SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Grow some balls en post gewoon niet meerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En je hebt ook echt geen idee meer wie het is want alle anonieme users krijgen volgens mij hetzelfde userid dus via Mycroft is het 1 grote bak anonieme posts bij elkaar.
Nuja dat is natuurlijk ook het doel van anonimiteit
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Fresh heeft een abo genomen dus waarschijnlijk toch wel heel lang.quote:How can I make this topic about me?![]()
Mooietop6 ga je voor de winst?Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Lapo-hunten
Tot dusver gaat het aardig wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo slecht in nieuwe usernames aan oude koppelen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ben al gelukkig in de liefdequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ook, daarom vind ik dat elke user meer 1 kloon mag hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo slecht in nieuwe usernames aan oude koppelen
Oh haiquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het stikt hier van de kutvliegen, maar geen kut te zien. Typisch weer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik gaf een tijdje terug een abo weg en die zelfde avond kreeg diegene een ban van een maandquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fresh heeft een abo genomen dus waarschijnlijk toch wel heel lang.![]()
Ik nietquote:
De katten knuffelen niet vandaagHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Binnen een paar posts weet ik het vaak wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, daarom vind ik dat elke user meer 1 kloon mag hebben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik niet
De katten knuffelen niet vandaag
Ik heb daar geen radar voor, DTS is dus geen goede plek voor mij.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnen een paar posts weet ik het vaak wel.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: