abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 4 juli 2025 @ 16:41:46 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218120803
Hallo, het is je boy onlogisch hier.

Ik heb vorige maand een Nuki slim slot aangeschaft. Harstikke blij mee. Daar heb ik ook een keypad 2.0 bijgekocht. Super handig, kind kan met de vingerafdruk naar binnen _O_ #nooitmeerophoevenstaan

Echter, nou werd het 2 weken geleden erg heet in de voortuin en nu is het hele circus gesmolten aan de binnenkant, duracel batterijen en de pcb. De service van Nuki is goed en waardeloos tegelijk. Goed omdat ze me kosteloos een nieuw product op gaan sturen, waardeloos omdat ze niet echt met oplossingen komen op mijn vragen.

Mijn vragen zijn o.a.

• Het apparaat moet tussen -20 en +70 graden celsius werken. 2 weken geleden was het zo'n 33 graden toen dat ding van binnenuit smolt.
• Ik ben vast niet de enige die dit ding in een hete voortuin gebruikt, kwam mijn product uit een slechte batch?

Het laatste antwoord dat ik van ze heb (op mijn vraag hoe preventieve acties eruit kunnen zien) 'ja gebruik maar een ander soort batterij'. Nou ja, dat gaan we dan maar doen. Er werd duracell bijgeleverd, ik stap wel even over op Varta of zo.

Nu is het binnen in dat ding wel warmer geworden dan 70 graden, anders smelt het circus niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat de combinatie van mijn voortuin (volledig betegeld), het zwarte apparaat zelf (zwart trekt warmte aan) en de 33 graden van de zon die vanaf 15:00 tot 19:30 vol op de voordeur staat, de oorzaak is.

Nu krijg ik zoals gezegd zo'n ding opnieuw geleverd van Nuki. Echter vermoed ik dat hetzelfde weer gaat gebeuren op een warme dag. Eigenlijk ben ik opzoek naar een soort van afdakje waar ik dat keypad + mijn nieuwe ring deurbel onder kan hangen, zodat hij niet direct in de zon hangt. Zeg maar een soort afdakje zoals je bij deuren ziet maar dan in het klein. Even wat gegoogle op een dergelijk dingetje levert niet het gewenste resultaat op.

Kennen jullie zoiets? Of hebben jullie tips/suggesties?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_218120906
Dat lijkt toch niet zoooooo moeilijk te maken? Misschien met hout?
  vrijdag 4 juli 2025 @ 17:00:49 #3
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_218120976
Er zijn 3d geprinte cases beschikbaar. Ik zie zo snel geen case waarvan het dakje groot zat is, maar je zou een case op maat kunnen laten printen (daar zijn websites voor, vol met amateurs die blij zijn als ze wat te printen hebben).

Puur als een idee.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_218153672
Kan je niet gewoon een kek vogelhuisje kopen en een gat in de zijkant zagen o.i.d?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')