Doe ik, scheet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Drink je toch lekker wat anders mop.
Mad Dogs and Englishmen go out in the midday sunquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ik las heel lang geleden dat ze in warme landen (Spanje, Portugal en Italië dus) twee keer per dag een warme maaltijd naar binnen werken.
Is logisch omdat daar de temperatuur constant is en dus een warme maaltijd je beschermt tegen deze temperaturen.
Ze houden daar ook siestas.
En wij Kaaskoppen, denken gewoon door te kunnen gaan met deze tropenkoldertemperaturen.
Hier geen siestas. Nee wij gaan door tot het gaatje.
Hollanders hebben dus duidelijk geen verstand van klimaat.
Ook in zulke landen gaat de overgrote meerderheid niet lekker liggen slapen overdag hoorquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ik las heel lang geleden dat ze in warme landen (Spanje, Portugal en Italië dus) twee keer per dag een warme maaltijd naar binnen werken.
Is logisch omdat daar de temperatuur constant is en dus een warme maaltijd je beschermt tegen deze temperaturen.
Ze houden daar ook siestas.
En wij Kaaskoppen, denken gewoon door te kunnen gaan met deze tropenkoldertemperaturen.
Hier geen siestas. Nee wij gaan door tot het gaatje.
Hollanders hebben dus duidelijk geen verstand van klimaat.
Nee? Ik heb altijd gedacht van wel.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook in zulke landen gaat de overgrote meerderheid niet lekker liggen slapen overdag hoor
deze had ik verdrongenquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Godendrank
Bekijk deze YouTube-video
Als ik Green Tea drink heb ik vrij snel alweer dorst, heel gek is dat. Op een hete dag zou ik zo een pak leeg kunnen drinken en nog steeds het idee hebben dat ik meer vocht nodig heb.quote:
Met wat voor kruiden er in.. ?quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:38 schreef Molo het volgende:
Lauwe kruidenthee
Ik voel me echt een oma tegenwoordig maar ik vind het gewoon het lekkerste
Als pure dorstlesser dit inderdaad. Koel, niet koud.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon water uit de kraan, zeker niet ijskoud brrr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |