Nu zit je gewoon weer onnodig flauw te doen. Opgroeien is niet iets waarvoor je je hoeft te schamen ofzo.. verder ontopic graag.. als je dat toestaat?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:46 schreef Moonversion het volgende:
Als je genoeg zuipt worden de meeste vrouwen aantrekkelijk
Misschien maar eens een man proberen te datenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:
Terwijl ze wel aantrekkelijk hoort te zijn
[ afbeelding ]
Ze is slank, heeft borsten, haar gezicht is symmetrisch maar toch vind ik haar gezicht helemaal niet aantrekkelijk. Lijkt gewoon stom voor mij. Wat vinden jullie? En waarom is het niet aantrekkelijk terwijl het wel symmetrisch lijkt te zijn toch?
De foto is van de frontpage trouwens:
VrijMiBabes #226 (not very sfw!)
Vind haar ook niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:
Terwijl ze wel aantrekkelijk hoort te zijn
[ afbeelding ]
Ze is slank, heeft borsten, haar gezicht is symmetrisch maar toch vind ik haar gezicht helemaal niet aantrekkelijk. Lijkt gewoon stom voor mij. Wat vinden jullie? En waarom is het niet aantrekkelijk terwijl het wel symmetrisch lijkt te zijn toch?
De foto is van de frontpage trouwens:
VrijMiBabes #226 (not very sfw!)
Ik vind het niks.quote:
Haar ogen zijn toch raar, het gezicht van een paard en haar mond overdrevenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:19 schreef Cupfighter het volgende:
Ze heeft een mooi figuur maar er is iets in het gezicht wat ik niet zo vindt, toch zou ik haar zeker niet afslaan
Ja haar gezicht is niet echt aantrekkelijk, ook teveel make upquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Haar ogen zijn toch raar, het gezicht van een paard en haar mond overdreven
Nou! Ik wil een jurk waar bepaalde substanties beter zichtbaar op zijn bij kleinere hoeveelheden. .quote:
Nou ja als het een normale foto zou zijn zou er toch niks over te discussiëren zijn dus open ik geen topic erover überhaupt. Maar oké dat je er zoveel meer van weet te maken weer.. Het was ook niet uit frustratie. Ik denk dat je dronken bent..quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:31 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom kies je zo'n debiele foto om een vrouw op te beoordelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |