31 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ik snap wel wat je bedoeld maar dan kan je het beter omschrijven dat hij je type niet is.

Ik val ook op stoere mannen, haren wilder, baardje, werkhanden en wat breder.
Dat dus...Lot dr haar was alsof ze uit bed kwam. En regenlaarzen doe normaal!
pi_218127705
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 12:01 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nou voor mij niet, alle diplomeringen die ik gezien heb is allemaal opgedoft zoals jij het noemt.
Voor mij is een leuk jurkje en schoenen niet opdoffen, maar goed.
Een enkeling ziet eruit alsof die naar de supermarkt zou gaan.
Hier waren heel veel meiden in gala achtige jurken en de jongens in pak.
Bij Guus ook hoor, ze hadden het er over dat veel jongens in pak gingen. Maar Guus wilde dat niet.
pi_218127733
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 10:36 schreef IlseMarije het volgende:
Nog even over kleding bij de diploma uitreiking, mijn zoon had een nette polo en een spijkerbroek aan bij zn diploma uitreiking. Wijzelf liepen ook in spijkerbroek, wel met een net shirt erop natuurlijk. Ik had nog 2 nette broeken gekocht maar die pasten niet, dus een nette spijkerbroek en een polo en de meeste kinderen waren ze gekleed, een paar meiden in een lange jurk maar de jongens eigenlijk allemaal in spijkerbroek. (Sommigen zelfs met een pet op 😱)
Ik vind een pak ook niet nodig. Was bij mijn kinderen gelukkig ook geen ding.
pi_218127739
Ik snap die regen mlaarzen sowieso niet. De kinderen Geerts lopen er vaak op.
Toen mijn kinderen klein waren droegen ze alleen bij slecht weer of als we naar een bos of boerderij gingen.
Afgelopen week ging Jet er zelfs mee naar school
pi_218127755
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 11:18 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hij loopt nichterig? Probeer me ff voor te stellen hoe dat dan eruit ziet, ik zal eens beter opletten wanneer hij in beeld komt 🙃
Ik vind Koen zo'n typische voetbalman, niet perse mijn typ maar dat hoeft ook niet gelukkig 😅
Das als je loopt met een te strakke tanktop, gestylde mullet, een rood zakdoekje uit je kontzak, en een roze driehoek op je borstzakje.
En de heletijd moet je "joehoe" roepen.

Denk dat
Twiddel
pi_218127903
Waarom vinden jullie die reacties die de poly zelf geeft aan Reality fbi, dan aantonen dat het niet goed zou zitten? Wat lezen jullie tussen de regels door wat ik niet zie?
pi_218127927
Oh de story continues, zie reality fbi 🙄
pi_218127929
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 12:06 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Bij Guus ook hoor, ze hadden het er over dat veel jongens in pak gingen. Maar Guus wilde dat niet.
Dat lijkt me ook niet nodig.
Maar er is een scala van mogelijkheden tussen een pak en je dagelijkse outfit.
pi_218127940
pi_218127957
Bringing in Tim! 🤣 Dit zijn echte mensen he, wat heb ik een saai leven. Krijg nu ook de indruk dat Mies niet te stillen is
pi_218127992
Opeens heeft ie twijfels bij de oprechtheid van de statements die Michelle, Koen en Jacqueline gister gaven?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')