SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:
quote:
* TheStigsDutchCousin kijkt eens rondquote:
Ik heb geen zin.quote:
Omdat hij z'n vakantie al eerder heeft gehad?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
Alleen Fles krijgt een bonus, dat is duidelijk.
Hij is gewoon hard aan het werk terwijl jij een beetje aan het flierefluiten bent.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat hij z'n vakantie al eerder heeft gehad?
Ik denk ik curryquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Moet straks boodschappen doen.
Spinaziequiche met een salade.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
geen idee, misschien maar wel wat gezondsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
dat valt dus af..quote:
Iets makkelijks want moet tegen 18:00 naar de bios fietsen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik was hard aan het werk toen hij op z'n luie rest zat. Je bent wel een slechte werkgever hoor, als je je zo laat leiden door een enkele momentopname.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij is gewoon hard aan het werk terwijl jij een beetje aan het flierefluiten bent.
je gaat met @DeZwabber naar de bios?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Iets makkelijks want moet tegen 18:00 naar de bios fietsen.
Is goed, ik doe meequote:
Nee, dat is juist goed. Dat houdt iedereen scherp. Musk is een hele goede werkgever en die doet ook allerlei random dingen met z'n werknemers.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was hard aan het werk toen hij op z'n luie rest zat. Je bent wel een slechte werkgever hoor, als je je zo laat leiden door een enkele momentopname.
Ik ben wel braaf mijn geplande werkzaamheden aan het doenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is juist goed. Dat houdt iedereen scherp. Musk is een hele goede werkgever en die doet ook allerlei random dingen met z'n werknemers.
Aanzetten vind ik altijd prima, maar vervolgens moet je dingen gaan ophangen en opvouwen en strijken en opruimen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel braaf mijn geplande werkzaamheden aan het doen
Heb al de wasmachine aangezet, bakbroodmachine aangezet, robotstofzuiger aangezet, tuinstoel buiten gezet, thee gezet.. en nu op se tuinstoel zitten, de thee opdrinken en wachten tot de apparaten klaar zijn.
Ben al heul productief vandaag
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is juist goed. Dat houdt iedereen scherp. Musk is een hele goede werkgever en die doet ook allerlei random dingen met z'n werknemers.
Ja het aanzetten vind ik ook niet erg. Maar dan besef ik ineens dat het wasrekje nog vol hangt etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aanzetten vind ik altijd prima, maar vervolgens moet je dingen gaan ophangen en opvouwen en strijken en opruimen.
Oja, goeie, ik moest mijn vaatwasser draaien deze ochtend.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef mschol het volgende:
ohja, goeie, kan wasmachine wel eff vullen en aanzetten
daarom heb ik 2 wasmanden.. kan ik alles van het rekje zo hop in de mand met schone dingen gooien..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het aanzetten vind ik ook niet erg. Maar dan besef ik ineens dat het wasrekje nog vol hangt etc.
hoezo 'deze ochtend' ?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, goeie, ik moest mijn vaatwasser draaien deze ochtend.
*kijkt naar tijd
Kut
En waar heb je dan een kledingkast voor?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom heb ik 2 wasmanden.. kan ik alles van het rekje zo hop in de mand met schone dingen gooien..
Robbie rijdt vanzelf weer terug naar zijn oplaadstation, dat scheeltquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aanzetten vind ik altijd prima, maar vervolgens moet je dingen gaan ophangen en opvouwen en strijken en opruimen.
Ah ja duh.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
voor alle kleding die ik niet draag natuurlijk
Oeh, vers brood.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Robbie rijdt vanzelf weer terug naar zijn oplaadstation, dat scheelt
Moet ik alleen straks de was ophangen en het brood uit de bakbroodmachine halen
En daarna het brood snijden zodat ik het straks kan opeten
Zie je wel, drukke dag @:recce
Was van het rek halen doe ik pas als ik of het wasrek of het wasgoed zelf nodig hebquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het aanzetten vind ik ook niet erg. Maar dan besef ik ineens dat het wasrekje nog vol hangt etc.
oeh, lunch wordt verzorgd door essiequote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Robbie rijdt vanzelf weer terug naar zijn oplaadstation, dat scheelt
Moet ik alleen straks de was ophangen en het brood uit de bakbroodmachine halen
En daarna het brood snijden zodat ik het straks kan opeten
Zie je wel, drukke dag @:recce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |