Hopelijk komt hij niet het ziekenhuis uit.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:25 schreef Twiitch het volgende:
Hoop dat ze hem helemaal verrot geslagen hebben en hij straks als invalide met zeer veel pijn moet leven.
Als dit meer zou gebeuren dan denken de toekomstige daders misschien een keertje extra na voor ze rare dingen gaan doen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:25 schreef Twiitch het volgende:
Hoop dat ze hem helemaal verrot geslagen hebben en hij straks als invalide met zeer veel pijn moet leven.
Dit. Plus gecastreerd afleveren in Syrië.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:25 schreef Twiitch het volgende:
Ja maar het is maar een enkeling die het doet, moet de rest er onder lijden als een enkeling van hen ons hier helemaal naar de tyfus hakt?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:42 schreef RotatoR het volgende:
Het is schering en inslag met die Syriërs. Echt krankjorum dat we dit van de pro-asiel predikers maar voor lief moeten nemen, want 'een blanke autochtoon doet dit ook weleens'.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat Duitsland tientallen mesaanvallen per dag heeft. Kijken of ik dat terug kan vinden.
Gaat niet goed daar in ieder geval.
Ja dat zijn natuurlijk niet allemaal dit kaliber aanvallen, maar tochquote:
Van Wikipedia.quote:Data from the police crime statistics of individual German states show, that in several states the number of stabbings increased from 2013 to 2018 by over 30%.[3] In 2020 alone, there were at least 100 deaths from nearly 20,000 knife attacks. A large proportion of the crimes are related to domestic violence.[4] The overall number of incidents of intentional simple bodily harm increased by 7.4% from 399,699 in 2022 to 429,157 in 2023. The number of non-German suspects increased more (13%) than the number of German suspects (4%). The highest increase of 20% was in immigrants in Germany, even though they perpetrated only 31.830 out of the 430,000 attacks.[2]: 15
As far as knife attacks are concerned: In 2023, 8,951 cases or 5.8 percent of acts of serious bodily harm (assault) were recorded as "knife attack", a rise in absolute numbers but roughly the same proportion as in 2022 (5.6 percent, altogether 8,160 cases). In 2023, 4,893 cases or 10.9 percent of robberies/theft were knife attacks, an increase in absolute numbers, but an unchanged proportion compared to 2022, with 11.0 percent (4,195 cases).[2]: 15
There is evidence that severe injuries have doubled from 2014 to 2023, per the statistics of the trauma registry of the Deutsche Gesellschaft für Unfallchirurgie: From 2014 to 2023, 4,917 people with severe knife stab injuries were admitted to German hospitals out of a total of 212,628 admissions to an ICU due to serious injuries. Here, the overall proportion of knife injuries increased sharply from 2014 to 2023, from just under 2 to over 3 %, even though since 2018, patients have to give their written consent in order to be included in the statistics (which caused a high number of unreported cases).[5]
In Engeland en Frankrijk is het ook vaak raak.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat Duitsland tientallen mesaanvallen per dag heeft. Kijken of ik dat terug kan vinden.
Tientallen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat hebben Syriers in een woonwijk nou weer te maken met een gek in een trein?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:27 schreef ToT het volgende:
Zo krijg je wel meer begrip voor de protesten tegen de plaatsing van Syrische vluchtelingen in een woonwijk.
Klopt, net als in Engeland, maar haalt allang niet meer het nieuws.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat ligt er maar net aan waar die treinen naar toe gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat hebben Syriers in een woonwijk nou weer te maken met een gek in een trein?
Ik zou meer begrip hebben voor protesten tegen de plaatsing van vluchtelingen in treinen.
Ik vind je zo lief en je vertedert me keer op keer.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als dit meer zou gebeuren dan denken de toekomstige daders misschien een keertje extra na voor ze rare dingen gaan doen.
Misschien..
Duitse treinen vol met vluchtelingen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waar die treinen naar toe gaan.
Duitsers en treinen. Nog steeds een combinatie waar ik een ongelooflijke vieze smaak van in de mond krijg.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Duitse treinen vol met vluchtelingen.
Dat loopt nooit goed af.
De NS heeft er goed aan verdiend toendertijd..quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Duitsers en treinen. Nog steeds een combinatie waar ik een ongelooflijke vieze smaak van in de mond krijg.
Maar goed, wie ben ik nu helemaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |