SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Sorry.quote:
Mooi tochtje wel, dan heb je wel een soepje verdiendquote:
paperclippie komt de score bij houden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
Wie raakt het minst snel geïrriteerd met werken met Microsoft Office
29 seizoenen?! De tering.quote:Ghost Adventures
2008 ‧ Reality ‧ 29 seizoenen
Lolquote:
Rosemarijn zei dat net bij het nos nieuws.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Hij zegt hier 10
En maandag 11
Rn dinsdag 9
Hoef ik geen plantjes water te geven
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Hij zegt hier 10
En maandag 11
Rn dinsdag 9
Hoef ik geen plantjes water te geven
mens erger je snel was ditquote:
Voordeel met zoiets is wel dat je niet alles hoeft te kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh god. Ik zou gelijk afhaken.
Etto Amaretto Krokettoquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Merk er weinig van en wacht al zeker acht jaar ofzo.
Okee het koelt lekkerquote:
Etto, wat denk je dat de nieuwe verkiezingen voor shift zullen kennen?quote:
Ik hoop een megazege voor Bontebal.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Etto, wat denk je dat de nieuwe verkiezingen voor shift zullen kennen?
Hij doet het tot nu toe goed, weet veel terug te pakken van de NSC.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hoop een megazege voor Bontebal.
Het redelijke midden.
Het is kiezen tussen miljoenen fatbikes met drie werkeloze Turken erop of af en toe een extra koopzondag minder.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij doet het tot nu toe goed, weet veel terug te pakken van de NSC.
Met de grootte van GL en de PVV lijkt een middenkabinet mij momenteel nier mogelijk. Zal dan eerder zetels bij de PVV weg moeten kapen.
Wel met Pedroquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat The Materialists een romantische comedy was maar er was geen comedy
Chris Hemsworth??quote:
Evansquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Chris Hemsworth??
Of een andere bekende acterende Chris??
Captain America toch??quote:
gebeurt hier ook .......quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
Lol, er is hier een zwembad bij de Franse grens dat geen buitenlanders meer toelaat, alleen nog Zwitsers omdat de Fransen zich niet kunnen gedragen![]()
goed bezig, dakkapel er op en je hebt gewoon een perfecte zolder om zolderkamerautist te spelenquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
Het begint begaanbaar te worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft weinig nut, daar is het veel te laag voorquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed bezig, dakkapel er op en je hebt gewoon een perfecte zolder om zolderkamerautist te spelen
je hoeft er ook alleen maar te zitten en te FOK!kenquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft weinig nut, daar is het veel te laag voorOp het hoogste punt van de nok kun je niet eens rechtop staan
Neequote:Op donderdag 3 juli 2025 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ALLE NAAKTSLAKKEN VERZAMELEN
In Emmen
Denk dat beneden op de bank liggen met de laptop op schoot een stuk comfortabeler isquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hoeft er ook alleen maar te zitten en te FOK!ken
hoe is het trouwens maandag in het UMCG gegaan?quote:
ging niet om aangenaam he... tss pffquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat beneden op de bank liggen met de laptop op schoot een stuk comfortabeler is
Ik ben gewoon een slechte zolderkamerautistquote:
ja dat had ik al doorquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een slechte zolderkamerautist
Ben je zelf aan het werk nu?quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
NWS / Populair zwembad gaat groepen jongeren weigerenquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat fransen zich niet gedragen of dat alleen nederlanders naar het zwembad mogen?
Uiteraardquote:
quote:Reservoir Dogs-acteur Michael Madsen (67) overleden
De Amerikaanse acteur Michael Madsen is op 67-jarige leeftijd overleden. Hij was vooral bekend van zijn rollen in films van regisseur Quentin Tarantino, met name die in Reservoir Dogs.
De omstandigheden waaronder hij stierf zijn niet precies bekend. Agenten die op een noodoproep reageerden, troffen hem levenloos aan in zijn huis in Malibu, Californië. De autoriteiten gaan uit van een natuurlijke doodsoorzaak, zijn management zegt dat Madsen waarschijnlijk aan een hartstilstand overleed.
https://nos.nl/artikel/25(...)-madsen-67-overleden
Is verzet maar is niet erg.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe is het trouwens maandag in het UMCG gegaan?
ow okequote:
Zet een paar ramen open? Het is 14 graden buitenquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
Nog steeds te warm binnen maar godzijdank doet de kat niet moeilijk.
Hier staat alles open en de woonkamer is nog 26quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet een paar ramen open? Het is 14 graden buiten
Nee het idee is geen vliegen naar binnen en de kat nu niet naar buiten. Ik slaap gewoon lekkerder als Hedwig ook binnen is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet een paar ramen open? Het is 14 graden buiten
O_oquote:
Ik vind het zelfs een beetje koud worden hier binnen, is net 22,5quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier staat alles open en de woonkamer is nog 26
O_oquote:
Ik ga eerst douchenquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bedje
Heb ik net al gedaan, even alle kriebelige stofjes en dingen van me afspoelenquote:
Zolang het maar waaitquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:32 schreef CherryLips het volgende:
De weersverwachting is alweer bijgesteld. Maar drie daagjes regen.
Hihi #zwemplannen 🌊quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
weekend, zit beetje te koekeloeren of ik wat wil kopen op steam...
en zwemplannen vallen zondag misschien in het water ()
Is dat een biertje?quote:
Goed voor de stapjesquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Houd van wandelen stond er op zijn adoptie pagina.
Volgens mij is wandelen meer obsessief compulsief gedrag bij hem. En ik maar mee hobbelen.
Mens, het is begin juli, hoogzomerquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/3216556/plaid-met-print/
IK WIL ZE ALLEMAAL
Ik zag een paddenstoellamp die ik wilquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/3216556/plaid-met-print/
IK WIL ZE ALLEMAAL
En knuffelpompoenenquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag een paddenstoellamp die ik wil
Ja het is nog 120 dagen tot halloween, dat is nog bijna 4 maandenquote:
Volgens mij moet je daar altijd maar net geluk hebben. Ben er vorig jaar geweest en heb er toen wel heel goedkoop lekkere parfum gekocht.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
En TK Maxx maar ik snap die winkel niet.
Zelfde in Zeeuws vlaanderen, elk jaar gezeik met grote groepen uit omgeving Brussel.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
Lol, er is hier een zwembad bij de Franse grens dat geen buitenlanders meer toelaat, alleen nog Zwitsers omdat de Fransen zich niet kunnen gedragen![]()
Ik vind Flying Tiger ook wel wat voor jouquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Die is leuk om af en toe doorheen te banjeren. Laatst hadden ze ineens echte Filofaxes inclusief inhoud voor 15 euro, dat is echt niks. In de VS kocht ik daar wel eens Samsonite koffers voor de helft van de normale prijs. Heb het idee dat ze restposten opkopen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Wow! Goed bezigquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ook wel geinigquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind Flying Tiger ook wel wat voor jou
Wow waarom vanuit Brussel in Zeeuws Vlaanderen gaan zwemmen, is best een stukkie rijden. Reden lijkt mequote:Op donderdag 3 juli 2025 23:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zelfde in Zeeuws vlaanderen, elk jaar gezeik met grote groepen uit omgeving Brussel.
Vorig jaar leek het beter, je moest een abo nemen...
Dit jaar nemen ook de Belgische groepen jongelui gewoon allemaal een abo en is het ondanks beveiligers weer trammelant
Ziet er meer uit alsof je van plant bent ze te roosterenquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:04 schreef kwiwi het volgende:
Heb vanavond een zacht landingskussen gemaakt om onder het nest met baby vogeltjes te zetten. Voor het geval ze eruit flikkeren.
Dit ligt nu alleen pal voor de voordeur![]()
[ afbeelding ]
Zit hier ook, wel eens wat shirts gekochtquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Dat je überhaupt beveiligers nodig hebt bij een zwembad is al te gek voor woorden natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zelfde in Zeeuws vlaanderen, elk jaar gezeik met grote groepen uit omgeving Brussel.
Vorig jaar leek het beter, je moest een abo nemen...
Dit jaar nemen ook de Belgische groepen jongelui gewoon allemaal een abo en is het ondanks beveiligers weer trammelant
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je überhaupt beveiligers nodig hebt bij een zwembad is al te gek voor woorden natuurlijk.
Ze verpesten het gewoon overal, op het strand in Oostende en Blankenberge hetzelfde gezeik.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow waarom vanuit Brussel in Zeeuws Vlaanderen gaan zwemmen, is best een stukkie rijden. Reden lijkt mem te rellen
Inderdaad belachelijk!quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je überhaupt beveiligers nodig hebt bij een zwembad is al te gek voor woorden natuurlijk.
Zijn het Belgische Brussslaars of Brusselaars van Noord Afrikaanse originequote:Op donderdag 3 juli 2025 23:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze verpesten het gewoon overal, op het strand in Oostende en Blankenberge hetzelfde gezeik.
Oh dat is ook gewoon een woord "zwembadterreur". Net als "vergismoord". Allemaal dingen waar helemaal geen woord voor zou moeten zijnquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
gepoepstempeld ja?quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Een spin heeft de tv in m'n slaapkamer beklad
Ja sorry vriend, maar dit is niet hoe een kamergenoot zich hoort te gedragen. *stofzuiger pakt*
Ben er gelukkig nooit bij geweest, maar ik gok het tweedequote:Op donderdag 3 juli 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn het Belgische Brussslaars of Brusselaars van Noord Afrikaanse origine
Daar had ik vorig jaar wat Halloweenigs gekocht. Helaas is ie hier weggegaan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind Flying Tiger ook wel wat voor jou
Oftewel: Zijn het Brusselaars of "Brusselaars"?quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn het Belgische Brussslaars of Brusselaars van Noord Afrikaanse origine
Goh hoe onverwachtquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben er gelukkig nooit bij geweest, maar ik gok het tweede
Ik heb er in de webshop wel eens wat meuk besteldquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had ik vorig jaar wat Halloweenigs gekocht. Helaas is ie hier weggegaan.
De hele bovenkant zat onder de spinnenzooiquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
gepoepstempeld ja?
kill it with fire stofzuiger
alle 3 snap ik nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:16 schreef Koen66 het volgende:
De 'Normal' is ook zo'n winkel die ik matig snap. Zit hier op een steenworp van TK Maxx en Flying Tiger
En verkopen ze daar normale dingen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:16 schreef Koen66 het volgende:
De 'Normal' is ook zo'n winkel die ik matig snap. Zit hier op een steenworp van TK Maxx en Flying Tiger
Vooral die reactiesquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/terneu(...)jven-komen~a96d0d80/
Wat verkopen ze er wel dan? Nog nooit van heel die winkel gehoordquote:
https://www.google.com/se(...)rome-mobile&ie=UTF-8quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat verkopen ze er wel dan? Nog nooit van heel die winkel gehoord
Ik ook niet, maar ik loop wel vaker achterquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat verkopen ze er wel dan? Nog nooit van heel die winkel gehoord
klinkt vooral erg hip..quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)rome-mobile&ie=UTF-8
Ik vind de site al irritantquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)rome-mobile&ie=UTF-8
verkouden, 5 uur geslapen met pauze's om te snotteren, klink als een zeehond, alles is stomquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
verkouden, 5 uur geslapen met pauze's om te snotteren, klink als een zeehond, alles is stom
Kookplaat schuimt?quote:
Even lekker iedereen daar besmetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
wilde vandaag de auto gaan poetsen maar denk dat ik de deur alleen uit ga voor boodschappen
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag bomen en planten kopen bij de BaumschuleHad 15 jaar geleden niet gedacht dat ik daar op een dag zo blij van zou worden
![]()
@:citizen.erased
Sorryquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heerlijk geslapen, maar wel pijn in mij ogen sinds ik wakker ben.
Hoppa 3960quote:
Sowieso nog een Japanse Esdoornquote:
Gewoon kleine flesjes maken huehuequote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso nog een Japanse EsdoornEn wat van die fluffy pine trees. En wijnstokken (heet dat zo?). Hebben de laatste twee weken de tuin wat laten verbouwen, en gaan nu op de steile zonnige helling achterin wijn proberen te verbouwen
Maar zal nog wel een paar jaar duren voordat ik de flessen kan uitdelen in Foqueville
23 graden is lekker. Net genoeg warm om buiten te vertoeven.quote:
Shotjes wijn worden het danquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon kleine flesjes maken huehue![]()
Dan kan het eerder
Ik vond het gister al warm zatquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
23 graden is lekker. Net genoeg warm om buiten te vertoeven.
Hier 29.quote:
In de bossen in de schaduwquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Wil eind van de middag even de natuur in maar ben bang dat dat al te warm is
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de bossen in de schaduw
Ik zie schaduw.quote:
Hallloooo beerquote:
MKquote:
Mooie wiebeltjesquote:
quote:
Maandag naar de huisarts om oor uit te laten spuitenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe is het met m’n gewaardeerde knappe vrinden?
eindelijk maar tochquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag naar de huisarts om oor uit te laten spuiten
Geen idee, Crack al even niet gesproken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe is het met m’n gewaardeerde knappe vrinden?
Ja, loop er al anderhalve week meequote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Damn iemand van de andere afdeling overleden aan de gevolgen van kanker. Hij was ongeveer 35 en laat een vrouw en 2 kinderen achter.
Damn iemand van de andere afdeling overleden aan de gevolgen van kanker. Hij was ongeveer 35 en laat een vrouw en 2 kinderen achter.
De titel alleen al.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteravond de Trainweck: The poopcruise. Echt te smerig voor worden.
Ik zou ook nooit een cruise willen teveel mensen en viezigheid als het misgaat.
Klinkt als een goed besteedde avondquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteravond de Trainweck: The poopcruise. Echt te smerig voor worden.
Ik zou ook nooit een cruise willen teveel mensen en viezigheid als het misgaat.
Vanavond de een na laatste aflevering van de verraders kijken met haakwerkje op schoot.quote:
ook al zo'n goede tijdsbestedingquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanavond de een na laatste aflevering van de verraders kijken met haakwerkje op schoot.
Lekker rustigquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vanavond de een na laatste aflevering van de verraders kijken met haakwerkje op schoot.
Kat!quote:
Zou een knijpkat niet handiger zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een treplamp besteld huehue https://www.obelink.nl/led-treklamp-746240.html
Zie wel dat die winkel in Winterswijk staat, hopen dat die nog overeind staat
Om op zolder op te hangen niet denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou een knijpkat niet handiger zijn?
Ohwquote:
Dat is heel erg goedquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest even een bedrijf bellen. 'Dat is goed, heel erg bedankt' werd 'Dat is heel erg goed.'
Ik ga weer naar bed.
Waarom ga je dan ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Morgen lekker vroeg wakker worden in een tentje.
Wordt weer een hele whiplash van luilekkerland naar dat toernooi.
Ben je erbij vandaag?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Nodig je ook vrouwen uit in je tent?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Lekkerrrrrquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag naar de huisarts om oor uit te laten spuiten
Zit een prop in die er niet uit wil, hoor het soms ploppen, heb ruis in het oor en een doof gevoel. Hoor wel wat maar weinigquote:
Ernstig?quote:
Daar zet ie een tent voor opquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nodig je ook vrouwen uit in je tent?
Caaf valt al een tijdje steeds kleine beetjes af. Verder gedraagt hij zich normaal en hij vreet ook nog, en dan blijft het gewicht een weekje gelijk en dan valt ie 30 gram af, en dan blijft het weer gelijk en dan valt ie weer 10 gram af. Maar toch even naar laten kijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit een prop in die er niet uit wil, hoor het soms ploppen, heb ruis in het oor en een doof gevoel. Hoor wel wat maar weinig
[..]
Ernstig?
Hopelijk niks aan de hand, we duimenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Caaf valt al een tijdje steeds kleine beetjes af. Verder gedraagt hij zich normaal en hij vreet ook nog, en dan blijft het gewicht een weekje gelijk en dan valt ie 30 gram af, en dan blijft het weer gelijk en dan valt ie weer 10 gram af. Maar toch even naar laten kijken.
Vorig jaar had ie ook zoiets en bleek het blaasontsteking te zijn. Weet niet of dat iets is wat steeds terugkeert bij die beestjes maar hopelijk is een kuurtje genoeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk niks aan de hand, we duimen
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar had ie ook zoiets en bleek het blaasontsteking te zijn. Weet niet of dat iets is wat steeds terugkeert bij die beestjes maar hopelijk is een kuurtje genoeg.
Moordenaarquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben over een slang heen gereden![]()
@:ettovanbelgie
Awww!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
Terwijl het eigenlijk andersom is.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms denk ik, ik neem een kat en dan ga ik daar de hele dag mee lopen kloten.
Ik droomde vannacht over katten, had ze allemaal wel willen adopterenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met konijnenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht over katten, had ze allemaal wel willen adopteren
Je mag Hedwig af en toe wel lenen als je je energie kwijt wil.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuinslang?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
Die wordt nu opgegeten door een hongerig beest omdat die niet meer verder kanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hijslidderde het gras in. Hoop dat die nog leeft. Voel mij echt slecht
Net als aangereden hertjes die nog even doorrennen. En dan worden opgegeten door een wolf.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wordt nu opgegeten door een hongerig beest omdat die niet meer verder kan
Oeh, even checken zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
@:ijsdraakje ze hebben bij SondeFlor deze maand dat je elk model in je gewenste kleur (indien beschikbaar) kan krijgen. Dus mss kun je dan toch eindelijk je zwarte collectie uitbreiden?
Wel echt een ieni stofje.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zojuist een Classic Skirt in Wild Bloom aangevraagd![]()
Deze stof. Ik hoop dat er nog genoeg is.
[ afbeelding ]
Jupsquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Je mag Hedwig af en toe wel lenen als je je energie kwijt wil.
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Die gaat later iets met mensen doen @:haags
Wrap dressquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk dat het dan deze wordt.
[ afbeelding ]
Schattig. Lijkt wel op Cath Kidston.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zojuist een Classic Skirt in Wild Bloom aangevraagd![]()
Deze stof. Ik hoop dat er nog genoeg is.
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel het voordeel aan zwart, die hebben ze toch wel.
Jep, hoogstens dat ze een ander bad of een net wat andere weving oid hebben. En da's nul probleem, ik draag over het algemeen toch maar één jurk tegeljk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopten zal niet zo snel uit collectie gaan.
Ik las boek.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
M'n broek wordt zo bezorgdBen benieuwd of ie past.
ik heb van de week een naaktslak ontweken @Amaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik las boek.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
M'n broek wordt zo bezorgdBen benieuwd of ie past.
Nou CL, je kan nog niet met pensioen.quote:Sony's animestreamingdienst Crunchyroll onderzoekt incidenten waarbij AI-chatbots als ChatGPT werden gebruikt om content te vertalen. Op sociale media laten abonnees weten dat de kwaliteit van de ondertiteling van series plotseling sterk is achteruitgegaan.
Als je er overheen ging kwam die misschien wel tegen je aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb van de week een naaktslak ontweken @:ama
vast nietquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je er overheen ging kwam die misschien wel tegen je aan.
yeetquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Blij dat ze erachteraan gaan. Er zijn bedrijven waar het beleid is geworden om AI te gebruiken.quote:
Het lijkt me nog veel erger om uit te glijden over zo'n glibberbeest en dan in languit in een colonne naaktslakken te vallen. Dan hoor je zo'n slijmgeluid tijdens het neerkomen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:
Is dit een dreigement?quote:
Ja, doe dat eensquote:
Bob is je oomquote:
Ik zie je zo.quote:
Dat denk jijquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent mijn werkgever helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |