Dat is de Vlaamse benaming voor Lillequote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:44 schreef Abrikozentaart het volgende:
Wat is Rijssel waar ze op Sporza over hebbben
Precies. Daarom gewoon een rit in lijn zoals deze. Niet zeurenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Langs de andere kant starten met een tijdrit van 40km dan is de lol er ook beetje vanaf
Dat was 100 jaar geleden voor het laatst, geloof ikquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben wel blij dat we niet meer met een proloog starten. Dat vond ik altijd maar een beetje een mongolenetappe eigenlijk. Kan aan mij liggen maar okee
Volgens mij hadden we er in ieder geval 1 die destijds starten bij de Futuroscope of hoe dat ook moch heten bij Parijs.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was 100 jaar geleden voor het laatst, geloof ik
Misschien schatten ze in dat de wind meer invloed gaat hebben dan de bergjes. Zelfs als dit groepje niet groter wordt zou het me verbazen als iemand vandaag 2 punten pakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:46 schreef noodgang het volgende:
Er is een bergtrui op te rapen, je zou zeggen dat je dan op zn minst wel een minuut of vijf strijd mag zijn om mee te zitten
Ik vind dat altijd wel een mooie presentatie van de renners die meedoen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben wel blij dat we niet meer met een proloog starten. Dat vond ik altijd maar een beetje een mongolenetappe eigenlijk. Kan aan mij liggen maar okee
Voor op een weekenddag vind ik het zonde. Maar bv. vrijdagavond een proloog zou nog wel gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Het liefst ook nog een daaltijdrit over kasseien dan? Ruimt lekker opquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Starten met een ploegentijdrit lijkt me ook spektakel
Die man heeft hoogstpersoonlijk 87 % van het huidige Lille bij elkaar gemetseld.quote:
Een gewone tijdrit over de kasseien van Arenberg moet ook wel eens leuk zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het liefst ook nog een daaltijdrit over kasseien dan? Ruimt lekker op
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Klootzak Philipsen niet in zo’n lijst zetten.
Remco vandaag, Primoz maandagquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Primoz, 100 procent
Verder: Gall en Mas
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag net deze meme voorbij komen
je hebt toch maar 1 punt nodig, als je maar de 1ste bent op bergje 1. als er dan 3 man 1 punt pakken, krijgt de 1ste de trui. Of baseren ze het dan op het algemeen klassement?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien schatten ze in dat de wind meer invloed gaat hebben dan de bergjes. Zelfs als dit groepje niet groter wordt zou het me verbazen als iemand vandaag 2 punten pakt.
Maar goed, ik weet er eigenlijk bar weinig van
dat laatstequote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
je hebt toch maar 1 punt nodig, als je maar de 1ste bent op bergje 1. als er dan 3 man 1 punt pakken, krijgt de 1ste de trui. Of baseren ze het dan op het algemeen klassement?
wat aardig dat je dat er nog even bij vermeld...quote:
Hoe vaak heb jij met je leuter tussen de deur gezeten?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:58 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wielrennen. De Tour de France. Is dit nog sport?
Ik zou zeggen doe eens een sprint op je fiets en probeer zo hard mogelijk te rijden, ik schat dat je rond de 42 KM/uur komt, dit soort jongens rijden 3 weken lang gemiddeld 48 KM per uur, is dat sport?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:58 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een goede aero houding scheelt 20%, dus reken maar uitquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Waarom zitten er sommige renners zo laag op de fiets.
ik denk dat hoe hoger je zit, des te meer kracht je in de benen hebt, tenminste zo voelt het bij mijzelf.
Ze zeggen vanwege aero, maar als je in peloton bent, dan maakt dat toch niet uit?
En als je niet in peloton zit? Dan gewoon zadel en stuur lager zetten toch, tijdens het fietsen gewoon.
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Waarom zitten er sommige renners zo laag op de fiets.
ik denk dat hoe hoger je zit, des te meer kracht je in de benen hebt, tenminste zo voelt het bij mijzelf.
Ze zeggen vanwege aero, maar als je in peloton bent, dan maakt dat toch niet uit?
En als je niet in peloton zit? Dan gewoon zadel en stuur lager zetten toch, tijdens het fietsen gewoon.
Dit is een vraag van iemand die er nu al geen zin in heeftquote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Verwacht je morgen niet dezelfde namen in de sprint?"
Deze vraag..
Je moeder, da's pas sport.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:58 schreef Boezeidekoe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |