SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik wil ook wel wat verwijderen van je hoorquote:
Je mag hier ook steeds minder, maar het valt nog mee in vergelijking met andere sites inderdaad.quote:
Wil je deze post verwijderen voor mij dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
I
[..]
Ik wil ook wel wat verwijderen van je hoor
Gezien de twee hoofdpersonen in de TT gok ik de hemel?quote:
Jeetje, dan moetik creatief gaan doenquote:
Iets in AITA maar denk dat ze vielen over het woord bitchquote:
CherryBitchquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets in AITA maar denk dat ze vielen over het woord bitchterwijl ik dat in het algemeen zei, niet tegen een user ofzo. Maar hier mag je iemand gewoon uitmaken voor bitch en dat boeit niemand, dus het woord zal daar wel iets zwaarder vallen.
Volgende keer Karenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets in AITA maar denk dat ze vielen over het woord bitchterwijl ik dat in het algemeen zei, niet tegen een user ofzo. Maar hier mag je iemand gewoon uitmaken voor bitch en dat boeit niemand, dus het woord zal daar wel iets zwaarder vallen.
Neequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je deze post verwijderen voor mij dan?
Waardeloze mod dat je bent. Ik ga een TR zeggenquote:
Weet ik toch schatjequote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waardeloze mod dat je bent. Ik ga een TR zeggen![]()
dit is een disclaimer dat deze post in context gezien moet worden en niet al te serieus bedoeld is.
We zien je wel weer na je vakantie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waardeloze mod dat je bent. Ik ga een TR zeggen![]()
dit is een disclaimer dat deze post in context gezien moet worden en niet al te serieus bedoeld is.
Aha, jij was de rellenaar.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die betaald wordt. Lekker.quote:
Zo'n tragisch platform. Zoveel potentie, compleet vernaggeld vanuit de top.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik irriteer me vooral aan dat groeperen van posts en alles, kom er eigenlijk zeldenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n tragisch platform. Zoveel potentie, compleet vernaggeld vanuit de top.
75% bots tegenwoordig.
Ja, FOK! betaalt. Ambar kan mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die betaald wordt. Lekker.
Kan Ambar mee?
Van wie moet dat?quote:
Nee we gaan geen reis naar Zuid-Frankrijk bekostigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |