Altijd meer aandacht voor het lokale amateurtoneel dan voor de renners, bedrog van de bovenste plank.quote:
Nee natuurlijk niet. Ik had het gevoel dat zijn ontwikkeling stil stond en dat ie nooit meer wat zou winnen. Met Merlier en Milan wel twee serieuze tegenstanders extra.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je vorig jaar verwacht dat hij meerdere ritten plus de groene trui zou winnen? Het blijft een merkwaardige sport, he.
Ik denk dat hij dat prima vindt. Hij kon vorig jaar naar allerlei andere ploegen, maar hij tekende toch bij en toen zal dit ongetwijfeld besproken zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:36 schreef Momo het volgende:
Wat zou Kaden Groves er van vinden dat hij sprints moet aantrekken?
Nu volksmenner Jonas!quote:
Toch blijven we er naar kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, dat was weer een waardeloze ploegenpresentatie. Nog waardeloze dan normaal, zou ik zelfs durven te beweren.
Blijft toch cult om de plaatselijke folklore en de lokale volksmenner hun moment de gloire te zien pakken.quote:
Spreek voor jezelfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |