SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:
quote:
* TheStigsDutchCousin kijkt eens rondquote:
Ik heb geen zin.quote:
Omdat hij z'n vakantie al eerder heeft gehad?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
Alleen Fles krijgt een bonus, dat is duidelijk.
Hij is gewoon hard aan het werk terwijl jij een beetje aan het flierefluiten bent.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat hij z'n vakantie al eerder heeft gehad?
Ik denk ik curryquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Moet straks boodschappen doen.
Spinaziequiche met een salade.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
geen idee, misschien maar wel wat gezondsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
dat valt dus af..quote:
Iets makkelijks want moet tegen 18:00 naar de bios fietsen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik was hard aan het werk toen hij op z'n luie rest zat. Je bent wel een slechte werkgever hoor, als je je zo laat leiden door een enkele momentopname.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij is gewoon hard aan het werk terwijl jij een beetje aan het flierefluiten bent.
je gaat met @DeZwabber naar de bios?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Iets makkelijks want moet tegen 18:00 naar de bios fietsen.
Is goed, ik doe meequote:
Nee, dat is juist goed. Dat houdt iedereen scherp. Musk is een hele goede werkgever en die doet ook allerlei random dingen met z'n werknemers.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was hard aan het werk toen hij op z'n luie rest zat. Je bent wel een slechte werkgever hoor, als je je zo laat leiden door een enkele momentopname.
Ik ben wel braaf mijn geplande werkzaamheden aan het doenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is juist goed. Dat houdt iedereen scherp. Musk is een hele goede werkgever en die doet ook allerlei random dingen met z'n werknemers.
Aanzetten vind ik altijd prima, maar vervolgens moet je dingen gaan ophangen en opvouwen en strijken en opruimen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel braaf mijn geplande werkzaamheden aan het doen
Heb al de wasmachine aangezet, bakbroodmachine aangezet, robotstofzuiger aangezet, tuinstoel buiten gezet, thee gezet.. en nu op se tuinstoel zitten, de thee opdrinken en wachten tot de apparaten klaar zijn.
Ben al heul productief vandaag
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is juist goed. Dat houdt iedereen scherp. Musk is een hele goede werkgever en die doet ook allerlei random dingen met z'n werknemers.
Ja het aanzetten vind ik ook niet erg. Maar dan besef ik ineens dat het wasrekje nog vol hangt etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aanzetten vind ik altijd prima, maar vervolgens moet je dingen gaan ophangen en opvouwen en strijken en opruimen.
Oja, goeie, ik moest mijn vaatwasser draaien deze ochtend.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef mschol het volgende:
ohja, goeie, kan wasmachine wel eff vullen en aanzetten
daarom heb ik 2 wasmanden.. kan ik alles van het rekje zo hop in de mand met schone dingen gooien..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het aanzetten vind ik ook niet erg. Maar dan besef ik ineens dat het wasrekje nog vol hangt etc.
hoezo 'deze ochtend' ?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, goeie, ik moest mijn vaatwasser draaien deze ochtend.
*kijkt naar tijd
Kut
En waar heb je dan een kledingkast voor?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom heb ik 2 wasmanden.. kan ik alles van het rekje zo hop in de mand met schone dingen gooien..
Robbie rijdt vanzelf weer terug naar zijn oplaadstation, dat scheeltquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aanzetten vind ik altijd prima, maar vervolgens moet je dingen gaan ophangen en opvouwen en strijken en opruimen.
Ah ja duh.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
voor alle kleding die ik niet draag natuurlijk
Oeh, vers brood.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Robbie rijdt vanzelf weer terug naar zijn oplaadstation, dat scheelt
Moet ik alleen straks de was ophangen en het brood uit de bakbroodmachine halen
En daarna het brood snijden zodat ik het straks kan opeten
Zie je wel, drukke dag @:recce
Was van het rek halen doe ik pas als ik of het wasrek of het wasgoed zelf nodig hebquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het aanzetten vind ik ook niet erg. Maar dan besef ik ineens dat het wasrekje nog vol hangt etc.
oeh, lunch wordt verzorgd door essiequote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh bewaar dan ook even een stukje voor mij. Dan stap ik ook op de fiets nu.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, vers brood.
Ik ben op de fiets, dus het duurt wel wat lang voor ik er ben.
Fiets in de trein een optie?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, vers brood.
Ja maar in het geval van het eerste is het weer zoveel werk want dan moet je ook weer nieuwe ophangen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was van het rek halen doe ik pas als ik of het wasrek of het wasgoed zelf nodig heb
Wie niet Zwaagt die niet wint.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, vers brood.
Vandaag niet, want er hing beddengoed op en heb gister bed verschoond. Dus lege wasrekken vandaagquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar in het geval van het eerste is het weer zoveel werk want dan moet je ook weer nieuwe ophangen.
Denk dat de trein ansich wel meer energie gebruikt, maar daar heb jij persoonlijk niet direct zoveel last vanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Weet eigenlijk niet of het daadwerkelijk zoveel snéller is, maar kost wel een bak minder energie.
Ik moest even denken wat de relevantie was, maar handdoeken waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet 60 graden was aanzetten, maar ik was nog aan het bedenken of ik Ambar voor die tijd niet even onder de douche moest gooien
welke film dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Als ik maar wel over 7.5 uur terug ben want heb al betaald voor de bios.
ik zou niet gooienquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet 60 graden was aanzetten, maar ik was nog aan het bedenken of ik Ambar voor die tijd niet even onder de douche moest gooien
Wel flink doortrappen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Als ik maar wel over 7.5 uur terug ben want heb al betaald voor de bios.
Bang dat de schilders jatten of dat de schilders iemand naar binnen laten gaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:19 schreef mschol het volgende:
ik kan niet weg, ze zijn aan het schilderen aan de voorkant en deur moet open zijn
Jupsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest even denken wat de relevantie was, maar handdoeken waarschijnlijk.
Ding verandert na draaien toch gewoon in een schone vaat-kast?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik na lunch in de auto stap met al mijn kampeerzooi.
oh.. sterkte ermeequote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja en volgens mij moet er weer wat lucht in mijn banden bij dus trapt extra zwaar.quote:
Natte vaat 2 dagen in een afgesloten ruimte laten staan, wat kan er mogelijk mis gaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ding verandert na draaien toch gewoon in een schone vaat-kast?
als je deur nou automagisch open zou gaan, kan het wel primaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Natte vaat 2 dagen in een afgesloten ruimte laten staan, wat kan er mogelijk mis gaan?
Dat doet die van mij iddquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als je deur nou automagisch open zou gaan, kan het wel prima
Oh, dus je hebt een paupervaatwasser?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Natte vaat 2 dagen in een afgesloten ruimte laten staan, wat kan er mogelijk mis gaan?
#ZwareLeefquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:25 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een probleem
Ik wil nog een kopje T maar dan moet ik opstaan en T ZZ
Oei, kip - ei problematiek.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:25 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een probleem
Ik wil nog een kopje T maar dan moet ik opstaan en T ZZ
Jaquote:
Oh dat lijkt me ook wel geweldig. Maar goed ik heb net sinds vorig jaar een nieuwe koelkast dus de komende 10 jaar ofzo moet ik het daar maar mee doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:26 schreef mschol het volgende:
net zoals dat ik een oude inbouw koelkast heb.. zou wel een amerikaan willen met water en ijsblokjes dispenser
Ik wil vooral van de inbouw af, maar blijkbaar hebben ze een niet-courante maat gekozen bij het bouwen van de keuken, dus weinig keuze met wat er past.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:26 schreef mschol het volgende:
net zoals dat ik een oude inbouw koelkast heb.. zou wel een amerikaan willen met water en ijsblokjes dispenser
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als je deur nou automagisch open zou gaan, kan het wel prima
Ik heb maar 150 grquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Fietsen we daarna door voor een shoarma meet bij @:cherrylips
Geen idee hoe oud mijn koelkast is, maar ik woon hier ruim 12 jaarquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel geweldig. Maar goed ik heb net sinds vorig jaar een nieuwe koelkast dus de komende 10 jaar ofzo moet ik het daar maar mee doen.
Gezien de gemiddelde reacties hier op vegan, had je het "maar 150 gr" wel weg kunnen laten, hahaa.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar 150 grEn het is vegan.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Logisch.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een blauwe keuken
Dus toen ik vorig jaar een nieuwe koelvriescombi moest heb ik een blauwe gekocht
Hier dus ookquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil vooral van de inbouw af, maar blijkbaar hebben ze een niet-courante maat gekozen bij het bouwen van de keuken, dus weinig keuze met wat er past.
hadden mn ouders vroeger.. ideaalquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel geweldig. Maar goed ik heb net sinds vorig jaar een nieuwe koelkast dus de komende 10 jaar ofzo moet ik het daar maar mee doen.
Het is ook niet zo dat we 'm makkelijk ergens anders neer kunnen zetten, beetje kut.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier dus ookMensen die niet vooruit denken. 'Niet ons probleem yolo'
Mijn moeder moest lachenquote:
Is er iemand die je tegenhoudt?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin om dat hele balkon vol te tyfen met lavendel en vlinderstruiken.
Timon en Pumbaa-vibes.quote:
jeetje, wat doe je jezelf aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat veel?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, wat doe je jezelf aan.
Niks tegen dat vean overigens. die smaakt best goed, maar 150 gram..
Tsk, het is gianni.quote:
Mijn witte vlinderstruik/parasol staat nog niet in bloei, maar krijgt wel overal bloemkoppenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
M'n roze vlinderstruiken hebben al bloemen. Hopelijk heeft de paarse al die luizen een beetje overleefd.
Ik doe er nog een hele paprika doorheen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, het is gianni.
Holle kies-werk.
verpest het nou nietquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe er nog een hele paprika doorheen.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe er nog een hele paprika doorheen.
Jij krijgt ook een bonus!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn de blaadjes nog een beetje oké?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
M'n roze vlinderstruiken hebben al bloemen. Hopelijk heeft de paarse al die luizen een beetje overleefd.
Sommige werden geel en zijn eraf gevallen, sommige blaadjes hebben rare vlekken. Maar de nieuwe toppen zien er goed uit.quote:
WEER vakantie??quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin zijn de blaadjes van de vlinderstruiken misvormd door de luizen. Die struiken krijgen ook rare kleine toortsen helaas.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige werden geel en zijn eraf gevallen, sommige blaadjes hebben rare vlekken. Maar de nieuwe toppen zien er goed uit.
De kamperfoelie is ook bezig met een inhaalslag, die zat ook helemaal onder.
Kun je even twee dingen noemen die je de laatste week hebt gedaan waaruit blijkt dat je onmisbaar bent als werknemer?quote:
Ik ben de key persoon in alles belangrijke projecten op werk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je even twee dingen noemen die je de laatste week hebt gedaan waaruit blijkt dat je onmisbaar bent als werknemer?
Mooi, dan ben je onmisbaar en hoeven we je niet zoveel salaris te betalen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben de key persoon in alles belangrijke projecten op werk.
Beetje gerimpeld en hobbelig? Dat hebben die van mij ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin zijn de blaadjes van de vlinderstruiken misvormd door de luizen. Die struiken krijgen ook rare kleine toortsen helaas.
Yups. Volgens mij zijn de luizen nu wel weg en er zitten nu lieveheersbeestjes op, dus het lijkt de goede kant op te gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje gerimpeld en hobbelig? Dat hebben die van mij ook.
Ja die kleine in de voortuin bij mij ookquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die luizen waren ineens weg ja. Ik wilde nog lieveheersbeestjes kopen maar dat was al niet meer nodig.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Volgens mij zijn de luizen nu wel weg en er zitten nu lieveheersbeestjes op, dus het lijkt de goede kant op te gaan.
Ik kocht ze ook met name omdat de helleborussen het erg zwaar hadden onder de luizenplaag. De vlinderstruik overleeft het welquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die luizen waren ineens weg ja. Ik wilde nog lieveheersbeestjes kopen maar dat was al niet meer nodig.
Komt het wel op neer jaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je onmisbaar en hoeven we je niet zoveel salaris te betalen.
M'n ouders hebben ook een hele grote vlinderstruik en die had er ook minder last van.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kocht ze ook met name omdat de helleborussen het erg zwaar hadden onder de luizenplaag. De vlinderstruik overleeft het wel
Die in de voortuin kwamen uiteindelijk vanzelf lieveheersbeestjes op af
Ja die grote zijn gewoon wat sterker denk jkquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben ook een hele grote vlinderstruik en die had er ook minder last van.
Ja, ik zit heerlijk buitenquote:
Niet alleen op vlinderstruiken hoor. Ik heb hier een grote acacia van een meter of 25 hoog staan en die zit er ook vol mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:12 schreef STING het volgende:
Bij ons in de voortuin een flink gehavende vlinderstruik vanwege luizen, maar staat desondanks gelukkig nu wel goed in bloei. Maar las op feestboek dat 'heel NL' last heeft van veel luizen op vlinderstruiken
1. Ik heb niet het kantoor in de fik gezet met iedereen erin.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je even twee dingen noemen die je de laatste week hebt gedaan waaruit blijkt dat je onmisbaar bent als werknemer?
Ik heb goede hoop dat het straks nog wel weer een klein beetje afkoelt als de zon draait.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hier voor nu nog alles tegen elkaar openmaar straks wel weer alles dicht denk ik.
Arme Yv, helemaal opengezetquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hier voor nu nog alles tegen elkaar openmaar straks wel weer alles dicht denk ik.
Inderdaad, lijkt wel een goed jaar voor luizen; voor mieren ook trouwens.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alleen op vlinderstruiken hoor. Ik heb hier een grote acacia van een meter of 25 hoog staan en die zit er ook vol mee.
Dan kan ik je niet ontslaan en blijf je m'n werknemer!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1. Ik heb niet het kantoor in de fik gezet met iedereen erin.
2. Ik heb niet het kantoor in de fik gezet met iedereen erin.
[ afbeelding ]
Oh, dit gaat over planten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)in-dokkum~ad6c1e2c4/
Zou ik er wel of niet erheen gaan volgend jaar.
Je hebt nog bijna een jaar om te beslissen. Ik ben iig niet gegaan toen ze in Emmen waren want je ziet op TV het toch beter.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
De lijnbus zal vol zitten en vroeg opstaan enzo.quote:
ja mieren ook veel iddquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:18 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt wel een goed jaar voor luizen; voor mieren ook trouwens.
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De lijnbus zal vol zitten en vroeg opstaan enzo.
en stuitert ie nou nog?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
Piepschuim is weg![]()
Niet was het van onder helemaal getaped maar het ging ook nog es de wasmachine in omhoogDus de hele machine moest worden opgetild om het weg te krijgen
Ga er wel én niet naartoe, net zoals Schrödingers kat ooit deed.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
staatie waterpas?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
Piepschuim is weg![]()
Niet was het van onder helemaal getaped maar het ging ook nog es de wasmachine in omhoogDus de hele machine moest worden opgetild om het weg te krijgen
Als je het in dat opzicht bekijkt dan ga je er in de ene realiteit wel naartoe en de ander niet, dat zou sowieso al gebeuren. Maar goed, dat soort gedachten-experimenten moet je niet teveel in gaan zitten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga er wel én niet naartoe, net zoals Schrödingers kat ooit deed.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je het in dat opzicht bekijkt dan ga je er in de ene realiteit wel naartoe en de ander niet, dat zou sowieso al gebeuren. Maar goed, dat soort gedachten-experimenten moet je niet teveel in gaan zitten.
Dus ik ben kaal in een andere dimensie?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien heb jij in een andere dimensie Danny zijn rol en beheer je FOK!.
Heb je ze achter de broek gezeten dat ze haast maken?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Oké wat gebeurt er allemaal. Pakketje zou eerst vanmorgen tussen kwart voor 10 en kwart voor 12 komen. Dat lukte niet, kreeg ik net een mail dat hij tussen 10.30 en 12.30 wordt bezorgd. Dat vond ik al een uitdaging. Nu een mail dat het morgen komt. En dan een pushbericht dat ze toch vandaag komen.
Klinkt wel als CL.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Oei, en nu dan? Hele dag zonder broek rondlopen?
Deze week zijn ze wel heel de tijd lekker vroeg door het hitteprotocolquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Oké wat gebeurt er allemaal. Pakketje zou eerst vanmorgen tussen kwart voor 10 en kwart voor 12 komen. Dat lukte niet, kreeg ik net een mail dat hij tussen 10.30 en 12.30 wordt bezorgd. Dat vond ik al een uitdaging. Nu een mail dat het morgen komt. En dan een pushbericht dat ze toch vandaag komen.
dus jij antwoorden: nee ik ben een rijke vastgoedhandelaar die geen vent heeftquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:40 schreef bitterbal het volgende:
vannochtend vroeg een oudere dame mij : ja jouw man werkt zeker achter de computer als jij hier zit te ontbijten
Het komt morgen. Ik overleef het wel. Tenzij 's ochtends vroeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je al meer duidelijkheid inmiddels?
nee zei gewoon dat ik geen man hebquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dus jij antwoorden: nee ik ben een rijke vastgoedhandelaar die geen vent heeft
?
Meteen de eerste op de route.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Als ze morgenochtend maar niet om half 9 aanbellen
Een kledingstuk zou door de brievenbus moeten passen ga ik vanuit en lijkt me dat ze dat ook gewoon doen als het kan. Althans; bij mij worden kleine pakketjes over het algemeen ook in de brievenbus gemikt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het komt morgen. Ik overleef het wel. Tenzij 's ochtends vroeg.
Volgens mij past het ook gewoon in de brievenbus?
Sow.quote:
Alle bazen onder de bazin.quote:
Je had moeten vertellen over je IT-opleiding.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Maar het was echt zo'n opmerking vanuit die ouderwetse gedachtegang
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had moeten vertellen over je IT-opleiding.
Ik woon samen en heb legio tijd voor mezelfquote:
Misschien kom je nog een keer bij Zomergasten. Je hebt een IT-opleiding, ruime culinaire ervaring en straks ben je ook nog een vechtsporter naast het managen van je vastgoed. Best een boeiend leven.quote:
Harde eisen in je datingprofiel:quote:
ligt echt aan het kledingstukquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Een kledingstuk zou door de brievenbus moeten passen ga ik vanuit en lijkt me dat ze dat ook gewoon doen als het kan. Althans; bij mij worden kleine pakketjes over het algemeen ook in de brievenbus gemikt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kom je nog een keer bij Zomergasten. Je hebt een IT-opleiding, ruime culinaire ervaring en straks ben je ook nog een vechtsporter naast het managen van je vastgoed. Best een boeiend leven.
"maar is ondertussen onderdeel van het zolderkamer forum 'fok.nl' "quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kom je nog een keer bij Zomergasten. Je hebt een IT-opleiding, ruime culinaire ervaring en straks ben je ook nog een vechtsporter naast het managen van je vastgoed. Best een boeiend leven.
Fragmenten uit Jiro Dreams of Sushi, filmpjes van schattige beestjes, Ballies Boten komt aan de orde, kunst met ledlichtjes. Lijkt me wel iets hoor!quote:
'Na een bewogen carriere in de gastronomie'quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
"maar is ondertussen onderdeel van het zolderkamer forum 'fok.nl' "
Subforum ZDR.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja, dan zapt iedereen verder.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
Wij moeten straks naar F1.quote:
Ben ik al.quote:
Of ze luisteren eerst wat het is en zappen dan verder.quote:
Of we krijgen er een miljoen mensen bij hier.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ze luisteren eerst wat het is en zappen dan verder.
Henken en Ingridsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Of we krijgen er een miljoen mensen bij hier.
Het is gewoon slecht voor jequote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week dus die vegan shoarma gekocht, goed tot 21 juli, maar de verpakking staat nu al bol
Dat is toch een goed teken? Dan rijpt het nog een beetje.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week dus die vegan shoarma gekocht, goed tot 21 juli, maar de verpakking staat nu al bol
Dat heb ik ook vaak met krieltjes.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Zo zondequote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak met krieltjes.
Ja, eens. Wanneer ik krieltjes eet. Koop ik ze ook pas op de dag zelf ipv een paar dagen ervoor. Gewoon omdat ze zo snel bol gaan staan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo zondeIk haat het om eten weg te gooien maar heb ook geen zin in voedselvergiftiging. Moet ik maar even een nieuw bakje halen.
Dan ben je weinig gegaan en veel thuisgebleven??quote:
Ik bedoel gas.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan ben je weinig gegaan en veel thuisgebleven??
Mooiste meisje van de klas.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Was dat wel terecht?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
ik werd vroeger wel een beetje gepest op school. Niet heel erg maar was niet populair
Zou teruggaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo zondeIk haat het om eten weg te gooien maar heb ook geen zin in voedselvergiftiging. Moet ik maar even een nieuw bakje halen.
das vervelend maar het populaire meisje zijn zal ook niet leuk zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
ik werd vroeger wel een beetje gepest op school. Niet heel erg maar was niet populair
Ik had idd 2 meisjes in de klas die ik toendertijd knap vond en die waren idd niet aardig. Zag ze later een keer terug. Toen was ik niet meer onder de indrukquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
das vervelend maar het populaire meisje zijn zal ook niet leuk zijn
Nou, soms wel hoor. Als iemand echt heel veel puistjes heeft. Of heel slecht in sport is of zo.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, soms wel hoor. Als iemand echt heel veel puistjes heeft. Of heel slecht in sport is of zo.
Oke USquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, soms wel hoor. Als iemand echt heel veel puistjes heeft. Of heel slecht in sport is of zo.
Dan ben ik terecht gepest vroegerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog steeds het kantoor niet in de hens gezet. Ik ben de laatste tijd wel aan het quiet quitting geslagen zeg...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet ontslaan en blijf je m'n werknemer!
Het kan nog!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds het kantoor niet in de hens gezet. Ik ben de laatste tijd wel aan het quiet quitting geslagen zeg...
Je mag om drie uur pauze nemen en een ijsje uit de vriezer pakken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds het kantoor niet in de hens gezet. Ik ben de laatste tijd wel aan het quiet quitting geslagen zeg...
Amsterdamme.quote:
Ja, mooie bak ellende levert dat op, die werkzaamheden op de A10.quote:
Tegelijk met de N11, mongolenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, mooie bak ellende levert dat op, die werkzaamheden op de A10.
Lol, daar wil je soberzo niet rijden.quote:
Niks schooier, zooi is al duur zat en het is ook niet dat je ķp de datum zit ofzo.quote:
Ik was wel een raar kind vroeger, dus het was misschien wel terecht. Ik zou mezelf ook pesten. Nog steeds.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik merk de laatste paar weken dat er meer mensen rondrijden die niet op de weg letten.quote:
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was wel een raar kind vroeger, dus het was misschien wel terecht. Ik zou mezelf ook pesten. Nog steeds.
VIJF UUR 'S OCHTENDS. En dan zou het alsnog hopen zijn dat ik op tijd ben.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beter gewoon alles tegelijk doen, zodat er maar even ellende is, in plaats van ellende voor een veel langere tijd omdat er steeds andere wegen dicht zijn.
Ja oké. Ik vind het wel handig dat die dingen zolang houdbaar zijn. Ik heb ook nepschnitzels en nepburgers die tot volgende week ergens houdbaar zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Helemaal omdat (bewerkt) vegan spul, als het nou filet américain was, was het weer wat anders.
Is het ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké. Ik vind het wel handig dat die dingen zolang houdbaar zijn. Ik heb ook nepschnitzels en nepburgers die tot volgende week ergens houdbaar zijn.
Ik had laatst vegan filet american en die was ook wel lekker. Had dus wel oranje gerrie de dag erna, maar dat was het wel waard. Ik vind het heel lekker, maar het idee wat ik zit te eten, staat me dan tegen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het ook.Lekker makkelijk voorraadjes aanleggen.
En ik vind het met vega (ik typte eerst vage, ook accuraat I guess?) filet ook wel chill dat de smaak lekker constant is.
Dit is waarom ik voor m'n festival m'n veto heb uitgesproken over de luxe camping. Dan kan ik om 22u nog aan komen rollen zonder te hoeven smeken om een plekje.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel de kans om plek te hebben voor mijn tent wel rap afnemen
Lekker constante fabriekskwaliteit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het ook.Lekker makkelijk voorraadjes aanleggen.
En ik vind het met vega (ik typte eerst vage, ook accuraat I guess?) filet ook wel chill dat de smaak lekker constant is.
Och, vleesfabriek of nepvleesfabriek. Potato-potato.quote:
Die vrienden in de tuin in de grond zetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
Straks weer nieuwe planten ophalen bij vrienden die geadopteerd moeten worden. Elke keer als ze bij hun uit de potten groeien worden ze naar onze tuin verhuisd
De planten adopteren dus, niet de vrienden![]()
Ja, zijn uit hun potten gegroeidquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die vrienden in de tuin in de grond zetten.
Maar zijn het ook potten?quote:
Ja was wel slecht in gymquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Das dan weer jammerquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even googelen hoe laat het tuincentrum dichtging maar dat heet Oude Tol dus ik googelen op Oude trol
Ik ging op tijd weg. Weet ik veel dat ik in deze puinhoop zou komenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is waarom ik voor m'n festival m'n veto heb uitgesproken over de luxe camping. Dan kan ik om 22u nog aan komen rollen zonder te hoeven smeken om een plekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |