SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik wil ook wel wat verwijderen van je hoorquote:
Je mag hier ook steeds minder, maar het valt nog mee in vergelijking met andere sites inderdaad.quote:
Wil je deze post verwijderen voor mij dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
I
[..]
Ik wil ook wel wat verwijderen van je hoor
Gezien de twee hoofdpersonen in de TT gok ik de hemel?quote:
Jeetje, dan moetik creatief gaan doenquote:
Iets in AITA maar denk dat ze vielen over het woord bitchquote:
CherryBitchquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets in AITA maar denk dat ze vielen over het woord bitchterwijl ik dat in het algemeen zei, niet tegen een user ofzo. Maar hier mag je iemand gewoon uitmaken voor bitch en dat boeit niemand, dus het woord zal daar wel iets zwaarder vallen.
Volgende keer Karenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets in AITA maar denk dat ze vielen over het woord bitchterwijl ik dat in het algemeen zei, niet tegen een user ofzo. Maar hier mag je iemand gewoon uitmaken voor bitch en dat boeit niemand, dus het woord zal daar wel iets zwaarder vallen.
Neequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je deze post verwijderen voor mij dan?
Waardeloze mod dat je bent. Ik ga een TR zeggenquote:
Weet ik toch schatjequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waardeloze mod dat je bent. Ik ga een TR zeggen![]()
dit is een disclaimer dat deze post in context gezien moet worden en niet al te serieus bedoeld is.
We zien je wel weer na je vakantie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waardeloze mod dat je bent. Ik ga een TR zeggen![]()
dit is een disclaimer dat deze post in context gezien moet worden en niet al te serieus bedoeld is.
Aha, jij was de rellenaar.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die betaald wordt. Lekker.quote:
Zo'n tragisch platform. Zoveel potentie, compleet vernaggeld vanuit de top.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik irriteer me vooral aan dat groeperen van posts en alles, kom er eigenlijk zeldenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n tragisch platform. Zoveel potentie, compleet vernaggeld vanuit de top.
75% bots tegenwoordig.
Ja, FOK! betaalt. Ambar kan mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die betaald wordt. Lekker.
Kan Ambar mee?
Van wie moet dat?quote:
Nee we gaan geen reis naar Zuid-Frankrijk bekostigenquote:
Jo de jong godquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:14 schreef Haags het volgende:
Hardop gelachen.
Van begin tot eind goud@:Wereldgozer
Mimimiquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:29 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dit vind ik leuk @:bomenverzameling @:wereldgozer
Waddeneiland?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee we gaan geen reis naar Zuid-Frankrijk bekostigen
disney dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee we gaan geen reis naar Zuid-Frankrijk bekostigen
Misschien dat na de regen weer iets extra hard is gaan bloeien?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Staat er deze week weer iets specifieks in bloei ofzo, want ik nies en jank me helemaal de moeder.
het zijn de bezorgers, niet de bedrijven...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:47 schreef Modus het volgende:
GodsehoerekutDHL
volgens tracking afgeleverd, geen briefje, geen pakje, niks.
Moet via een andere tracking een sig terugvinden en daar staat 'buren', zonder huisnr of wat.
Aangebeld bij de meest logische buur, was helemaal niet bij haar aangeboden maar het was gewoon weer voor mijn deur gezet en dat had ze gezien en het maar naar binnen gehaald.
kankerkutbedrijven
Ik had eenbriefje met "BLAUWE BAK JE BUREN WAREN OOK NIET THUIS"quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:47 schreef Modus het volgende:
GodsehoerekutDHL
Moet via een andere tracking een sig terugvinden en daar staat 'buren', zonder huisnr of wat.
Aangebeld bij de meest logische buur, was helemaal niet bij haar aangeboden maar het was gewoon weer voor mijn deur gezet en dat had ze gezien en het maar naar binnen gehaald.
kankerkutbedrijven
Whut?quote:
Alle managers die hier iets van zouden moeten weten, weten dat ook dondersgoed.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het zijn de bezorgers, niet de bedrijven...
Oh dacht dat dit een post van Nattekat was.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:47 schreef Modus het volgende:
GodsehoerekutDHL
kankerkutbedrijven
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dacht dat dit een post van Nattekat was.
Is dat met de toen nog door 1 deur kunnende Keizer en Schilder en dat aanhangsel van een Tol ??quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:12 schreef Haags het volgende:
Strandgasten. Mooi programma man @:bomenverzameling
die kunnen niet zoveel want werkdruk te hoog dus moet je elke malloot in dienst nemenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Alle managers die hier iets van zouden moeten weten, weten dat ook dondersgoed.
Ohwquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
Nou ik heb gewoon gezegd dat tijdens hey tweede deel ze hun bek even moesten houden maar dan op een volwassen manier gezegd.
Ik geef de nieuwe Jurassic World een 6/6.5. Wel het slechtste deel.
Dat moet helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
die kunnen niet zoveel want werkdruk te hoog dus moet je elke malloot in dienst nemen
Vonden ze niet heel leuk maar ik vond hun ook niet leuk. En ik heb het gewoon heel netjes gezegd.quote:
moet kuinnen toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Vonden ze niet heel leuk maar ik vond hun ook niet leuk. En ik heb het gewoon heel netjes gezegd.
Nee, die kinderen interesseren me geen kut. Bedoelde de filmquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Vonden ze niet heel leuk maar ik vond hun ook niet leuk. En ik heb het gewoon heel netjes gezegd.
Hoi! Ik ben volgende week in den haag. Groetjes, kusjes kroelquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die kinderen interesseren me geen kut. Bedoelde de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]Oh zo'n game heb ik wel eens gespeeld. Ga hem toch kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik zie dat 28 days en 28 weeks later op pathe thuis staan, ook leuk...
wilde @CherryLips die niet zien nog?
28 Weeks Later staat ook op HBO of Netflix.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
wilde @:cherrylips die niet zien nog?
Kijk dan:quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk dan:ben je niet gewoon naar een nieuwe versie van aliens gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha neequote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ben je niet gewoon naar een nieuwe versie van aliens gegaan?
Ik kon wel zien dat er hier weer een vlinder vermoord is toen ik weg was. 👀quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kon wel zien dat er hier weer een vlinder vermoord is toen ik weg was. 👀
28 days heb ik met veel pijn en moeite gekeken vorige weekquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
Hedzilla.quote:
Ik wilde vragen waarom veel pijn en moeite, maar dat was natuurlijk dat gekut met de chromecastquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
28 days heb ik met veel pijn en moeite gekeken vorige week
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:11 schreef Ama het volgende:
Oh handig dit, er valt iemand tegen mij aan in slaap.gewoon opzij yeetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Heel slecht dit. Ik werk met mensen met verstandelijke beperking en autisme en geloof me dit is niet leuk. Deze mensen kunnen hierom heel erg escaleren met alle gevolgen van dien. Ik weet niet wie dit verzonnen heeft om voor de zomervakantie deze rommel in de winkel te leggen maar je bent een enorme sukkel
quote:BE-LA-CHE-LIJK!!! Ooit was het eind zomervakantie en dat is al van de zotten. Speciale, gezellige moment wordt echt compleet verpest zo
quote:Idioot, het was zo leuk altijd om er echt naar uit te kijken om maar een korte bepaalde periode van Sinterklaas lekkers te genieten. Nu is er helemaal geen klap meer aan. Jumobo heeft gewoon aandacht nodig en daarom doen ze dit.
Die zijn geloof ik wel op inmiddels, heb nog wel een zak paaseitjes liggenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog een zak van vorig jaar liggen.
Pffffquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, bij jou in Drenthe
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)-d/1160911382740272/
Die reacties er ook onder
[..]
[..]
[..]
m dan te horen dat ie gewoon op Pathé thuis staat waar ik nog codes voor heb is dan wel zuur.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde vragen waarom veel pijn en moeite, maar dat was natuurlijk dat gekut met de chromecast
Gewoon zeggen dat je dat niet hebt gehoord omdat er een vlieg in je oor zatquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:49 schreef CherryLips het volgende:
O
[..]
m dan te horen dat ie gewoon op Pathé thuis staat waar ik nog codes voor heb is dan wel zuur.
nicequote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
sorry hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:49 schreef CherryLips het volgende:
O
[..]
m dan te horen dat ie gewoon op Pathé thuis staat waar ik nog codes voor heb is dan wel zuur.
Sorry, kennen wij elkaar?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben volgende week in den haag. Groetjes, kusjes kroel
Die reacties zijn ook echt royal sadness.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Als je boos kan worden omdat een winkel snoepgoed verkoopt is wel een teken dat je een goed leven hebt maar eigenlijk niet wilt...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die reacties zijn ook echt royal sadness.
Ik ga escaleren jongequote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
*backs away slowly without making direct eye contact...quote:
Alsof autistjes oogcontact maken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*backs away slowly without making direct eye contact...
Ik vond die reactie over autisme het 'ergste'. Alsof alles dan ineens veranderd moet worden, zo staat het er.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je boos kan worden omdat een winkel snoepgoed verkoopt is wel een teken dat je een goed leven hebt maar eigenlijk niet wilt...
Nee die staan zich druk te maken over de sinterklaas die staat afgebeeld op een bak met kruidnoten bij een jumbo in Drenthequote:
Ik doe dat wel somsquote:
Das helaas normaal tegenwoordig...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond die reactie over autisme het 'ergste'. Alsof alles dan ineens veranderd moet worden, zo staat het er.
[..]
Kijk dan:NopezillaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou was ik er na de eerste Jurassic World al klaar mee. Tegen beter weten in mezelf nog door de tweede heen gewerkt. Ik was al niet van plan om naar de derde te gaan, maar nu ben ik blij dat ik het niet eens overwogen heb.🐙
Nou zit Drenthe sowieso op het spectrum hequote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die staan zich druk te maken over de sinterklaas die staat afgebeeld op een bak met kruidnoten bij een jumbo in Drenthe
Dat zeg ik:quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die staan zich druk te maken over de sinterklaas die staat afgebeeld op een bak met kruidnoten bij een jumbo in Drenthe
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik ben flink lang onder de radar gevlogen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe dat wel soms
[..]
Das helaas normaal tegenwoordig...
Ook wel bijzonder dat het de mensen zijn die daar escaleren, doorgaans zijn het situaties die escalerenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou zit Drenthe sowieso op het spectrum he
Dit escaleert helemaal uit de handquote:
De laatste keer dat iemand te vroeg kwam met pepernoten in Drenthe begroeven ze die onder een grote zware stapel stenen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel bijzonder dat het de mensen zijn die daar escaleren, doorgaans zijn het situaties die escaleren
Ik vind het vooral irritant dat het "verstandelijk beperkt en autist" zo bijeengetrokken wordt. Da's nie automagisch een feit he.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond die reactie over autisme het 'ergste'. Alsof alles dan ineens veranderd moet worden, zo staat het er.
Ik vond deze dino ook echt niet eng omdat het zo verschrikkelijk nep eruit zag.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nopezilla
Nou was ik er na de eerste Jurassic World al klaar mee. Tegen beter weten in mezelf nog door de tweede heen gewerkt. Ik was al niet van plan om naar de derde te gaan, maar nu ben ik blij dat ik het niet eens overwogen heb.
Ja dat werd hun bedquote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand te vroeg kwam met pepernoten in Drenthe begroeven ze die onder een grote zware stapel stenen.
Nee, maar hij werkt ermee dus is het zo!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat het "verstandelijk beperkt en autist" zo bijeengetrokken wordt. Da's nie automagisch een feit he.
Ja maak er dan 'verstandelijk autist' of 'beperkt autist' van ofzoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat het "verstandelijk beperkt en autist" zo bijeengetrokken wordt. Da's nie automagisch een feit he.
Of Fokker.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maak er dan 'verstandelijk autist' of 'beperkt autist' van ofzo
Wel FOK!ker dan he, anders denken ze weer dat ze een vliegtuig zijnquote:
Ik vond de special effects van het vorige deel al matig. Dat het eerste deel uit 1993 er beter uitzag, is toch idioot.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond deze dino ook echt niet eng omdat het zo verschrikkelijk nep eruit zag.
Alle vliegtuigmensen weer van hun apropos.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel FOK!ker dan he, anders denken ze weer dat ze een vliegtuig zijn
Was ook deels CGI en deels animatronic.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de special effects van het vorige deel al matig. Dat het eerste deel uit 1993 er beter uitzag, is toch idioot.
Nu heb ik wel zo'n donkerbruin vermoeden aan welke kant van de iq normaalverdeling de gemiddelde pepernotenreller op facebook valt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is tegenwoordig zeker te veel moeite.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ook deels CGI en deels animatronic.
De min-kant.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu heb ik wel zo'n donkerbruin vermoeden aan welke kant van de iq normaalverdeling de gemiddelde pepernotenreller op facebook valt.
Yup.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is tegenwoordig zeker te veel moeite.
Kamertemperatuur.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu heb ik wel zo'n donkerbruin vermoeden aan welke kant van de iq normaalverdeling de gemiddelde pepernotenreller op facebook valt.
Kost geld, ze willen voor zo min mogelijk centjes een populaire franchise helemaal uitmelkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is tegenwoordig zeker te veel moeite.
Gewoon die producten het hele jaar door beschikbaar hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De Jumbo zou dan ook tijdens Kerst moeten adverteren met Paaseitjes. En na Pinksteren met kerstkransjes. Gewoon omdat het kan.
Dan wel die tijdens een koudegolf met alle ramen open en een kapotte CVquote:
[..]
Kijk dan:Ziet er meer uit als zo'n wezen uit Alien vs Predator.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
It's a gift, a regional gift.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel bijzonder dat het de mensen zijn die daar escaleren, doorgaans zijn het situaties die escaleren
Ja dat zocht ik! Iedereen zei Aliens maar ik zat met dit in mijn hoofd ja maar kwam er niet helemaal op.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als zo'n wezen uit Alien vs Predator.
Huhquote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga helemaal uit de klauwen escaleren.
Godver, nu ga ik ook escaleren.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel FOK!ker dan he, anders denken ze weer dat ze een vliegtuig zijn
Ook geen traplift?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga mezelf ook naar bed escaleren. Of ja, ik loop de trap op, ik heb geen lift
Bonne nuitquote:
Had ik laatst ook, heb wel mijn geld terug gekregenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:47 schreef Modus het volgende:
GodsehoerekutDHL
kankerkutbedrijven
die staat netjes waar het moet staanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Matig, wel je lego opgeruimd gisteren?
Mooi daarquote:
Gewoon niet in de ghetto wonen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, heb wel mijn geld terug gekregen
Die lui zetten hem gewoon voor de deur. Iedereen kan het mee jatten
Er hoeft er maar één langs te lopen die niet daar woont. Er loopt genoeg tuig op straatquote:
ZOu daar ook wel willen staanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Prima locatie voor een FA douchegel reclame
Zoals in een Fa reclame?quote:
Nou nee zonder camera, maar gewoon lekker onder dat koele water staanquote:
Broek op de muur!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:10 schreef CherryLips het volgende:
Broek komt maandag
Maar dan ben ik er niet dus hopelijk kan het in de brievenbus.
In een FA reclame?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee zonder camera, maar gewoon lekker onder dat koele water staan
Ohwquote:
Beetje door die gleuf proppen heb je zo,n hippe broek met een scheur erinquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:10 schreef CherryLips het volgende:
Broek komt maandag
Maar dan ben ik er niet dus hopelijk kan het in de brievenbus.
waarom?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:11 schreef Karzai het volgende:
Jongens geen daklozenkrantje meer kopen anders draai je de bak in
Daklozen zijn toch niet altijd illegaal?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:11 schreef Karzai het volgende:
Jongens geen daklozenkrantje meer kopen anders draai je de bak in
ik neem geen risico meerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daklozen zijn toch niet altijd illegaal?
Wat dacht je van, dan neem je je escalerend autistische verstandelijk gehandicapte NIET mee de supermarkt in?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Maar die heb ik al, daarom wilde ik een nieuwequote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Beetje door die gleuf proppen heb je zo,n hippe broek met een scheur erin
Een nieuwe gleuf?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die heb ik al, daarom wilde ik een nieuwe
Nee deze danquote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van, dan neem je je escalerend autistische verstandelijk gehandicapte NIET mee de supermarkt in?Is dat een idee of niet?
Zijn die kinderen achterlijk?quote:Vooral de foto van Sinterklaas moet weg. Hoe verwarrend is dit voor kinderen. Mijn kinderen zijn eindelijk gestopt met Sinterklaas liedjes zingen.
Grote kans.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee deze dan
[..]
Zijn die kinderen achterlijk?
Verstandelijk geëscaleerdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee deze dan
[..]
Kennelijk die moeder welquote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee deze dan
[..]
Ja, die afweging was ik ook aan het maken. Het is binnen nog wel warm genoeg voor een korte broek, maar ik ga ook fietsen en wandelen etc. Lastig!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het wordt de hele dag niet beter dan dit qua wer. Dan kan ik eigenlijk wel een lange broek aan gaan doen ook
Ja joh allangquote:
De eerste maanden slaap je gewoon slecht als je een kleine hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond iets na 7 uur naast mijn bed en om half 8 te rennen op het losloopveldje omdat hij wilde spelen.
Hondenmama zijn is zo leuk, je krijgt er zoveel voor terug. Maar geen slaap, vooral geen slaap.
Temperatuur is hoog genoeg voor een korte broek als je buiten actief gaat zijn. Als je het koud krijgt beweeg je niet intensief genoeg.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die afweging was ik ook aan het maken. Het is binnen nog wel warm genoeg voor een korte broek, maar ik ga ook fietsen en wandelen etc. Lastig!
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond iets na 7 uur naast mijn bed en om half 8 te rennen op het losloopveldje omdat hij wilde spelen.
Hondenmama zijn is zo leuk, je krijgt er zoveel voor terug. Maar geen slaap, vooral geen slaap.
Hij groeit niet meer, blijft altijd een kleinequote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
De eerste maanden slaap je gewoon slecht als je een kleine hebt.
Dit ja, gewoon die benen een beetje aan het werk zettenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Temperatuur is hoog genoeg voor een korte broek als je buiten actief gaat zijn. Als je het koud krijgt beweeg je niet intensief genoeg.
M'n vriendin fietst niet hard genoeg daarvoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Temperatuur is hoog genoeg voor een korte broek als je buiten actief gaat zijn. Als je het koud krijgt beweeg je niet intensief genoeg.
Dan is het gedaan met je slaap dus.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij groeit niet meer, blijft altijd een kleine
Misschien tot de winter omdat hij dan minder zin heeftquote:
Huehue gaat hier echt te ver, maar het kwam wel in me op.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien tot de winter omdat hij dan minder zin heeft
Fles gaat wel in korte broek hoor, let maar op.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:44 schreef Karzai het volgende:
mja beetje hollandse vent heeft vandaag ook de korte broek aan heur
Oh hier niet volgens mij. Zon schijnt alleen niet maar dat vind ik helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:38 schreef mschol het volgende:
zie dat er hoop regen aankomt.. ga me maar even snel aankleden en wat boodschappen halen, hopelijk voor het losbarst
Hmm, ja, ik moet ook nog.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Boodschappen doen op zaterdag.
Even Fleshen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Fles gaat wel in korte broek hoor, let maar op.
Dus jouw vriendin bepaalt het tempo?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
M'n vriendin fietst niet hard genoeg daarvoor.
Laat ik het zo zeggen. Vier de rij, kassa erbij is er niet meer bij.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin bepaalt het tempo?
Gelukkig heeft de Dirk flink wat zelfscankassa's, maar je kunt niet lekker doorlopen in de winkel op zaterdag. Staan overal mensen te treuzelen bij de schappen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Vier de rij, kassa erbij is er niet meer bij.
Zo hoort het.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]Mevrouw rijdt precies zo hard als waar ze zin in heeft en ik mag me aanpassen.
ik heb er gelukkig meer dan 1quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:53 schreef Karzai het volgende:
die van mij zit in de was, dus ik heb wel lange pijpen vandaag
Dus eerst vragen of ze hier legaal zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daklozen zijn toch niet altijd illegaal?
Korte broeken zijn voor schooljongetjes en de sportschoolquote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:44 schreef Karzai het volgende:
mja beetje hollandse vent heeft vandaag ook de korte broek aan heur
Of jij rijdt ook gewoon je eigen tempo en je ziet haar wel weer een keer op plats van bestemming.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]Mevrouw rijdt precies zo hard als waar ze zin in heeft en ik mag me aanpassen.
dat was toch al weg?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
ik probeer de wasmachine weer nadat het piepschuim weg is
werkte het niet zoals zij hem geïnstalleerd hadden met al dat plastic er nog om?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
ik probeer de wasmachine weer nadat het piepschuim weg is
ontvrienden die handelquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook fijn als je met iemand om 10 uur had afgesproken de persoon een uur geleden zei ik kom eraan en er nog steeds niet is
Dat is wel vervelend.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook fijn als je met iemand om 10 uur had afgesproken de persoon een uur geleden zei ik kom eraan en er nog steeds niet is
Nou de man die de afvoer had aangelegd is geen wasmachine specialist en denk dat die het te zwaar vond dus zo heeft gelaten :pquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
werkte het niet zoals zij hem geïnstalleerd hadden met al dat plastic er nog om?
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
volgende keer dan even goed navragen welke specialisaties een hulpje van de huurbaas heeftquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou de man die de afvoer had aangelegd is geen wasmachine specialist en denk dat die het te zwaar vond dus zo heeft gelaten :p
Deze heb ik zelf gevondenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgende keer dan even goed navragen welke specialisaties een hulpje van de huurbaas heeft
tumbleweedquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Hoe heet zo'n balletje droog gras wt je altijd zo in de woestijn voorbij ziet rollen in het engels?
Nee hoor, met lange broek de stad in geweest. Sokken gehaald, en een nieuwe ovenwant. En een flesje wijn want dat hebben ze ook bij de HEMA. Voor bij de TOUR natuurlijk. Staat "Ventoux" op dus dan moet het goed zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Fles gaat wel in korte broek hoor, let maar op.
Ik vroeg me al af waar de zon was. Maar die is dus bij jou.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb goed gefrituurd op het strand vandaag
Hier hebben we geen daklozen. Zie ze alleen als ik in Leiden ben. Dus een non-issue voor mijn dagelijks leven.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus eerst vragen of ze hier legaal zijn.
watjequote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Korte broeken zijn voor schooljongetjes en de sportschool
Samen een stuk fietsen wordt dan wel minder gezellig.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of jij rijdt ook gewoon je eigen tempo en je ziet haar wel weer een keer op plats van bestemming.
Wanneer begint dat tourgedoe eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, met lange broek de stad in geweest. Sokken gehaald, en een nieuwe ovenwant. En een flesje wijn want dat hebben ze ook bij de HEMA. Voor bij de TOUR natuurlijk. Staat "Ventoux" op dus dan moet het goed zijn lijkt me.
Of juist een bikkel om met warm weer een lange broek te dragen...quote:
he bah gezelligheid.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Samen een stuk fietsen wordt dan wel minder gezellig.
Vandaag. Start in Rijsel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer begint dat tourgedoe eigenlijk?
12:50 op NPO1quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer begint dat tourgedoe eigenlijk?
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een gewetensvraagje. Als jullie een ovenwant gaan kopen, hoe ver in de toekomst denk je dan?![]()
[ afbeelding ]
Denk dat je met 6 wel even vooruit kunt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een gewetensvraagje. Als jullie een ovenwant gaan kopen, hoe ver in de toekomst denk je dan?![]()
[ afbeelding ]
ik denk vooral over hoe goed of slecht die is.. een goeie doe ik langer mee dan 10 slechtequote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
PINDAROTSJES @EttovanBelgiequote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:51 schreef Karzai het volgende:
ik heb inspiratie nodig voor mijn boodschappenlijstje
een worst-kaas scenario?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:51 schreef Karzai het volgende:
ik heb inspiratie nodig voor mijn boodschappenlijstje
Ding heet uni dus waarschijnlijk krijg je uiteindelijk maar 3 paar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk vooral over hoe goed of slecht die is.. een goeie doe ik langer mee dan 10 slechte
maar zo'n aanbieding is lekker makkelijk voor de massa
klopt, ovenwanten gaan per stuk, niet per 2quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ding heet uni dus waarschijnlijk krijg je uiteindelijk maar 3 paar.
Lolquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |