SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Grow some balls en post gewoon niet meerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En je hebt ook echt geen idee meer wie het is want alle anonieme users krijgen volgens mij hetzelfde userid dus via Mycroft is het 1 grote bak anonieme posts bij elkaar.
Nuja dat is natuurlijk ook het doel van anonimiteit
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Fresh heeft een abo genomen dus waarschijnlijk toch wel heel lang.quote:How can I make this topic about me?![]()
Mooietop6 ga je voor de winst?Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Lapo-hunten
Tot dusver gaat het aardig wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo slecht in nieuwe usernames aan oude koppelen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ben al gelukkig in de liefdequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ook, daarom vind ik dat elke user meer 1 kloon mag hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo slecht in nieuwe usernames aan oude koppelen
Oh haiquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het stikt hier van de kutvliegen, maar geen kut te zien. Typisch weer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik gaf een tijdje terug een abo weg en die zelfde avond kreeg diegene een ban van een maandquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fresh heeft een abo genomen dus waarschijnlijk toch wel heel lang.![]()
Ik nietquote:
De katten knuffelen niet vandaagHey there sunshine lift my heart
Binnen een paar posts weet ik het vaak wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, daarom vind ik dat elke user meer 1 kloon mag hebben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik niet
De katten knuffelen niet vandaag
Ik heb daar geen radar voor, DTS is dus geen goede plek voor mij.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnen een paar posts weet ik het vaak wel.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik loop nu even wat eerder weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat als je maar tot 4 kan tellen?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow? Wie ben ik danquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnen een paar posts weet ik het vaak wel.beter noem.je me oude naam.niet want anders krijg je note
Maar noem de eerste letter
Vers weet dat welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan tel je 3 keer tot 4, zit je altijd goed.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Is ook wel wat meer zomersquote:Hey there sunshine lift my heart
KEIHARDE BOLKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wilde niet. Maar opeens stond er een glasquote:
Wel water ernaast
Wijn na bier geeft plezierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik sla een dagje overHey there sunshine lift my heart
Ja dan moet je wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wilde niet. Maar opeens stond er een glas
Wel water ernaastIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Lekker hoor. Ik ga het ook niet lang meer volhouden denk ikquote:
Wat mij betreft geen 1 kloon. Ze vallen vaak al snel door de mand wie ze zijn. Gewoon een account en ben jet zat dan gewoon even niet posten en terug komen als je weer zin hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, daarom vind ik dat elke user meer 1 kloon mag hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ilja?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Fles boven je is meteen aan gort...![]()
Zeker weten van niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnen een paar posts weet ik het vaak wel.
Wand dan ga ik standaart gewoon heel lullig posten met veel dt en taalfouten enzo en dan word het al lastig omdat te zien. En als ik konstant om tee ga zeuren word het ook al moeileker.How can I make this topic about me?![]()
Mag ik ook zeggen dat je motor rijdt.? Daar ken ik je namelijk het beste van dat je je rijbewijs ging halen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow? Wie ben ik danbeter noem.je me oude naam.niet want anders krijg je note
Maar noem de eerste letter“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe je toch iets verkeerd Grrrrrrrr 🤣quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het stikt hier van de kutvliegen, maar geen kut te zien. Typisch weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwa beetje hoofdpijn al drie dagenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik ga het ook niet lang meer volhouden denk ik
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik ben wat soepelerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen 1 kloon. Ze vallen vaak al snel door de mand wie ze zijn. Gewoon een account en ben jet zat dan gewoon even niet posten en terug komen als je weer zin hebt.
Soms kan je niet anders.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen 1 kloon. Ze vallen vaak al snel door de mand wie ze zijn. Gewoon een account en ben jet zat dan gewoon even niet posten en terug komen als je weer zin hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alle mods een kloontje voor als ze even bij het gewone volk willen zijnHey there sunshine lift my heart
Er schijnt een bepaalde nachtclub te zijn bij jou daar in de stad .......quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het stikt hier van de kutvliegen, maar geen kut te zien. Typisch weer.How can I make this topic about me?![]()
Blijkbaar 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou die liever niet zien als er vliegen omheen zwermenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Da's een nette tent, daar blijven de stringetjes gewoon aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er schijnt een bepaalde nachtclub te zijn bij jou daar in de stad ......."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En om even te rellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Alle mods een kloontje voor als ze even bij het gewone volk willen zijnIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Deze vrouw hequote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:42 schreef Shii het volgende:
Gewoon lekker een kloon aanmaken als je wil. Het kan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is goeiequote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er schijnt een bepaalde nachtclub te zijn bij jou daar in de stad .......Hey there sunshine lift my heart
Ik snap wat je bedoeld. Maar er zijn er die hebben wel tig kloons en posten ook met allemaal. Zo overdreven.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, ik heb maar 1 account en geen kloons. Kan ik me ook niet vergissen.
How can I make this topic about me?![]()
Door de jaren heen briljante ideeën gehad voor troll-kloons. Maar altijd te lui geweest om er werk van te maken.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik had een kloon, maar ik ben de naam alweer vergetenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, ik heb maar 1 account en geen kloons. Kan ik me ook niet vergissen.
Toen ik anoniem ben gegaan zijn al mijn kloons op anoniem gegaanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Maar er zijn er die hebben wel tig kloons en posten ook met allemaal. Zo overdreven.
Zo maar even naar de buren om in een space te praten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De warmte vooralquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Door de warmte? Of gewoon niet zo lekker?
Het is al moeilijk om 1 persoon de zijn laat staan om er nog meer bij te houdenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik zou er spontaan schizofreen van wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Door de jaren heen briljante ideeën gehad voor troll-kloons. Maar altijd te lui geweest om er werk van te maken.
Ik ook. Ergens zweeft nog 1 kloon rond, al 14 jaar terug. En ik weet geen wachtwoord meer en geen username meer.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een kloon, maar ik ben de naam alweer vergetenHow can I make this topic about me?![]()
Hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is al moeilijk om 1 persoon de zijn laat staan om er nog meer bij te houdenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O jij had er ook meer?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Toen ik anoniem ben gegaan zijn al mijn kloons op anoniem gegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet Grrrrrrrr maar ook een Brrrrrrrr ?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Door de jaren heen briljante ideeën gehad voor troll-kloons. Maar altijd te lui geweest om er werk van te maken.How can I make this topic about me?![]()
Gewoon een kloon die je in de kast bewaart en zo nu en dan tevoorschijn haalt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is al moeilijk om 1 persoon de zijn laat staan om er nog meer bij te houden![]()
Lekker naar de dans van de zwaluwen kijken op het bolkon.
O jee 😲quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi is dat ja. Hebben ze hier onder de dakrand zitten en steken soms kopjes uit de nestenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker naar de dans van de zwaluwen kijken op het bolkon.![]()
![]()
Voordeel van een kloon is wel dat je geen notes meer hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou Kimiko van The Boyz rakenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind het altijd mooi als ze in de avond hun rondje gaan doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Mooi is dat ja. Hebben ze hier onder de dakrand zitten en steken soms kopjes uit de nestenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het zo erg om Nootjes te hebben?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
Voordeel van een kloon is wel dat je geen notes meer hebt.Hey there sunshine lift my heart
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Okéquote:Hey there sunshine lift my heart
Ik denk ik meld het maar eventjesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
zo dan, wordt een vroege vandaag.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Mijn aantal is best wel veel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is het zo erg om Nootjes te hebben?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi hèquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker naar de dans van de zwaluwen kijken op het bolkon.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pittige week?quote:Hey there sunshine lift my heart
Ik op de bankquote:Hey there sunshine lift my heart
Nootjes ben ik inmiddels wel aan gewend, maar bans vind ik nog steeds wel heftig moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is het zo erg om Nootjes te hebben?![]()
Hey Greysquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er zit hier een bonte spechtquote:
Jeezz wat maken die een herrieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Samequote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Nootjes ben ik inmiddels wel aan gewend, maar bans vind ik nog steeds wel heftig moet ik zeggen.Hey there sunshine lift my heart
Oh oh oh d poes komt in de buurtHey there sunshine lift my heart
Ik ben na mijn 20-urige werkweek altijd helemaal kapot.quote:#burnoutsurvivor
En hij is door naar de vensterbank
Hey there sunshine lift my heart
quote:!
Binnenkort maar printen en ophangen om goed te kunnen bestuderenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Erg he. Heb ik hier met de kauwen en eksters die kunnen er ook wat van hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit hier een bonte specht
Jeezz wat maken die een herrieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Harde leef, neefquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben na mijn 20-urige werkweek altijd helemaal kapot.#burnoutsurvivor
Ik zit pas op 4 uurquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Super klote is dat.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zit elk jaar een groenequote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he. Heb ik hier met de kauwen en eksters die kunnen er ook wat van hoor
Maar bonte hakken gewoon echt hard
Wil gewoon de loterij winnen zodat ik niet hoef te werken
Is dat nou zo veel gevraagd?Hey there sunshine lift my heart
Ik heb op veel fora rond gehangen, maar het note en ban systeem nog nooit eerder meegemaakt eigenlijk.quote:![]()
Ik eerstquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is dat nou zo veel gevraagd?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is dat nou zo veel gevraagd?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hier zitten ook een heleboel vogels, het is een heel getjilpt en gekwetter buiten soms.
Wat wel is dat je dan kan meelezen en inziet hoe zinloos het soms is.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Nootjes ben ik inmiddels wel aan gewend, maar bans vind ik nog steeds wel heftig moet ik zeggen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die hebben we hier ook nog jaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit hier een bonte specht
Jeezz wat maken die een herrieEn ik hoor krekels in de tuin.
![]()
Dat is fijn om naar te luisteren, als je in bed ligtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier zitten ook een heleboel vogels, het een heel getjilpt en gekwetter buiten soms.
Ik heb een jachtvergunning, waar moet ik zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier zitten ook een heleboel vogels, het is een heel getjilpt en gekwetter buiten soms.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Omg the world is saved by loveHey there sunshine lift my heart
In het hoge noordenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een jachtvergunning, waar moet ik zijn?
Hier zitten veel meerkoetjes, die maken in de nacht ook vaak heel veel herrie, als ze weer eens bonje hebben. En futen, eenden en zwanen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dat vind ik in Spanje altijd zo bijzonderquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook nog jaEn ik hoor krekels in de tuin.
Oorverdovend kunnen die krekels daar zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waar moeten ze anders schijtenquote:
Gansepoep, het halve Zuiderpark ligt er vol meequote:
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik in Spanje altijd zo bijzonder
Oorverdovend kunnen die krekels daar zijn
Keer in Italië gehadHey there sunshine lift my heart
Eenden bombarderen hier mijn autoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Hier zitten veel meerkoetjes, die maken in de nacht ook vaak heel veel herrie, als ze weer eens bonje hebben. En futen, eenden en zwanen.![]()
En reigers![]()
Doe ik gewoonquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier zitten ze niet. Genoeg herrie van ander gevogeltequote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit elk jaar een groene
Maar bonte hakken gewoon echt hardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
totdat er onweer op komst is....quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Greysie!
Den haag?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gansepoep, het halve Zuiderpark ligt er vol meeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kraaien kunnen ook veel lawaai maken
Vol in den bakkesquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon terug schijten, dat zal ze lerenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Poepwerpen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon terug schijten, dat zal ze lerenHey there sunshine lift my heart
Laten ze lekker in hun eigen sloot gaan schijtenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eenden bombarderen hier mijn auto![]()
En reigers![]()
Deisyyquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
totdat er onweer op komst is....
Greysie!
Ganzen poepen veel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gansepoep, het halve Zuiderpark ligt er vol mee![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en zachtHey there sunshine lift my heart
Die verbranden heel je grasveld met al dat geschijtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Ik klik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook uit Den Haag.
Bekijk deze YouTube-video
Hoe dan?quote:
Moet er niet aan denken...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier gelukkig niet zo erg, het geluid van de nacht![]()
En (crappy) foto van onze medebewoners.![]()
![]()
Ik kan het iedereen afradenquote:
Daar is de zandbak in de speeltuin tuin nogquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
katten die je tuin als hun kattenbak zien.
Komt Haags ook?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb zuiderpark den haag feestje volgende weekIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Is overal een probleem. In Zutphen hebben ze er al veel weggehaald. Maar volgens mij zitten er weer net zoveelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat voor feessie?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb zuiderpark den haag feestje volgende weekUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is nog smeriger. Moeten ze ook verbieden die beesten los te laten lopenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
katten die je tuin als hun kattenbak zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wasdaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken...
Hier gelukkig niet zo erg, het geluid van de nacht![]()
En (crappy) foto van onze medebewoners.
[ afbeelding ]
DTS feestje
MIET ORGANISEREN!1!!1quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vind zwaluwen kunstenaarsquote:
Ze scheren hier over de vijver
Om water te drinken
Niet?quote:Hey there sunshine lift my heart
Middagje outsidersquote:
Zoontje van vriendin gaat met ons mee. Hij is 14. Vandaar de middag editie.
Van 15 tot 21 uur
Als jij denkt dat ik hier veel praat heb je me nog niet meegemaakt in real LIFE als ik overprikkeld benquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaan we op papier tijd bijhouden als er stiltes vallen?Hey there sunshine lift my heart
* gebrokenglas pakt zijn schriftje tevoorschijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaan we op papier tijd bijhouden als er stiltes vallen?How can I make this topic about me?![]()
Ze maken hun nesten van blubber, best kunstzinnig inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind zwaluwen kunstenaars
Om water te drinken![]()
En maar in de lucht blijven![]()
![]()
Ik vond het altijd schitterend als ze hier een rondje om het huis vlogen wel een hoop herrie. Helaas zijn ze na de renovatie verdwenenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind zwaluwen kunstenaars
Om water te drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi hè die bouwwerkenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze maken hun nesten van blubber, best kunstzinnig inderdaad![]()
En maar in de lucht blijvenhier gelukkig heel veelquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het altijd schitterend als ze hier een rondje om het huis vlogen wel een hoop herrie. Helaas zijn ze na de renovatie verdwenenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wowquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik hier veel praat heb je me nog niet meegemaakt in real LIFE als ik overprikkeld ben![]()
![]()
Wie gaat Ziggy nu weer naar de grond slaan ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vleermuizen zaten hier ook heel veel. Ook allemaal weg na de renovatiequote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooi hè die bouwwerken
[..]
hier gelukkig heel veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer dat ze weg zijn. Geniet er hier ook van als ik in de tuin sta.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het altijd schitterend als ze hier een rondje om het huis vlogen wel een hoop herrie. Helaas zijn ze na de renovatie verdwenen![]()
Ik!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat Ziggy nu weer naar de grond slaan ?
Hahaha maar ook gewoon 1 uur en een kwartier he
Nee, wel organiseren, een miet organiserenquote:
Heb je filmpje gezien. Hij werd wel als eerste aangevallen he. En zijn tas werd afgepaktquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat Ziggy nu weer naar de grond slaan ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Succesquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik!
Hahaha maar ook gewoon 1 uur en een kwartier he
Of eerder sterkte
Wat een over het paard getild ventje is datThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Laat de milieuridders het maar niet horen!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vleermuizen zaten hier ook heel veel. Ook allemaal weg na de renovatieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar sowieso Stuk
Die maakt er altijd wel een leuke show van.
Maar ik ga voor outsiders en darkraver uiteraard
Ow en beetje John West
Kloptquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je filmpje gezien. Hij werd wel als eerste aangevallen he. En zijn tas werd afgepakt
Hij komt uit Zutphen hè
Maar tis echt een schetterbek, grote mond etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker. Hebben er in totaal 5, andere kant van het huis zitten ook nog twee nesten. Huis is blijkbaar goedgekeurdquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooi hè die bouwwerken
[..]
hier gelukkig heel veel![]()
![]()
Ja heel jammer. En het eekhoorntje wat hier altijd in de tuin kwam is ook dood. Aangereden lag hier dood op de wegquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Jammer dat ze weg zijn. Geniet er hier ook van als ik in de tuin sta.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eindelijk fatsoenlijk poepjeHey there sunshine lift my heart
Outsidersquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar sowieso Stuk
Die maakt er altijd wel een leuke show van.
Maar ik ga voor outsiders en darkraver uiteraard
Ow en beetje John West![]()
Samen met Dark raver![]()
Grote blijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Overal worden kasten neer gehangen behalve hier echt heel jammerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Laat de milieuridders het maar niet horen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier worden hele projecten stil gelegd omdat er een duivenkoppeltje aan het broeden isquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal worden kasten neer gehangen behalve hier echt heel jammer
Ja die jongen is totaal van het padje. Hoe hij zich ook laat verbouwen. Het ziet er niet meer uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Hij komt uit Zutphen hè
Maar tis echt een schetterbek, grote mond etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt vreselijkquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die jongen is totaal van het padje. Hoe hij zich ook laat verbouwen. Het ziet er niet meer uit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker sliepequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja er is een tijdlang geen wining hier gesloopt omdat er een marter in zat. Leeg huis. Mochten ze niet slopen. Tot het beestje dood gevonden werd en toen kon er gesloopt wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hier worden hele projecten stil gelegd omdat er een duivenkoppeltje aan het broeden isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was altijd een leuk kereltje hoor. Ik had gitaarles van zijn pa en hij nam die kleine wel eens meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LIEV! Gefeliciteerd trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel jammer. En het eekhoorntje wat hier altijd in de tuin kwam is ook dood. Aangereden lag hier dood op de weg
Deze vrouw he, die wint gewoon DTS ffquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jaaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze vrouw he, die wint gewoon DTS ff
Maar nu ga ik je weer de moeder bolkenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolk ik je lekker terugquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar nu ga ik je weer de moeder bolken
Flesje KY erbijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik bolk 'm richting m'n bed.![]()
![]()
Braaf bolken allemaal!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Rukse!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Braaf bolken allemaal!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trustenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Braaf bolken allemaal!![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Braaf bolken allemaal!
Welterusten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Braaf bolken allemaal!![]()
![]()
![]()
Ja heel sneu. Was zo leuk. Arm beestjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik vond die vaseline van eerder op de avond al zo verdacht, maar hee: proost!ToT maakt weer een entree hoor
quote:
Trustenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga ook maffen voor het weer uit de klauwen loopt hier!Truste!
![]()
![]()
Supernova straksquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Trustenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga ook maffen voor het weer uit de klauwen loopt hier!Truste!
Tikkiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De zon ontploft toch wel over tig miljard jaar?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt minstens 8 zonsmassa's nodig voor een supernova. Oftewel 1.59128 × 1031 kilogram.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
LelkLekker sliepequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, wordt een red giant. Je zou het kunnen zien als een hele trage ontploffing. Ding wordt wel tig keer zo groot.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De zon ontploft toch wel over tig miljard jaar?![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Kun je ook wel een zonsmassa van eten hoor.
Uw ADH vitamine Worst
Dat is de Hollandse versie waar je achteraf geld terugvraagt van iedereenquote:Uw ADH vitamine Worst
En wat komt er na een Red Giant?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, wordt een red giant. Je zou het kunnen zien als een hele trage ontploffing. Ding wordt wel tig keer zo groot.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Dooft langzaam uit en het stof verspreid zich in het universum als een nebula.
Zoals dit:
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog niet helemaalIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: